Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Звіт архівного відділу Павлоградської міської ради за 2012 рік

Март 13th, 2013 Архів міста Вывести на печать

 

Архівний відділ Павлоградської міської ради є одним із структурних підрозділів Павлоградської міської ради, підпорядковується її виконавчому комітету та міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень органів виконавчої влади у галузі архівної справи і діловодства також підконтрольний державному архіву області, фінансується з міського бюджету.
Головними завданнями архівного відділу є комплектування, зберігання та використання документів, які належать до Національного архівного Фонду України. Протягом усього періоду своєї діяльності архівний відділ працює над виконанням цих завдань. Упорядковано і прийнято на зберігання документи постійного строку зберігання Павлоградської міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, закладів освіти, статистики, профспілкових організацій, підприємств міста, а також з особового складу ліквідованих підприємств.
Станом на 1 січня 2013 року в архівному відділі зберігається 285 фондів і 17200 одиниць зберігання, з них — 7451 справа постійного строку зберігання, 9749 справ з особового складу. Дані документи охоплюють період з 1943 року по 2011 рік та висвітлюють діяльність органів місцевого самоврядування та інших установ, організацій і підприємств міста.
Протягом 2012 року до відділу звернулось 1118 громадян з запитами з питань приватизації землі і будівель, встановлення опіки, встановлення загального стажу роботи, пільгового стажу роботи, виправлення в трудових книжках, заробітної плати для призначення та перерахунку пенсій.
В 2012 році відділу вдалося добитись майже 100-відсоткового прийняття документів НАФ, що зберігались в установах понад встановлені терміни, збільшення кількості установ, що повністю провели упорядкування документів НАФ за встановлені роки, а також своєчасного приймання документів від підприємств, що ліквідуються.

На 2012 рік було передбачено та затверджено кошторисом витрати на діяльність відділу у розмірі 323995,60 грн. Надійшло коштів за рік в сумі 317738,19 грн., з них : на оплату праці – 209135,87 грн., нарахування на заробітну – 75882,39 грн., придбання предметів і матеріалів – 545,70 грн.,

оплату послуг та інші видатки – 9282,01 грн., видатки на відрядження – 430,35 грн., оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 22461,87 грн.
Крім того, протягом року здійснювались надходження на спеціальний рахунок відділу у вигляді плати за надання послуг по науково-технічному опрацюванню документів та достроковому прийманню документів на зберігання. Всього надійшло коштів в сумі 19103,77 грн.

Начальник відділу Н.М. Рубцова

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Гуманітарна допомога медичному закладу міста від Агентства США з міжнародного розвитку USAID
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
  • Виконком від 10.04.2024 р.
  • До уваги ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин!
  • Запрацювала «Єдина ветеранська лінія»
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2024р.
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №253 від 23.03.2022 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ФОП Шмідту С.А.
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №250 від 23.03.2022 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ТОВ «Успіх»
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №1159 від 23.08.2023 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті МПП «Елегія»
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 24.01.2024 р. № 86/0/3-24 «Про визначення місця дислокації пересувних тимчасових споруд»
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за І квартал 2024 року
  • Про надання ФОП Коваль В.М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті Згідно з пп. 13 п.а. ст.
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про затвердження акту комісії з визначення та відшкодування збитків власнику землі – територіальній громаді міста Павлоград