Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Зв’язок між державою та громадянином

Июль 24th, 2012 Інформація "Звернення на гарячу лінію О.Вілкула" Вывести на печать

Звернення громадян до органів державної влади та місцевого самоврядування відіграють особливу роль у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянином. Вирішення соціально важливих питань суспільства починається саме з вирішення проблемних питань окремих громадян.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи і створення більш сприятливих умов для мешканців міста виконавчим комітетом у 2012 році прийнято ряд рішень виконкому, розпоряджень міського голови. Продовжена практика виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання і на підприємствах міста, робота «відкритої» телефонної лінії.
Щоденно проводиться прийом громадян в громадській приймальні виконкому.
Для поліпшення роботи та підвищення рівня правової освіти населення міста постійно інформується через міські ЗМІ про діяльність виконавчих органів міської ради, а також з інших найбільш актуальних питань.
З метою надання практичної допомоги проводяться перевірки по роботі зі зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради, виконавчого комітету.
За І півріччя 2012 року до виконавчого комітету надійшло 1163 звернення, що на 56 більше, ніж за відповідний період 2011 року (1107).
Зменшилась кількість колективних звернень, звернень з питань комунального господарства, земельного господарства та будівництва, транспорту.
Разом з тим, відмічається тенденція росту заяв і скарг до органів влади вищого рівня та повторних.
Як випливає з аналізу звернень, усього в них порушено 1202 питання (проти 1105 у 2011 році). Найгострішими залишаються питання ремонту покрівель (69), водо-, тепло-, електропостачання (172), земельні питання та будівництва (204). Не зменшується кількість звернень з питань житлової політики, праці та заробітної плати, охорони здоров»я.
Розгляд звернень громадян і задоволення їх справедливих вимог перебуває на постійному контролі виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
Громадяни і надалі можуть звертатися на «відкриту» телефонну лінію за номером 20-03-70.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.
  • ЛЕПТОСПІРОЗ – ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНЕ ІНФЕКЦІЙНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №252 від 23.03.2022
  • Шановні керівники підприємств сфери торгівлі, послуг та ресторанного господарства!
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • ОБЕРЕЖНО! ПЕРІОД АКТИВНОСТІ КЛІЩІВ!
  • Гуманітарна допомога медичному закладу міста від Агентства США з міжнародного розвитку USAID
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
  • Виконком від 10.04.2024 р.
  • До уваги ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин!
  • Запрацювала «Єдина ветеранська лінія»
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2024р.