Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

ЩОДО ВВЕДЕННЯ В ДІЮ ПОРЯДКУ ЗДІЙСНЕННЯ ВЕРИФІКАЦІЇ ТА МОНІТОРИНГУ ДОСТОВІРНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ, ПОДАНОЇ ФІЗИЧНИМИ ОСОБАМИ ДЛЯ НАРАХУВАННЯ ТА ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ, ПІЛЬГ, СУБСИДІЙ ТА ІНШИХ ВИПЛАТ

Март 25th, 2016 Казначейство інформує Вывести на печать

ЩОДО ВВЕДЕННЯ В ДІЮ ПОРЯДКУ ЗДІЙСНЕННЯ ВЕРИФІКАЦІЇ ТА МОНІТОРИНГУ ДОСТОВІРНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ, ПОДАНОЇ ФІЗИЧНИМИ ОСОБАМИ ДЛЯ НАРАХУВАННЯ ТА ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ, ПІЛЬГ, СУБСИДІЙ ТА ІНШИХ ВИПЛАТ

До уваги підприємств, установ, організацій та населення!
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016р. № 136 введено в дію Порядок здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітної плати, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов”язкового державного соціального страхування.
Відповідно до цього Порядку, верифікація – це комплекс заходів із збору та порівняння інформації, що надходить від центральних та місцевих органів виконавчої влади, Пенсійного фонду України, банків, інших фінансових установ з інформацією, отриманою від фізичних осіб під час призначення, нарахування та виплати усіх видів соціальної допомоги, пільг, субсідій.
Реципієнт – це фізична особа, якій призначена, нарахована та здійснена державна виплата.
З метою здійснення верифікації та моніторингу на запит Мінфіну розпорядники бюджетних коштів, Національний банк України, Пенсійний фонд України, фонди загальнообов”язкового державного соціального страхування, банки та інші фінансові установи незалежно від форм власності подають інформацію, в тому числі персональні дані, про відкриті рахунки (поточні, кредитні, депозитні), операції, залишок коштів на рахунках.
У разі виявлення невідповідності інформації, на підставі якої призначено державну виплату, Мінфін надсилає розпоряднику бюджетних коштів, який здійснює виплату, рекомендацію щодо припинення таких виплат відповідним реципієнтам.
Також, постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 151 затверджено Порядок взаємодії Міністерства фінансів, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат (далі — Порядок).
Згідно з цим Порядком, починаючи з 23 березня 2016 року УДКСУ у м. Павлограді Дніпропетровської області проводить видатки за платіжними дорученнями установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат тільки при наявності реєстрів виплат в електронному та паперовому вигляді, зашифрованих ЕЦП згідно вимог Порядку.
Ці вимоги стосуються платіжних доручень територіальних відділень ФССНВУ, Центру зайнятості, територіальних управлінь соціального захисту населення та всіх установ та організацій, які здійснюють видатки з КЕКВ 2700 “соціальне забезпечення” (крім стипендій) на користь фізичних осіб.
Для забезпечення виконання вимог Порядку, установам необхідно керуватись наступним алгоритмом дій:
1. Установа повинна укласти договір-приєднання до послуг АЦСК ДКСУ (сайт http//acsk.treasury.gov.ua. регламент роботи, розділ 10).
2. Працівник установи повинен зайти на сайт http//acsk.treasury.gov.ua. – ФОРМА ДОКУМЕНТІВ — РОЗДІЛ 10 — та скачати: ПАМ’ЯТКА щодо заповнення заяв, Додаток 1, Додаток 2, Заява – приєднання (дату та номер не змінювати) .
3. Відповідальний працівник повинен особисто з’явитися до найближчого ВПР (м.Павлоград вул.Шевченка, 122) та надати вказаний перелік документів.
4. Після укладання договору установі надається ПЗ UaLibClient.
5. Установи повинні встановити в себе отримане програмне забезпечення, згенерувати програмні ключі та надати заявки до них до ВПР для отримання сертифікатів.
6. Установи повинні підписати та зашифрувати файли і принести їх до Казначейства разом з платіжними дорученнями для відправки до Мінфіну.

Перелік документів , які потрібно надати до ВПР

1. Супровідний лист, в якому перераховується перелік наданих документів.
2. Додаток 1 (2 екземпляри).
3. Додаток 2 (2 екземпляри).
4. Заява- приєднання (номер, дату не змінювати).
5. Копія паспорту та ідентифікаційного коду відповідальної особи, завірені особисто (оригінал для звірки ).
6. Копія витягу з єдиного реєстру (завірена керівником установи)
7. Копія наказу на призначення відповідальної особи ( завірена керівником установи).

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Житлово-комунальні послуги: право користуватися пільгами для ветеранів війни
  • Протокол № 2 засідання Ради з питань ВПО
  • Вітаємо нашого земляка з перемогою
  • ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ ДНІВ СТАЛОЇ ЕНЕРГІЇ В ПАВЛОГРАДІ
  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.
  • Про передачу майна