Июль 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июн    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Дистанційне обслуговування осіб, які звертаються до Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області.

Ноябрь 14th, 2017 Пенсійний фонд Вывести на печать

 

Павлоградське об’єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області надає інформацію про зміни графіку роботи приймалень громадян та інформацію щодо діючих телефонних ліній („гарячих” телефонних ліній), за якими надаються консультації громадянам.

Консультації за „гарячими” телефонними лініями надаються п’ять днів на тиждень окрім вихідних (субота, неділя) та святкових днів: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, у п’ятницю з 8.00 до 15.45 за телефонами:

  • Павлоградський відділ обслуговування громадян: (0563) 20 29 70; 20 27 53;
  • Тернівський сектор обслуговування громадян: м.т. 099 476 52 65;
  • Юр”ївський сектор обслуговування громадян: (05635) 5 11 37 ; 5 15 56.

Під час дистанційного обслуговування громадян інформація з обмеженим доступом, включаючи відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, електронної пенсійної справи або інші повідомлені особою відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, інформація про місце проживання, номер облікової картки застрахованої особи, особою, яка здійснює опрацювання (розгляд) звернення, не наводиться.

Начальник Павлоградського відділу обслуговування громадян           Г.В.Коваленко

трансляції з web камер























Обговорення назв паркам, скверам, бульварам м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Міська бібліотечна акція

Останні надходження

  • Творче досягнення року
  • Нова група у дитячому садочку № 61
  • День виводу військ із Афганістану
  • Масляна
  • Різдвяні свята у Павлограді
  • «Спілка воїнів-інтернаціоналістів» відзначила 25 річницю
  • 30 серпня 2018 року відбудуться земельні торги в м.Павлограді
  • Про результати впровадження Стратегії розвитку м.Павлоград на період до 2020 р. у першому півріччі 2018 року
  • про намір передати в оренду об’єкт комунальної власності щодо якого надійшла заява
  • Що стало причиною відсутності водопостачання у Павлограді?
  • Відділ з економічних питань інформує щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних закупівель «PROZORRO»
  • До уваги мешканців міста, які мають заборгованість за послуги теплопостачання
  • Виконання міського бюджету за травень 2018 року
  • Виконання міського бюджету за червень 2018 року
  • Виконання міського бюджету за лютий 2018 року