- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Права осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України.

Одним із основних пріоритетів діяльності Пенсійного фонду України на 2017 рік
визначено удосконалення системи функціонування та надання послуг, підвищення
прозорості діяльності Пенсійного фонду України. Органи Пенсійного фонду України,
починаючи з 2015 року, впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян,
забезпечують доступність при наданні послуг, впроваджують нові технології, в тому числі на
віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах, реалізують завдання
забезпечення дотримання прав осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду.
Під час здійснення прийому та обслуговування особи користуються правами,
передбаченими законами України „Про звернення громадян”, „Про захист персональних
даних”, „Про доступ до публічної інформації”, законодавством про пенсійне забезпечення,
законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють відповідні
відносини.
Особи, що звертаються до органів Пенсійного фонду, мають право:
звертатися до органів Пенсійного фонду особисто або через представника,
повноваження якого оформлено у встановленому законом порядку;
одержати відповідь про результати розгляду звернення в обраний ними спосіб (усно, в
письмовій та/або електронній формі);
ознайомлюватись з матеріалами пенсійної справи, отримувати виписку з
розпорядження про призначення (перерахунок) пенсії, про періоди страхового стажу та
заробітної плати, яка врахована при розрахунку пенсії, копії документів, які знаходяться в
пенсійній справі;
безоплатно отримувати інформацію про особу, що обробляється Пенсійним фондом;
отримувати консультації та роз’яснення щодо застосування законодавства про
загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, у тому числі
щодо прав та обов’язків платника єдиного внеску та застрахованої особи;
інші права, визначені чинним законодавством.

Начальник Павлоградського відділу
обслуговування громадян Г.В.Коваленко