Декабрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Підсумки роботи із зверненнями громадян

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

12.07.2017р. м. Павлоград № 439

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за перше півріччя 2017 року

Проаналізувавши стан справ щодо виконання в м. Павлограді Закону України «Про звернення громадян» виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом першого півріччя 2017 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Відповідно до затвердженого графіку проводяться засідання постійно діючих комісій та дні контролю.
Протягом першого півріччя 2017 року проведено перевірки щодо роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП «Павлограджитлосервіс», КП «Затишне місто», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоград- Світло». Метою перевірок було не тільки виявлення недоліків, а й надання практичної допомоги для їх усунення та поліпшення цієї роботи.
За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
За перше півріччя 2017 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло – 1932 звернення громадян, піднято питань у зверненнях-1993, письмових звернень -867.
Кількість повторних звернень (35) у порівнянні з минулим роком (38)
зменшилась, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні.
Питання, з якими найчастіше звертаються громадяни стосуються комунального господарства-1151, земельного господарства та будівництва -155, соціального захисту населення -117, транспорту -91, охорони здоров’я-84,сім’ї, дітей, молоді-16, житлової політики -68, інші -94.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством-1514, вирішено позитивно-148, знаходяться на виконанні-47, відправлено за належністю -223.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 901 звернення, зокрема: “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”-544, “Урядова телефонна гаряча лінія”-328, обласна державна адміністрація-24, прокуратура м.Павлограда-5.
За перше півріччя 2017 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 25 звернень громадян.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторінгу вирішення проблем громади, які надходять через систему “Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади”.
Протягом першого півріччя 2017 року на платформі «Відкрите місто» зареєстровано 63 звернення громадян, надано вичерпні відповіді громадянам-34, знаходяться в стадії розгляду –19, вирішено позитивно-10.
Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
За перше півріччя 2017 року на Веб-сайті опубліковано 7 петицій.
На розгляді залишаеться ще 3 петиції.
Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за перше півріччя проведено 27 усних прийомів громадян та один виїзний, на яких прийнято 193 громадянина.
Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери,члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, учасники АТО,одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо надання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою « Соціальний захист окремих категорій населення» на 2016-2018рр.
Матеріальну допомогу отримали внутрішньо переміщені особи, учасники АТО, члени сімей АТО, поранені учасники АТО, члени сім’ї зниклого безвісти учасника АТО та члени сімей загиблих учасників АТО.
Всього надано матеріальну допомогу на загальну суму 623,1 тис. грн.
Вирішення питань, з якими звертаються громадяни, перебуває на постійному контролі виконавчого комітету.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, посилення контролю, персональної відповідальності керівників виконавчих органів влади, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів міської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет
Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2017 року взяти до відома.
2. Заступникам міського голови за напрямками роботи, керуючому справами виконкому, начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:

1)здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
2)забезпечувати виконання Закону України « Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;
3)не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
4)постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
5) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об`єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, виключати при розгляді звернень громадян прояви формального підходу;
6) створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;
7) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників АТО, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аваріїї на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію», «відкриту» телефонну лінію міського голови;

3. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету ( Плющова):

1) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;
2) інформувати заступників міського голови за напрямками роботи про факти невчасного чи формального підходу до розгляду питань, порушених у зверненнях громадян;
3) надавати методичну допомогу спеціалістам, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому;
4) здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у відділах, управліннях, службах виконкому та підприємствах міста для проведення відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;
5) продовжити у другому півріччі 2017 року вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
6) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування;
7) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2017 року для висвітлення в ЗМІ;

4. Відділу з питань регіональної політики (Кашталян) до 15.07.2017 року забезпечити інформування населення міста про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2017 року.
5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 11.01.2017р. №1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік» вважати таким, що втратило чинність.
6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету Плющова), контроль на – керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О. Вершина

трансляції з web камер






















Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

100 міст, більше 130 презентацій і 65 днів у дорозі, — такі показники найбільшого на сьогодні туру на підтримку книги в Україні. Письменник Max Kidruk цієї осені презентуватиме новий роман «Не озирайся і мовчи» у обласних центрах та невеличких містах нашої країни.

ПРО НОВИЙ РОМАН:

«Не озирайся і мовчи» — це позажанрова історія з елементами трилера та соціальної драми. Окрім містичної складової, автор піднімає проблеми спілкування і взаєморозуміння батьків та дітей, травлі у школі та бажання втечі від реальності, притаманного підліткам.

Уявіть, що на Землі існує місце, яке ніби застигло в часі. Місце, здатне сховати будь-кого, хто прагне втекти від реальності. Уявіть, що для того, аби туди потрапити, достатньо не озиратися й мовчати. Є лише одна проблема: в такому місці часом з’являються речі, страшніші за те, від чого ховаєшся, — йдеться в анотації.

Макс Кідрук зазначає, що частково «НОІМ» — це роман не про паралельні світи, але про усвідомлення нами часу. «Там, де непідготовлений читач бачить містику, я опираюсь на реальні наукові теорії», — уточнює автор.

БУКТРЕЙЛЕР: https://youtu.be/WkWTxYPOcs8

ПРО ТУР:

«Якщо чесно, то «божевілля» — це перше слово, що зринає в голові, коли думаю про тур. І річ навіть не в тім, що нічого подібного ніхто в сучукрліт іще не робив. #100містНОІМ — це Еверест для мене та моєї команди. Водночас я хочу, щоб ви розуміли: туру не було б, якби не книга. Саме ЦЯ книга. Я б нізащо не наважився на таку масштабну кампанію, якби не був на 100 % упевнений у своїй історії», — говорить Макс Кідрук.

Повний розклад туру: тут goo.gl/kQZyB5

Офіційний хештег туру: #100містНОІМ
Організатор туру: Мистецьке об’єднання «стендаЛь»
Партнери: «Країна», «Газета по-українськи», «Gazeta.ua»

Останні надходження

  • Павлоградці вшанували ліквдаторів аварії на Чорнобильській АЕС
  • ДО УВАГИ РОЗПОРЯДНИКІВ ТА ОДЕРЖУВАЧІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ
  • Вітаємо «Юність» з престижною перемогою!
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • Про забезпечення належного порядку в місті у святкові та вихідні дні 23 – 25, 30 – 31 грудня 2017 року, 01, 06 – 08 січня 2018 року
  • Шановні павлоградці!
  • Новини від 13.12.2017
  • Виставка-ярмарок «Кольорові візерунки-7».
  • Перемоги учнів ДМШ №3 в Х відкритому Міжнародному фестивалі-конкурсі музики та академічного вокалу «Золота ліра».
  • Наші гості: ”Музей — Супер!”.
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2017 рік
  • Новини від 12.12.2017
  • Про визначення закладу на який покладаються функції з організації надання послуги патронату на дитиною
  • Оновлене рентгенологічне відділення