Июнь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Корисна інформація

Підсумки роботи із зверненнями громадян

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

__12.07._2016р.              м.Павлоград                     №_438_

 

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за перше півріччя 2016 року

 

Проаналізувавши стан справ щодо виконання в м. Павлограді Закону України “Про звернення громадян” виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом першого півріччя 2016 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Відповідно до затвердженого графіку проводяться засідання постійно діючих комісій та дні контролю.
Протягом першого півріччя 2016 року проведено перевірки щодо роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”. Метою перевірок було не тільки виявлення недоліків, а й надання практичної допомоги для їх усунення та поліпшення цієї роботи.
За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
За перше півріччя 2016 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло — 2197 звернень громадян (в 2015 році — 1861), піднято питань у зверненнях – 2237, письмових звернень – 1124.
У порівнянні з відповідним періодом 2015 року кількість звернень зросла на 15,2 %.
Кількість повторних звернень (39) у порівнянні з минулим роком (55) зменшилась на 30 %, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні. Кількість колективних звернень (213) у порівнянні з 2015 роком — (114) збільшилась на 46,4 %.
Питання з якими найчастіше звертаються громадяни стосуються комунального господарства — 1356, земельного господарства та будівництва – 108, соціального захисту – 158, транспорту — 68, житлової політики – 90, охорони здоров”я – 90, сім”ї, дітей, молоді – 12, інші –162.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 1813, вирішено позитивно – 142, знаходяться в роботі – 58, відправлено за належністю – 184.
Від органів вищого рівня надійшло — 948 звернень, зокрема: «Урядова телефонна “гаряча лінія” – 493, «Гаряча лінія облдержадміністрації» — 407, обласна державна адміністрація — 35, контролюючих органів — Павлоградська міжрайонна прокуратура – 13.
За перше півріччя 2016 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 84 звернення громадян.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторінгу вирішення проблем громади, які надходять через систему «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».
Протягом першого півріччя 2016 року в системі «Відкрите місто» зареєстровано 97 звернень громадян, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді — 52, знаходяться в стадії розгляду — 35, вирішено позитивно -10.
Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
З жовтня 2015р. набув чинності Закон України від 02.07.15р. №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції».
Рішенням 57 сесії міської ради VI скликання від 15.10.15р. №1792-57/VI затверджено Порядок розгляду електронної петиції до Павлоградської міської ради.
За перше півріччя 2016 року опубліковано близько 50 петицій. На розгляді залишається ще 22 петиції.
Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади.
Керівництвом виконкому проведено 24 усних прийоми громадян та 2 виїзних на яких прийнято 173 мешканця, особисто міським головою прийнято 95 громадян.
Нажаль, не всі порушені громадянами питання у зверненнях, були вирішені позитивно через відсутність достатніх коштів в міському бюджеті.
Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які
значною мірою втратили здоров”я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери, члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, учасники АТО, одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо надання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою «Соціальний захист окремих категорій населення» на 2016-2018рр.

Матеріальну допомогу отримали внутрішньо переміщені особи, учасники АТО, члени сімей АТО, поранені учасники АТО, сім’я загиблого учасника АТО та члени сімей загиблих учасників АТО.
Всього надано матеріальну допомогу на загальну суму 453,3 тис. грн.
Вирішення питань, з якими звертаються громадяни, перебуває на постійному контролі виконавчого комітету.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування, посилення контролю, персональної відповідальності керівників виконавчих органів влади, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів міської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет Павлоградської міської ради міської ради

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року взяти до відома.

2. Заступникам міського голови за напрямками роботи, керуючому справами виконкому, начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:
1) здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
2) забезпечувати виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;
3) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
4) постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
5) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об”єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення
законних вимог заявників, виключати при розгляді звернень громадян прояви формального підходу;
6) створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;

7) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників АТО, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію», «відкриту» телефонну лінію міського голови;

3. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова):

1) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;

2) інформувати заступників міського голови за напрямками роботи про факти невчасного чи формального підходу до розгляду питань, порушених у зверненнях громадян;

3) надавати методичну допомогу спеціалістам, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому;

4) здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у відділах, управліннях, службах виконкому та підприємствах міста для проведення відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;

5) продовжити у другому півріччі 2016 року вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;

6) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування.

7) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року для висвітлення в ЗМІ;

4. Відділу з питань регіональної політики (Кашталян) до 15.07.2016р. забезпечити інформування населення міста про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року.

1) з метою оперативного реагування на звернення громадян оприлюднити телефон громадської приймальні 6-14-21.

5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 13.01.2015р. №4 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік» вважати таким, що втратило чинність.

6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова), контроль на – керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О. Вершина

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про роботу зі зверненнями громадян
у виконавчому комітеті
Павлоградської міської ради
за перше півріччя 2016 року

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним показником зв’язків громадянина й держави.
Робота зі зверненнями громадян є одним з пріоритетних напрямів діяльності виконавчого комітету міської ради. Вона проводиться згідно з вимогами Конституції України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.97р. № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об”єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації та інших законодавчих актів», Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
Аналіз стану справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про звернення громадян» показав, що протягом першого півріччя 2016 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 2197 звернень (в 2015 році — 1861), піднято питань у зверненнях – 2237.
Кількість повторних звернень — 39, у порівнянні з минулим роком ( 55) зменшилась майже на 30 %, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу до органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні, колективних (213), в 2015 році — (114), збільшилась на 46,4%. У порівнянні з відповідним періодом 2015 року кількість звернень збільшилась на 15,2%. Письмових звернень надійшло – 1124.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються комунального господарства — 1356, земельного господарства та будівництва — 108, житлової
політики – 90, соціального захисту населення – 158, транспорту — 68, праці та заробітної плати — 56, охорони здоров”я — 90, освіти – 64, сім”ї, дітей, молоді — 12, інші — 162.
Проведений аналіз свідчить про те, що спостерігається стрімке збільшення звернень громадян стосовно відключення від центральної системи опалення квартир в багатоквартирних житлових будинках, що пов”язано з підвищенням тарифу на послугу з теплопостачання та природній газ в осінньо — зимовий період.

Від органів вищого рівня надійшло 948 звернень, зокрема:
 Обласна державна адміністрація — 35 (3,7%),
 Урядова телефонна “гаряча лінія” — 493 (52%),

— “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” — 407 (42,9%),
 Прокуратура м. Павлограда — 13 (1,3%).

Із них:

• отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 1813(82,5%)
• вирішено позитивно — 142(6,4%)
• знаходяться на виконанні — 58 (2,6%)
• відправлено за належністю — 184 (8,3%).

Найголовнішим напрямком роботи зі зверненнями громадян є робота «Гарячої лінії голови обласної державної адміністрації» та «Урядової гарячої лінії». Звернення, які надходять на виконання у виконком розглядаються першочергово. Оскільки на розгляд звернень і вирішення порушених заявниками питань надається обмежений термін – відповіді відправляються до контактного центру вчасно.

За перше півріччя 2016 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 84 звернення громадян, більша частина яких відноситься до комунального господарства — 59 (71,2%), транспорту — 8 (5,2%), охорони здоров”я — 12 (7,7%), екології – 12 (14,4%), соціального захисту населення – 3 (3,6%), освіти – 3 (3,6%), інші – 7 (7,2%).
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -70, вирішено позитивно — 9, відправлено за належністю – 5.

Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторінгу вирішення проблем громади, які надходять через систему «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».
Протягом першого півріччя 2016 року в системі «Відкрите місто» зареєстровано 97 звернень громадян, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді — 52, знаходяться в стадії розгляду — 35, вирішено позитивно -10.
Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста

Керівництвом виконкому проведено 24 усних прийоми, на яких прийнято — 173 громадянина, особисто міським головою прийнято – 95 громадян.
Крім того, проведено два виїзних прийоми громадян на сел. «Соснівка» 16.02.2016р. в приміщенні навчально-виховного комплексу №14 та для мешканців сел. «ПЗТО», «40 років Жовтня», «Ливмаш» 06.04.2016. в приміщенні ЗОСШ №19.
З метою підтримання двостороннього зв”язку міською владою проводяться зустрічі з головами квартальних комітетів, головами ОСББ, представниками ініціативних груп та мешканцями селищ.

Основні питання, які були порушені в ході проведених зустрічей, стосувались комунального господарства, а саме: відновлення зовнішнього вуличного освітлення, газифікація, ремонт та грейдування дорожнього покриття, пільгове перевезення пасажирів в міському транспорті та ін.

З жовтня 2015р. набув чинність Закон України від 02.07.15р. №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції».
Рішенням 57 сесії міської ради VI скликання від 15 жовтня 2015р. №1792-57/VI затверджено Порядок розгляду електронної петиції до Павлоградської міської ради.
Відповідно до ст. 231 Закону України «Про звернення громадян» та затвердженого Порядку, петиція до Павлоградської міської ради розглядається за умови збору на її підтримку протягом не більше, як трьох місяців з дня її оприлюднення, не менше ніж 500 підписів громадян (мешканців).
З 15.10.2015р. по 01.01.2016р. на офіційному сайті Павлоградської міської ради було зареєстровано 25 петицій. За півріччя 2016 року -58. Але лише одна петиція набрала необхідну кількість підписів — 503. Це петиція про благоустрій парку на сел. ім. «18 Вересня», яка була зареєстрована 28.03.2016р.
Сталося так, що плани міської влади та бажання мешканців співпали. Петиція з’явилася на сайті міської ради, коли комунальними службами міста вже були розпочаті роботи з наведення порядку на території парку. А саме: обрізка та видалення дерев, вирубка порослі, прибирання та вивіз сміття. Загалом, було вивезено 15 тракторних причепів сміття та упорядковано 10,5 га території парку.

Розуміючи важливість постійного зв’язку між міською владою та мешканцями міста, виконавчі органи Павлоградської міської ради відстежують питання, які викликають найбільшу зацікавленість у суспільстві і, незважаючи на кількість отриманих в підтримку підписів, приймають відповідні заходи щодо їх вирішення.
Так сталося з петицією з питання задимленості міста в літній період. Незважаючи на те, що петиція про усунення екологічної проблеми в місті від 04.11.2015р. протягом 90 днів набрала лише 325 підписів ( замість 500 необхідних ), питання щодо задимленості міста було розглянуто на засіданні міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та затверджені необхідні заходи з метою запобігання подібних випадків у майбутньому.
На розгляді залишається ще 22 петиції. Питання, які порушують громадяни стосуються роботи транспорту та міських перевезень, благоустрою дитячих майданчиків на дворових територіях багатоквартирних житлових будинків, переобладнання котелен до опалювального зимового періоду та інші питання житлово-комунального господарства. Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади.
Для зручності мешканців міста, в приміщенні виконкому в громадській приймальні щоденно проводиться прийом громадян.
Значна частина часу відводиться на спілкування з мешканцями міста та заявниками. Уважне, небайдуже, терпляче ставлення до них – є однією з вимог Закону України «Про звернення громадян».
З метою оперативного визначення актуальних проблемних питань мешканців міста, які потребують втручання керівництва виконкому та прийняття дієвих заходів щодо їх вирішення щоденно проводиться аналіз інформації про розгляд звернень громадян у рамках встановленого програмного забезпечення та за допомогою «Єдиної бази реєстрації «Звернення громадян».
З метою своєчасного опрацювання інформації для підготовки звітності в обласну держадміністрацію за підсумками дня база даних щоденно до 16.00 години надсилається до управління по роботі зі зверненнями громадян облдержадміністрації.
Важливим аспектом роботи зі зверненнями громадян є постійний їх аналіз роботи. Регулярно за підсумками кварталу, півріччя вивчається характер звернень громадян, готуються відповідні аналітичні довідки, звіти про стан роботи з даного напрямку у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради.
Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров”я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери, члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо надання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою «Соціальний захист окремих категорій населення» на 2016-2018рр.
Громадянам, які протягом першого півріччя 2016 року звернулися за наданням матеріальної допомоги на лікування (92), надано адресну матеріальну допомогу на суму – 73,3 тис. грн. А також громадянам, які звернулися за допомогою на поховання померлих родичів (23), які на момент смерті не були пенсіонерами і ніде не працювали, надано допомогу на загальну суму -11,5 тис.грн. Надано матеріальну допомогу учасникам АТО в т.ч. членам сімей АТО (125) на суму 250 тис. грн., 3 пораненим учасникам АТО на суму 15 тис. грн., по 5,0 тис. грн. кожному, 50 тис. грн. отримала сім’я загиблого учасника АТО та 5 членів сімей загиблих учасників АТО отримали грошову допомогу суму 40 тис. грн. на вирішення соціально-побутових проблем та оздоровлення дітей. Внутрішньо переміщені особи (19) отримали допомогу в сумі 14,5 тис. грн.
Всього надано матеріальну допомогу на загальну суму 453,3 тис. грн.

Але, нажаль, всі порушені громадянами питання не можливо вирішити позитивно через обмеженість фінансування, особливо ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла, благоустрою тощо.
Але, все ж таки, міською владою було вжито відповідні заходи щодо задоволення справедливих вимог громадян.

На сьогоднішній день за рахунок коштів міського бюджету вдалося вирішити питання, що перебували на контролі, а саме: капітальний ремонт покрівель на 3-х житлових будинках на суму 1 151,9 тис. грн. (вул. Комарова, 6, вул. Достоєвського, 2а, вул. Західнодонбаська, 43).
Завершуються роботи з капітального ремонту покрівлі на
вул. Дніпровська, 567. Розпочаті роботи з капітального ремонту житлового будинку по вул. Корольова Сергія (Тельмана), 2 (ремонт покрівлі та укріплення фундаменту).
Через електрону систему закупівель розміщені 3 тендери на виконання капітального ремонту покрівель на суму 1 724,9 тис. грн. (вул. Соборна, 62, вул. Західнодонбаська, 11/1, вул. Поштова, 9).
Укладені договори з підрядною організацією на розробку проектно-кошторисної документації на виконання капітального ремонту покрівель на 11 житлових будинках.
Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов”язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі виконавчого комітету та залишається пріоритетним напрямком у діяльності де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.

Начальник відділу
по роботі зі зверненнями громадян Н.В. Плющова



























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

афиша 1 червня

Останні надходження