Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Март 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Звернення громадян до міської влади

Шановний користувачу, до Вашої уваги поштова адреса  відділу роботи зі зверненнями громадян Павлоградського міськвиконкому
Поштова адреса: Виконавчий комітет Павлоградської Міської ради
Відділ по роботі зі зверненнями громадян
51400, м. Павлоград,вул.Соборна, 95
Телефон: 20-44-21

Звернутися з письмовим зверненням до керівництва міськвиконкому (згідно з Законом України “Про звернення громадян”) Ви можете через приймальню відділу по роботі зі зверненнями громадян, яка розташована за адресою: м. Павлоград, вул Соборна,95 (будівля Павлоградської міської ради). Телефон: 20-44-21. Ви також можете надіслати листа поштою за адресою: 51400, м. Павлоград, вул. Соборна,95

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) — звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально- культурноїта інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) — звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавстом їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання — письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга — звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб. (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»)

Звернення громадян – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. За формами розрізняють усне або письмове, індивідуальне або колективне звернення.

Для того, щоб звернення могло бути розглянуте і на нього було дано відповідь, воно має бути оформлене належним чином. У зверненні треба зазначити прізвище, ім’я, по батькові громадянина, який звернувся; місце його проживання; суть порушеного питання; зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги.

На письмовому зверненні також обов’язково ставиться підпис заявника (заявників) із зазначенням дати. Не підписане звернення або підписане таким чином, що з нього неможливо встановити авторство, вважається анонімним і не підлягає розгляду. Громадяни можуть додавати до звернень різні довідкові матеріали в оригіналах або копіях.

Звернення, оформлене без дотримання перелічених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями, як правило, не пізніше ніж через 10 днів з дня його надходження.

Зі зверненнями громадяни мають звертатися саме до тих органів, установ і посадових осіб, від яких залежить вирішення цього питання. Якщо питання, порушені в отриманому зверненні, не входять до повноважень адресата, звернення пересилається за належністю відповідному органу або посадовій особі у строк не більше п’яти днів. Про це має повідомлятися громадянину, що подав звернення. При цьому скарги не можуть направлятися для розгляду тому органу (посадовій особі), дії або рішення якого підлягають оскарженню.

Якщо заявник не отримав відповідь на своє звернення, він відповідно до статті 55 Конституції України має право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Відповідно до ст. 23 Закону України від 02.07.2015р. № 577-VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції громадяни можуть звернутись до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт органу.

В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) електронної петиції, адресу електронної пошти. На веб-сайті відповідного органу або громадського об’єднання, що здійснює збір підписів, обов’язково зазначаються дата початку збору підписів та інформація та інформація щодо загальної кількості та переліку осіб, які підписали електронну петицію.

Електронна петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання межетичної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.

Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор) електронної петиції.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • Круглий стіл з міським головою та молодими підприємцями
  • До уваги законних представників дітей!
  • Всеукраїнські змагання з акробатичного рок-н-ролу
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу нежитлового приміщення по вул.Дніпровська,348/33
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі сараю по вул.Центральна,47г
  • Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді
  • Про затвердження Положення про конкурсний комітет
  • Про затвердження переможця конкурсу проєктів, розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів та осіб з інвалідністю, яким буде надаваться фінансова підтримка в 2024 році
  • Стартувала серія тренінг-ігор під назвою «Грошовий Потік»
  • Вітання до Дня працівника житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення
  • Засідання робочої групи по боротьбі з незаконною торгівлею підакцизними товарами
  • До уваги мешканців міста! Зміни в графіку на маршрутах!
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • ТУБЕРКУЛЬОЗУ МОЖНА ЗАПОБІГТИ