Октябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Поштова адреса

Шановний користувачу, до Вашої уваги поштова адреса  відділу роботи зі зверненнями громадян Павлоградського міськвиконкому Телефон: Факс: 6-14-21, 6-01-79
Поштова адреса: Виконавчий комітет Павлоградської Міської ради
Відділ по роботі зі зверненнями громадян
51400, м. Павлоград,вул.Соборна, 95

Звернутися з письмовим зверненням до керівництва міськвиконкому (згідно з Законом України “Про звернення громадян”) Ви можете через приймальню відділу по роботі зі зверненнями громадян, яка розташована за адресою: м. Павлоград, вул Соборна,95 (будівля Павлогоадської міської ради). Телефон: 6-14-21. Ви також можете надіслати листа поштою за адресою: 51400, м. Павлоград, вул. Соборна,95

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) — звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально- культурноїта інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) — звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавстом їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання — письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга — звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб. (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»)

Звернення громадян – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. За формами розрізняють усне або письмове, індивідуальне або колективне звернення.

Для того, щоб звернення могло бути розглянуте і на нього було дано відповідь, воно має бути оформлене належним чином. У зверненні треба зазначити прізвище, ім’я, по батькові громадянина, який звернувся; місце його проживання; суть порушеного питання; зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги.

На письмовому зверненні також обов’язково ставиться підпис заявника (заявників) із зазначенням дати. Не підписане звернення або підписане таким чином, що з нього неможливо встановити авторство, вважається анонімним і не підлягає розгляду. Громадяни можуть додавати до звернень різні довідкові матеріали в оригіналах або копіях.

Звернення, оформлене без дотримання перелічених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями, як правило, не пізніше ніж через 10 днів з дня його надходження.

Зі зверненнями громадяни мають звертатися саме до тих органів, установ і посадових осіб, від яких залежить вирішення цього питання. Якщо питання, порушені в отриманому зверненні, не входять до повноважень адресата, звернення пересилається за належністю відповідному органу або посадовій особі у строк не більше п’яти днів. Про це має повідомлятися громадянину, що подав звернення. При цьому скарги не можуть направлятися для розгляду тому органу (посадовій особі), дії або рішення якого підлягають оскарженню.

Якщо заявник не отримав відповідь на своє звернення, він відповідно до статті 55 Конституції України має право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Відповідно до ст. 23 Закону України від 02.07.2015р. № 577-VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції громадяни можуть звернутись до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт органу.

В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) електронної петиції, адресу електронної пошти. На веб-сайті відповідного органу або громадського об’єднання, що здійснює збір підписів, обов’язково зазначаються дата початку збору підписів та інформація та інформація щодо загальної кількості та переліку осіб, які підписали електронну петицію.

Електронна петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання межетичної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.

Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор) електронної петиції.



























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

краезнавство111

Останні надходження

  • Відбулося засідання комісії з питань захисту прав дитини
  • Безкоштовні юридичні консультації для ВПО.
  • Відділ з економічних питань інформує щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних закупівель «PROZORRO».
  • Зміни бюджетних паспортів станом на 20.10.2017
  • Творчий вечір з Ольгою Свєщовою.
  • Інформація про проведені роботи у будинку по вул. Дніпровська
  • Безкоштовний семінар «Приватним підприємцям про тонкощі законодавства для успішного ведення бізнесу».
  • Зарахування до стажу роботи періоду догляду за дитиною у контексті пенсійної реформи.
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2017 рік.
  • Новини від 19.10.2017
  • Відділ Освіти. Звіт про використання бюджетних коштів за ІII квартал 2017р.
  • Нагорода Міжнародного відкритого фестивалю-конкурсу театру та мистецтва слова «Золотий Пегас»
  • Міський голова зустрівся з квартальними
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради на 2017 рік.
  • Новини від 18.10.2017