Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту регуляторного акта — проекту рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження правил благоустрою території міста Павлоград”.

Ноябрь 15th, 2016 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до ст. 4, 8 Закону України “Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308.

Назва регуляторного акта: рішення Павлоградської міської ради „Про затвердження Правил благоустрою території міста Павлоград”.

Регуляторний орган: Павлоградська міська рада.

Розробник документа: відділ містобудування та архітектури виконкому Павлоградської міської ради.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати
шляхом державного регулювання

Необхідність оптимального врегулювання питання благоустрою міста існує протягом тривалого часу. У зв’язку з прийняттям змін до законів, які врегульовують дані відносини на протязі 6 років (рішення Павлоградської міської ради від 06.07.2010р. №1247-66/У «Про затвердження правил благоустрою території міста Павлоград») виникла необхідність суттєво змінити Правила.
Вирішення окресленої проблеми потребує правового врегулювання органами місцевого самоврядування з метою забезпечення благоустрою, утримання об’єктів благоустрою та врегулювання відносин: правових, економічних, екологічних, соціальних та організаційних.
Правила благоустрою території міста Павлоград — є нормативно правовим актом, який встановлює вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.
Нормативно-правова основа даного рішення ґрунтується на Законах України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про благоустрій населених пунктів», «Про основи містобудування» , «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про дорожній рух», «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку»,«Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону культурної спадщини» «Про рекламу», «Про поховання та похоронну справу», «Про захист тварин від жорстокого поводження», Кодекс України про адміністративні правопорушення та інші нормативно-правові акти.

2. Визначення цілей правового регулювання

Основною ціллю регулювання Правил благоустрою території міста Павлоград є створення сприятливого середовища для життєдіяльності людини на території міста, що складається з захисту довкілля, покращання санітарного стану та мікроклімату міста, зниження рівня шуму, належне утримання та раціональне використання території міста, охорону об’єктів благоустрою, забезпечення безпеки для користувачів об’єктів благоустрою, покращення естетичного вигляду об’єктів благоустрою та інше.

3. Визначення та оцінка всіх альтернативних способів досягнення
визначених цілей, аргументи щодо переваг обраного способу

Альтернативними способами досягнення мети регуляторного акту є:

1 варіант. Здійснення контролю за санітарним станом міста, зеленими насадженнями, іншими об’єктами та елементами благоустрою на підставі санітарних норм та інших правил по утриманню міст і населених пунктів.
Цей спосіб не в повній мірі враховує вимоги щодо утримання у належному стані тротуарів, вулиць, доріг, будівель, територій загального користування, зелених насаджень в належному санітарно-технічному стані, запобігання паркування транспортних засобів на об’єктах благоустрою. Діючі норми та правила певним чином застаріли і не дають змоги використовувати свої права в галузі благоустрою суб’єктам господарювання, міській громаді та окремим мешканцям міста.
Стаття 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність за порушення правил благоустрою територій міст та інших населених пунктів, а також недодержання правил щодо забезпечення порядку в містах та інших населених пунктах.

2 варіант. Залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного вчинення дій, направлених на утримання міста у належному санітарному стані, збереження елементів благоустрою.
Залучення до вказаних дій на добровільній основі не є методом, що забезпечує постійне докладання зусиль до збереження благоустрою міста, оскільки такі дії можуть вчинюватися виключно на добровільній основі. Дія такого способу є неефективною.

3 варіант. Постійне приведення території міста у належний стан за рахунок коштів місцевого бюджету.
Вказаний спосіб не може бути прийнятим, оскільки він не забезпечує відповідальне ставлення мешканців міста та суб’єктів господарювання до питань з благоустрою.
Місцевий бюджет не може забезпечити виконання благоустрою територій, ремонт об’єктів які являються власністю фізичних та юридичних осіб.
Забезпечення за кошти місцевого бюджету належного утримання прилеглих територій до об’єктів та земельних ділянок що являються власністю фізичних та юридичних осіб не є доцільним в зв’язку з тим, що прилеглі території використовуються фізичними та юридичними особами для влаштування проїздів для заїзду транспорту, тротуарів для потрапляння пішоходів на території та об’єкти що належать суб’єктам господарювання, парковок для паркування транспортних засобів, виконання благоустрою та інших цілей.

Таким чином, перевага віддається закріпленню норм та правил поведінки у сфері благоустрою території міста Павлоград, а саме прийняття Павлоградською міською радою рішення “Про затвердження правил благоустрою території міста Павлоград”. Перевагою обраного способу є створення вимог щодо проведення в місті єдиної політики з підтримки благоустрою, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.

4. Опис механізмів, які пропонується застосувати для розв’язання проблем,
і відповідні заходи

Для розв’язання проблеми пропонується застосувати наступний механізм:

— Розробка норм та правил поведінки у сфері благоустрою міста з забезпеченням прозорого процесу дій органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб при вирішенні питань з благоустрою;
— Забезпечення інформованості юридичних та фізичних осіб щодо питань з благоустрою;
— Забезпечення контролю за виконанням механізму рішення питань, пов’язаних із благоустроєм, санітарним станом територій;

Для забезпечення дії даного механізму пропонується застосувати наступні заходи:
— Забезпечити вільний доступ та участь у розробці проекту рішення Павлоградської міської ради „Про затвердження правил благоустрою території міста Павлоград” юридичних та фізичних осіб, можливість надання пропозицій та участь в громадських обговореннях;
— Опублікування проекту та затвердженого рішення Павлоградської міської ради „Про затвердження правил благоустрою території міста Павлоград” в засобах масової інформації. Організація та забезпечення органами місцевого самоврядування методичної допомоги фізичним та юридичним особам з питань благоустрою, а саме розробка паспортів благоустрою та консультації.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей
у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

Даний акт мотивує юридичних та фізичних осіб виконувати встановлені вимоги щодо благоустрою, санітарного стану територій, забезпеченню чистоти і порядку в місті
За невиконання правил благоустрою винні особи притягуються до відповідальності, встановленої Кодексом України про адміністративні правопорушення, відшкодовуватимуть збитки та суми заподіяної шкоди у порядку та в розмірі, які визначаються чинним законодавством України.

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття

запропонованого регуляторного акта

Сфера впливу Вигоди Витрати
1 2 3
Органи місцевого самоврядування Поліпшення благоустрою, санітарного стану, забезпечення чистоти і порядку  в місті.

Створення умов сталого розвитку міста.

Збільшення надходження коштів у бюджет міста від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою.

Підвищення позитивного іміджу влади в зв’язку з  покращенням  благоустрою і санітарного  стану міста.

Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та з утриманням відповідних служб які наділені повноваженнями щодо контролю за дотриманням Правил благоустрою.
Юридичні особи та фізичні  особи — підприємці Користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного стану та благоустрою

Упорядкування відносин між суб’єктами;

Покращення умов для розвитку бізнесу;

Гарантії збереження капіталовкладень в благоустрій;

Отримання можливості проведення земельних, будівельних робіт, робіт з реконструкції, ремонтів, тощо.

Витрати на санітарне очищення та благоустрій прилеглих та закріплених територій.

Витрати пов’язані з відновленням благоустрою після проведення земельних та інших робіт, пов’язаних з тимчасовим порушенням благоустрою міста.

 

1 2 3
Населення

 

 

Користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного стану та благоустрою території міста.

Отримання можливості проведення земельних, будівельних робіт, робіт з реконструкції, ремонтів, тощо.

Витрати на санітарне очищення та благоустрій прилеглих та закріплених територій.

Витрати пов’язані з відновленням благоустрою після проведення земельних та інших робіт, пов’язаних з тимчасовим порушенням благоустрою міста.

 

  1. Строк дії акту

Строк дії запропонованого регуляторного акта встановлюється необмежений, або до моменту виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до регуляторного акта будуть вноситись відповідні коригування.

До акта можуть вноситися зміни за підсумками відстеження його результативності.

  1. Показники результативності

Для відстеження результативності цього регуляторного акта, виходячи з цілей державного регулювання, обрано такі показники:

  • кількість скарг пов’язаних з благоустроєм та санітарною очисткою територій міста;
  • кількість розроблених паспортів благоустрою;
  • розміри витрачених коштів на утримання об’єктів благоустрою комунальними службами та підприємствами за рахунок коштів місцевого бюджету та за власний рахунок;
  • кількості укладених договорів на вивезення сміття, відходів;
  • кількості порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП;
  • розміри надходжень коштів у бюджет міста від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою.
  1. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися

відстеження результативності регуляторного акта

При проведенні відстеження результативності даного регуляторного акту будуть  використовуватися офіційні  статистичні дані.

 № п/п Захід Відповідальний за виконання
1. Проведення аналізу щодо кількості скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпеченням чистоти і порядку у місті Відділ з роботи із звертаннями громадян
2. Проведення аналізу щодо кількості кількість розроблених паспортів благоустрою Відділ містобудування та архітектури
3 Проведення аналізу щодо розмірів витрачених коштів на утримання об’єктів благоустрою комунальними службами та підприємствами за рахунок коштів місцевого бюджету та за власний рахунок;

 

Управління комунального господарства та будівництва
4 Проведення аналізу щодо кількості укладених договорів про вивезення сміття, відходів;

 

Управління комунального господарства та будівництва

КП «Затишне місто»

5. Проведення аналізу щодо кількості порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 КУпАП;

 

Юридичний відділ міської ради

Управління комунального господарства та будівництва

Інспекція з благоустрою

6. Проведення аналізу щодо розмірів надходжень коштів до міського бюджету від фінансових санкцій за порушення правил благоустрою.

 

Фінансове управління

Інспекція з благоустрою

 

Відстеження результативності вказаного регуляторного акта буде здійснюватися шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстежень.

Для визначення  значень показників результативності даного регуляторного акта планується використання вищевказаних показників.

Базове відстеження буде проведено не пізніш як за місяць після набрання чинності даного регуляторного акта.

Повторне відстеження  буде здійснено  через рік після введення в дію регуляторного акта, за результатами якого можливо здійснити порівняння показників базового та повторного відстеження, визначити оцінку досягнення даним актом поставлених задач.

Періодичне відстеження планується здійснити один раз в три роки, з дня виконання заходів з повторного відстеження, з метою вдосконалення регуляторного акту.

Відстеження результативності даного регуляторного акту буде здійснюватись управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської  міської  ради та  відділом містобудування та архітектури Павлоградської  міської  ради.

Начальник відділу

містобудування та архітектури,

головний архітектор міста

В.В. Коценко

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.
  • ЛЕПТОСПІРОЗ – ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНЕ ІНФЕКЦІЙНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №252 від 23.03.2022
  • Шановні керівники підприємств сфери торгівлі, послуг та ресторанного господарства!
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • ОБЕРЕЖНО! ПЕРІОД АКТИВНОСТІ КЛІЩІВ!
  • Гуманітарна допомога медичному закладу міста від Агентства США з міжнародного розвитку USAID
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
  • Виконком від 10.04.2024 р.
  • До уваги ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин!
  • Запрацювала «Єдина ветеранська лінія»
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2024р.