Октябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про ефективність здійснення контролю

Декабрь 21st, 2016 Виконком Вывести на печать

ЗВІТ
про оцінку ефективності здійснення структурними підрозділами міської ради та виконкому контролю за виконанням завдань, визначених актами та дорученнями

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 травня 2011 року № 522 ” Про затвердження Методики проведення оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр – міністра України “ (зі змінами), розпорядження міського голови від 15.09.2016 року ” Про проведення у 2016 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр – міністра України, рішеннями виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови “ робочою групою протягом жовтня 2016 року проведено вивчення ефективності здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами міської ради та виконкому завдань, визначених актами і дорученнями.

В ході перевірок виявлено, що організація контролю виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, виконавчого комітету ведеться структурними підрозділами міської ради та виконкому відповідно до вимог нормативних документів. Наказами начальників управлінь, відділів та служб визначено відповідальних за організацію контролю за виконанням документів або дані обов’язки, передбачені в посадових інструкціях.

Виконавчими органами міської ради в цілому забезпечується дотримання строків виконання отриманих контрольованих документів, вимог щодо їх розгляду, підготовки та належного оформлення відповідних проектів документів, організації здійснення діловодного контролю за їх виконанням.

Ведення діловодства в основному організовано відповідно до вимог Інструкції з діловодства. Використовуються карткова, журнальна, електронна форми контролю.

Слід відзначити послідовну й цілеспрямовану роботу відділу з економічних питань, відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва, відділу земельно–ринкових відносин, фінансового управління, сектору взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи з організації виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України. В цих структурних підрозділах існує система контролю, ведеться облік контрольних документів в установленому порядку, розробляються заходи та орієнтовні графіки здійснення контролю за виконанням завдань, визначених вищезазначеними органами державної влади.

Водночас, необхідно посилити персональну відповідальність посадових осіб за виконання контрольованих службових документів в управлінні комунального господарства та будівництва. Більшість контрольних документів виконується своєчасно, але за тенденцією попереднього нагадування.

Ураховуючи результати проведення у 2016 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр – міністра України, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та викладене вище, діяльність структурних підрозділів Павлоградської міської ради та виконавчого комітету визначено як ефективну. Недостатньо ефективною визначено роботу управління комунального господарства та будівництва.



























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

краезнавство111

Останні надходження

  • Відбулося засідання комісії з питань захисту прав дитини
  • Безкоштовні юридичні консультації для ВПО.
  • Відділ з економічних питань інформує щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних закупівель «PROZORRO».
  • Зміни бюджетних паспортів станом на 20.10.2017
  • Творчий вечір з Ольгою Свєщовою.
  • Інформація про проведені роботи у будинку по вул. Дніпровська
  • Безкоштовний семінар «Приватним підприємцям про тонкощі законодавства для успішного ведення бізнесу».
  • Зарахування до стажу роботи періоду догляду за дитиною у контексті пенсійної реформи.
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2017 рік.
  • Новини від 19.10.2017
  • Відділ Освіти. Звіт про використання бюджетних коштів за ІII квартал 2017р.
  • Нагорода Міжнародного відкритого фестивалю-конкурсу театру та мистецтва слова «Золотий Пегас»
  • Міський голова зустрівся з квартальними
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради на 2017 рік.
  • Новини від 18.10.2017