Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств міста за перший квартал 2018 року

Май 7th, 2018 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

_______2018 р. м. Павлоград №_____

Про моніторинг основних показників
фінансово-господарської діяльності
комунальних підприємств міста
за перший квартал 2018 року

Керуючись ст.17, п.2 ч.«а» ст.27, п.2,3 ч.«а» ст.29, п.1 ч.«а» ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст.78 Господарського кодексу, з метою здійснення контролю за виконанням фінансово-господарської діяльності підприємств, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Павлоград, виконком Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Прийняти до відома інформацію про результати моніторингу основних показників фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств за перший квартал 2018 року (додається).
2. Керівникам комунальних підприємств вжити дієвих заходів щодо:
1) забезпечення беззбиткової діяльності підприємства;
2) виконання виробничих і фінансових планів комунальних підприємств протягом поточного року;
3) недопущення заборгованості з виплати заробітної плати;
4) забезпечення стовідсоткових розрахунків по виплатам до бюджетів усіх рівнів;
5) зменшення дебіторської та кредиторської заборгованості на підприємстві;
6) скорочення споживання енергоносіїв.
3. Відділу з економічних питань (Штонда) щокварталу проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності.
4. Управлінню комунального господарства та будівництва (Завгородній):
1) своєчасно вживати заходів, направлених на енергозбереження комунального господарства міста.
2) сприяти та забезпечити постійний аналіз використання коштів по програмі реформування житлово-комунального господарства;
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова А.О. Вершина

ІНФОРМАЦІЯ
про результати моніторингу основних показників
фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств
за 1 квартал 2018 року

Відділом з економічних питань виконавчого комітету Павлоградської міської ради, на підставі статистичної фінансової звітності та звітів виконання фінансових планів комунальних підприємств, проаналізовано їх фінансово-господарську діяльність за підсумками 1-го кварталу 2018 року та зроблено наступні висновки. Зведені показники діяльності додаються.
Протягом І кварталу 2018 року у місті Павлоград працювало 13 комунальних підприємств, з яких три є надавачами житлово-комунальних послуг: КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоградводоканал» ПМР, КП ПЖС ПМР. За результатами діяльності у І кварталі 2018 року сума доходу всього по комунальним підприємствам міста склала 178’071 тис.грн., що на 22% (на 32’094тис.грн.) більше, ніж у І кварталі минулого року.
Згідно із звітною документацією комунальних підприємств за результатами діяльності у І кварталі поточного року лише три комунальних підприємства спрацювали з прибутком, інші підприємства отримали збитки. Загальна сума прибутку складає 368 тис.грн. (у І кварталі минулого року 59,6 тис.грн.). Прибуток отримали: КП «Павлоград-Світло» – 329,1 тис.грн. (І кв. 2017 р. – прибуток у сумі 8,2 тис.грн.), КП «МІРАЦ» – 29,2 тис.грн. (І кв. 2017 року – збитки у сумі 1,6 тис.грн.), КП «Управління ринками» – 9,7 тис.грн. (І кв. 2017 року – збитки у сумі 61,4 тис.грн.).
Загальна сума збитку у звітному періоді складає 4’829 тис.грн. (для порівняння у І кварталі 2017 року загальна сума збитку становила 8’877 тис.грн.). Найбільші суми збитку мають: КП ПВУВКГ (Карпець О.С.) – 2’815 тис.грн. (І кв. 2017 – збитки 3’145 тис.грн.), КП «Затишне місто» (Коріневський В.В.) – 1’403 тис.грн. (І кв. 2017 – збитки 1’867 тис.грн.), КП «Павлограджитлосервіс» (Бондар Є.Г.) – 454,8 тис.грн. (І кв. 2017 – збитки 183,4 тис.грн.).
У періоді, що аналізується сума дебіторської заборгованості по комунальним підприємствам у порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилась на 13% (або на 29’625 тис.грн.) і станом на 01.04.2018 р. становить 257’058 тис.грн.. Найбільші суми дебіторської заборгованості мають: КП ПТЕ (Вовк М.В.) – 191’566тис.грн. (І кв. 2017 – 170’305тис грн., збільшення на 12,5%), КП ПВУВКГ (Карпець О.С.) – 48’171тис.грн. (І кв. 2017 – 42’031тис.грн., збільшення на 14,6%), КП «Павлограджитлосервіс» (Бондар Є.Г.) – 13’143тис.грн. (І кв. 2017 – 10’804 тис.грн., збільшення на 21,6%), КП «Затишне місто» (Коріневський В.В.) – 3’956тис.грн. (І кв. 2017 – 4’167 тис.грн., зменшення на 5%).
У порівнянні з І кварталом 2017 року в цілому по комунальним підприємствам міста суму кредиторської заборгованості збільшилась на 5% (на 18’995,7 тис.грн.) і станом на 01.04.2018 року складає 404’661,8 тис.грн. Найбільші суми кредиторської заборгованості мають: КП ПТЕ – 275’151тис.грн. (І кв. 2017 – 260’266 тис.грн., збільшення на 6%), КП ПВУВКГ – 118’598тис.грн. (І кв. 2017 – 115’487 тис.грн., збільшення на 3%), КП ПЖС ПМР – 10’321тис.грн. (І кв. 2017 – 9’491,8тис.грн., збільшення на 9%), КП «Сп. Агенція Ритуал» – 181,8тис.грн. (І кв. 2017 – 58,5 тис.грн., збільшення втричі), КП МІРАЦ – 165,8 тис.грн. (І кв. 2017 – 204,1 тис.грн., зменшення на 19%).
У рамках Програми щодо надання фінансової підтримки комунальним підприємствам, що належать до комунальної власності територіальної громади м.Павлограда, на 2018-2020 роки (рішення сесії міськради від 22.12.2017 року №1002-32/VІІ (зі змінами та доповненнями)) у І кварталі поточного року чотири комунальних підприємства отримали фінансову підтримку на загальну суму 6’522,7 тис.грн.:
 КП «Павлоградтеплоенерго» – 5’400 тис.грн. на погашення заборгованості за природний газ;
 КП «Павлоградводоканал» у сумі 687,6 тис.грн. на погашення заборгованості за активну електроенергію ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» та оплату послуг з охорони об’єкту з резервуарами питної води у с. Малоолександрівка;
 КП ПЖС – 338,3 тис.грн. на відшкодування збитків з утримання транзитного містечка для переселенців з зони АТО;
 КП «Стадіон «Прометей» – 96,8 тис.грн. на сплату земельного податку.
Чисельність працівників, які протягом І кварталу поточного року працювали на комунальних підприємствах міста, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, зменшилась на 39 чол. і становить 1166 осіб.
Середня заробітна плата одного працівника на комунальних підприємствах за січень-березень 2018 року становить 6’169 грн. (коливається від 2’494 грн. до 7’584 грн.), що у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 1422 грн. більше (І кв. 2017 року – 4’747 грн.).
Довідково: за даними Головного управління статистики у Дніпропетровській області середньомісячна заробітна плата штатного працівника по місту Павлоград за ІV квартал 2017 року становила 7’087 грн.

Начальник відділу з економічних питань Т.А. Штонда

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • ЛЕПТОСПІРОЗ – ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНЕ ІНФЕКЦІЙНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №252 від 23.03.2022
  • Шановні керівники підприємств сфери торгівлі, послуг та ресторанного господарства!
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • ОБЕРЕЖНО! ПЕРІОД АКТИВНОСТІ КЛІЩІВ!
  • Гуманітарна допомога медичному закладу міста від Агентства США з міжнародного розвитку USAID
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
  • Виконком від 10.04.2024 р.
  • До уваги ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин!
  • Запрацювала «Єдина ветеранська лінія»
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2024р.
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №253 від 23.03.2022 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ФОП Шмідту С.А.
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №250 від 23.03.2022 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ТОВ «Успіх»
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №1159 від 23.08.2023 «Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті МПП «Елегія»