Январь 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Дек    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік.

Январь 12th, 2018 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

10.01.2018р. м. Павлоград № 2

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за 2017 рік

У 2017 році робота із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради була спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
За 2017 рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 4166 звернень громадян, що на 646 одиниць менше, ніж у минулому році (у 2016 році – 4812 звернень).
Із загальної кількості звернень 1964 (47,1% ) надійшло поштою та 385 (9,2%) на особистому прийомі.
У попередньому році -2777 та 410 звернень відповідно.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 1891 звернення, зокрема: обласна державна адміністрація — 59, обласна рада -1, Урядова телефонна “гаряча лінія”-780, “Гаряча лінія голови облдержадміністрації-1037, Павлоградська місцева прокуратура- 14.
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 у 2017 році продовжувалась робота з організації прийомів громадян.
Протягом 2017 року проведено 56 особистих прийомів ( із них- 3 виїзних прийоми) громадян міським головою та його заступниками, на яких прийнято 385 громадян
За 2017 рік на сайті Павлоградської міської ради опубліковано 21 петицію.
На розгляді залишається ще 11 петицій. Питання, які порушують громадяни стосуються житлово-комунального господарства, роботи транспорту та міських перевезень, благоустрою міста.
Протягом 2017 року на “відкриту” телефонну лінію міського голови надійшло 35 звернень, розглянуто та надані вичерпні відповіді -32, знаходяться на виконанні- 3.
2
У 2017 році розглянуто 123 звернення громадян, які надійшли в рамках проекту «Відкрите місто».
В звітному періоді робота щодо виділення матеріальної допомоги громадянам проводилась згідно з міською програмою “Соціальний захист окремих категорій населення на 2016-2018рр.”
Протягом 2017року надано матеріальну допомогу на суму — 769560грн.
За звітний рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 1951 звернення, що на 182 звернення, або 8,5 % менше, ніж у 2016 році (2133).
Всі вони розглянуті у терміни, передбачені діючим законодавством України.
Протягом 2017 року відповідно до затвердженого графіку проведено дванадцять засідань постійно діючої комісії та дванадцять Днів контролю.
Щомісяця здійснювався аналіз виконавської дисципліни та результатів вирішення порушених у зверненнях питань.
Нажаль, всі порушені громадянами питання одразу вирішити позитивно неможливо через обмеженість фінансування.
Але, все ж таки, міською владою було задоволено велику кількість скарг стосовно поточного ремонту дахів будинків, під”їздів, ремонту доріг, відновлення зовнішнього освітлення та інших питань житлово-комунального господарства, про що говорять звернення на ім`я міського голови з висловленням подяки за позитивне вирішення порушених ними питань.
Згідно з планом роботи проведено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”, ПП ”К-П-1”, у відділі охорони здоров”я, у відділі містобудування та архітектури, у відділі земельно- ринкових відносин, в управлінні соціального захисту населення, в юридичному відділі міської ради.
В цілому у структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
Необхідно відмітити своєчасну роботу з оперативного реагування на звернення працівниками КП «Павлоград-Світло», КП «Затишне місто», відділу комунального майна та житлової площі. Всі відповіді, які надходять за підписами вищевказаних керівників, носять повний та якісний характер.
Повноту відповідальності за роботу зі зверненнями громадян несуть і підприємства приватної форми власності: ПП «К-П-1», Павлоградське управління з експлуатації газового господарства.
Покращено роботу зі зверненнями громадян та виконавську дисципліну в 2017р. в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради.
Проте, недостатньо уваги приділяється даному напрямку роботи у відділах містобудування та архітектури, споживчого ринку та підприємництва, КП «Спеціалізована Агенція Ритуал».
З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення її результативності, на виконання Закону України «Про звернення громадян»,
3

керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік взяти до відома.
2. Заступникам міського голови за напрямками роботи:
2.1. Сприяти створенню необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади.
2.2. Посилити контроль за термінами розгляду звернень що надійшли від органів вищого рівня, забезпечити уважний, в максимально короткі терміни, розгляд звернень, отриманих на «гарячі» телефонні лінії та оперативне вирішення порушених у них питань.
2.3.Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці АТО, сім’ї загиблих та військовослужбовців, які беруть участь в АТО, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств міста:
3.1. Передбачити в 2018 році фінансування робіт з капітального ремонту житлового фонду відповідно до розробленої проектно — кошторисної документації та інших робіт в житлово-комунальній сфері.
3.2.Начальникам відділів містобудування та архітектури (Коценко В.В.), споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна С.М.) Директору КП «Спеціалізована Агенція Ритуал» Дубовському А.Р. підвищити рівень організації роботи із зверненнями громадян при підготовці відповідей.
3.3.Не допускати факти байдужого ставлення до потреб громадян, формальних відповідей замість пошуків шляхів для їх вирішення. Забезпечувати своєчасний та якісний розгляд звернень громадян та підготовку обґрунтованих відповідей.
3.4. Вжити заходів до вирішення питань за зверненнями, які перебувають на тривалому контролі.
3.5. Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян та усунути виявлені недоліки до 10.02.2018р.
4. Начальнику відділу по роботі зі зверненнями громадян Плющовій Н.В.:
4.1. Забезпечувати постійний контроль за своєчасним розглядом звернень громадян у відповідності до діючого законодавства України.
4
4.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують, а також гострих суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.
4.3. Продовжити роботу з надання працівникам виконавчих органів міської ради консультативної, методичної допомоги в роботі зі зверненнями громадян, своєчасно знайомити їх з вимогами сучасних законодавчих та нормативних документів з питань роботи зі зверненнями громадян.
4.4.Забезпечити контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, які надходять на офіційний сайт виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
4.5.Оприлюднити у лютому 2018 року (Барсунянц В.В.) інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за 2017 рік, в засобах масової інформації та на сайті міської ради.
5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 11.01.2016р. №1 “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік ” визнати таким, що втратило чинність.
6. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян (Плющова), контроль — на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова                                            А.О. Вершина

трансляції з web камер



Переіменування парків міста. Опитування.




















Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

100 міст, більше 130 презентацій і 65 днів у дорозі, — такі показники найбільшого на сьогодні туру на підтримку книги в Україні. Письменник Max Kidruk цієї осені презентуватиме новий роман «Не озирайся і мовчи» у обласних центрах та невеличких містах нашої країни.

ПРО НОВИЙ РОМАН:

«Не озирайся і мовчи» — це позажанрова історія з елементами трилера та соціальної драми. Окрім містичної складової, автор піднімає проблеми спілкування і взаєморозуміння батьків та дітей, травлі у школі та бажання втечі від реальності, притаманного підліткам.

Уявіть, що на Землі існує місце, яке ніби застигло в часі. Місце, здатне сховати будь-кого, хто прагне втекти від реальності. Уявіть, що для того, аби туди потрапити, достатньо не озиратися й мовчати. Є лише одна проблема: в такому місці часом з’являються речі, страшніші за те, від чого ховаєшся, — йдеться в анотації.

Макс Кідрук зазначає, що частково «НОІМ» — це роман не про паралельні світи, але про усвідомлення нами часу. «Там, де непідготовлений читач бачить містику, я опираюсь на реальні наукові теорії», — уточнює автор.

БУКТРЕЙЛЕР: https://youtu.be/WkWTxYPOcs8

ПРО ТУР:

«Якщо чесно, то «божевілля» — це перше слово, що зринає в голові, коли думаю про тур. І річ навіть не в тім, що нічого подібного ніхто в сучукрліт іще не робив. #100містНОІМ — це Еверест для мене та моєї команди. Водночас я хочу, щоб ви розуміли: туру не було б, якби не книга. Саме ЦЯ книга. Я б нізащо не наважився на таку масштабну кампанію, якби не був на 100 % упевнений у своїй історії», — говорить Макс Кідрук.

Повний розклад туру: тут goo.gl/kQZyB5

Офіційний хештег туру: #100містНОІМ
Організатор туру: Мистецьке об’єднання «стендаЛь»
Партнери: «Країна», «Газета по-українськи», «Gazeta.ua»

Останні надходження

  • Щодо процедури прийняття тарифів на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування (запит — відповідь)
  • Про надання матеріальної допомоги на лікування
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги сім’ям загиблих в Афганістані
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про виділення матеріальної допомоги
  • Про стан роботи із запитами на публічну інформацію у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради в 2017 році
  • Гала-концерт і церемонія нагородження фестивалю «Різдвяна зірочка»
  • Про присвоєння поштової адреси
  • Про клопотання щодо присвоєння почесного звання України “Мати-героїня”
  • Підвищення мінімальних соціальних стандартів у 2018 році та індексація заробітної плати.
  • Про затвердження фінансового плану КП «Стадіон «Прометей»» Павлоградської міської ради на 2018 рік
  • Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населекння Павлоградської міської ради
  • Відділ з економічних питань інформує щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних закупівель «PROZORRO»
  • Про роботу відділу містобудування та архітектури за IV квартал 2017р.