Декабрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Про затвердження Порядку організації харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів, підпорядкованих відділу освіти м. Павлограда

Июнь 13th, 2017 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

07.06.2017 р. м. Павлоград № 406

Про затвердження Порядку організації
харчування учнів загальноосвітніх
навчальних закладів,
підпорядкованих відділу освіти м. Павлограда

На виконання власних повноважень, зазначених у ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст. 25 Закону України «Про освіту», ст. 22 Закону України «Про загальну середню освіту», ст.ст. 5, 19 Закону України «Про охорону дитинства», Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 року № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно–технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість», Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», з метою встановлення порядку та визначення механізму організації харчування дітей у загальноосвітніх навчальних закладах, розглянувши інформацію міського відділу освіти про організацію харчування учнів загальноосвітніх шкіл, виконавчий комітет Павлоградської міської ради Дніпропетровської області

ВИРІШИВ:

1. Затвердити «Порядок організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Павлоградської міської ради», підпорядкованих відділу освіти Павлоградської міської ради, згідно додатку.

2. Затвердити вартість харчування учнів пільгової категорії:
— учнів загальноосвітніх шкіл 1-11 класів у розмірі – 10 грн. 05 коп. (десять гривень п’ять копійок) на одну особу;
— дітей дошкільного віку в навчально–виховному комплексі (НВК) № 14 – 22 грн. 62 коп. (двадцять дві гривні шістдесят дві копійки) на одну особу, при трьох разовому харчуванні.

3. Відділу освіти Павлоградської міської ради (І.В. Дем’яненко), керівникам загальноосвітніх навчальних закладів № 1 (Галуху В.М.), № 4 (Кравченко Л.О.), № 9 (Рябовій А.В.):
3.1. При укладанні договорів з переможцями конкурсних торгів на виконання послуг керуватись цим рішенням та «Порядком організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Павлоградської міської ради».
3.2. Протягом 5 днів з дня прийняття рішення оприлюднити його на офіційному сайті Павлоградської міської ради.

4. Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на відділ освіти Павлоградської міської ради (Дем’яненко І.В.)

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Шуліку О.О.

В.о. міського голови В.С. Мовчан

 Додаток
до рішення виконкому
№406 від07.06.2017 р.

Порядок

організації харчування учнів  у загальноосвітніх навчальних закладах Павлоградської  міської ради

 

  1. Харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів організовується у відповідності до:  Законів України: «Про публічні закупівлі»,  «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; Постанови Кабінету Міністрів України: від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я     України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах»; Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу»; Наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».
  2.       За кошти міського бюджету організовується харчування  учнів 1-11 класів пільгових категорій (дітей — сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування,  дітей з малозабезпечених сімей,  дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, дітей, батьки яких є учасниками бойових дій зони АТО, визнані інвалідами АТО 1,2,3 групи та дітей, батьки яких загинули в зоні АТО. Рідні брати та сестри учасників бойових дій, інвалідів АТО 1,2,3 групи, загиблих та померлих учасників АТО, безвісно відсутніх, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб). Перелік пільгової категорії може змінюватись відповідно до рішень виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
  3. Підставою для надання безоплатного харчування учнів 1-11 класів з числа дітей пільгової  категорії у загальноосвітніх навчальних закладах є:

 

для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування:

  • документи, що підтверджують статус дитини;

для дітей, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС (І-ІІ категорії у батьків):

  • копії посвідчень дитини та батьків;

для дітей з малозабезпечених сімей:

  • довідка з управління соціального захисту населення міської ради про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям;

для дітей батьки яких є учасниками бойових дій, дітей батьки яких є учасниками бойових дій зони АТО, визнані інвалідами АТО 1,2,3 групи та дітей, батьки яких загинули в зоні АТО. Рідних братів та сестер учасників бойових дій, інвалідів АТО 1,2,3 групи, загиблих та померлих учасників АТО, безвісно відсутніх, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб:

— копія документу, який надає право щодо отримання пільг, встановлених чинним законодавством України для ветеранів війни — учасників бойових дій, довідка (наказ) з військової частини, у якій дійсно один з батьків виконував службові (бойові завдання) в зоні проведення антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей;

— довідка із управління праці та соціального захисту населення про те, що особа є внутрішньопереміщеною.

  1. Харчування гарячими обідами учнів 1-4 класів, які не входять до пільгової категорії, учнів групи продовженого дня, учнів 5-11 класів, які не входять до пільгової категорії, здійснюється виключно за батьківські кошти.
  2. Відповідальність за безпеку та якість продуктів харчування і продовольчої сировини, готових страв покладається на суб’єкт господарювання, який надає послуги з організації харчування учнів, та  керівника закладу.

В разі накладання штрафних санкцій за не виконання санітарних норм і правил при перевезенні харчових продуктів, сировини та півфабрикатів, при їх зберіганні та виготовленні страв та виробів – штрафні санкції сплачує виключно суб’єкт господарювання.

  1. Відділ освіти Павлоградської міської ради:

6.1.   Для  організації харчування учнів в загальноосвітніх навчальних закладах міста проводить конкурсні торги на послуги з організації харчування учнів у  загальноосвітніх навчальних закладах.

6.2.   На підставі рішення Павлоградської міської ради, договору  з переможцем  конкурсних торгів (суб’єкт господарювання) кожний загальноосвітній навчальний заклад передає суб’єкту господарювання в безкоштовне користування (відповідно до актів приймання-передачі основних засобів, інвентарю, із зазначенням фізичного та технічного стану приміщень, обладнання, інвентарю) строком на період бюджетного року приміщення харчоблоку, овочесховище, комору, технологічне та холодильне обладнання, торгівельне обладнання, кухонний інвентар та посуд. При цьому суб’єкт господарювання, який надає послуги з організації харчування учнів, за власний рахунок здійснює поточний ремонт вищезазначених приміщень та обладнання, а після закінчення дії договору повертає власнику приміщення,  обладнання і інвентар в належному стані (відповідно до актів приймання-передачі основних засобів, інвентарю, із зазначенням фізичного та технічного стану приміщень, обладнання, інвентарю).

6.3.   Вживає заходи спільно з директорами шкіл, керівництвом суб’єкта господарювання та робітниками їдалень щодо активного впровадження сучасних прогресивних форм обслуговування, які сприяють максимальному залученню учнів  до гарячого харчування.

  1. 7. Керівники загальноосвітніх навчальних закладів разом з членами батьківського комітету та суб’єктом господарювання:

7.1.   Здійснюють контроль і несуть відповідальність за організацію харчування учнів у  загальноосвітніх навчальних закладах, додержанням вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм .

В разі накладання штрафних санкцій за не виконання санітарних норм і правил при перевезенні харчових продуктів, сировини та півфабрикатів, при їх зберіганні та виготовлення страв та виробів – штрафні санкції сплачує виключно суб’єкт господарювання.

7.2.   Наказом керівника закладу призначають особу, відповідальну за організацію харчування дітей.

7.3.   Призначають відповідальних представників з числа працівників шкіл, на яких покладається обов’язок вести облік та розрахунки за харчування учнів, їх табелювання.

7.4.   Створюють бракеражну комісію у складі: медичної сестри, відповідальної особи від закладу за організацію харчування дітей, завідуючого виробництвом.

7.5.   Розробляють спільно з суб’єктом господарювання та затверджують режим роботи їдалень по днях, тижнях та годинах.

7.6.   Затверджують графік харчування учнів та доводять до відома класних керівників, вихователів, учнів, батьків.

7.7.   Надають суб’єкту господарювання, що здійснює харчування, списки учнів, які мають право на безоплатне харчування відповідно до чинного законодавства.

7.8.   Проводять у школах санітарно-просвітницьку роботу серед учнів та батьків щодо гігієнічних засад харчування, режиму харчування дітей, раціонального харчування, профілактики захворювань, пов’язаних із харчуванням; організовують роботу (лекції, семінари, вікторини, дні здоров’я, дні культурного харчування) із формування навичок культури харчування, етики прийому їжі.

7.9.   Організовують проведення щоденного вологого прибирання залів шкільних їдалень (підлоги, меблів) техперсоналом шкіл.

7.10. Забезпечують контроль за використанням енергоносіїв,  витратами бюджетних коштів та інших фінансових надходжень.

7.11. Здійснюють охорону їдалень у неробочий час. При цьому, Замовник несе відповідальність лише за цілісність зовнішніх дверей та вікон харчоблоку.

7.12. Приймає під охорону від завідувача виробництвом зовнішні двері та вікна їдалень шкіл під підпис в журналі прийому – передачі.

  1. Суб’єкт господарювання, який надає послуги з організації харчування учнів:

8.1.   Після укладання  договору про закупівлю послуг по організації гарячого харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів та договору позики, суб’єкт господарювання самостійно укладає договори на постачання електроенергії, теплопостачання, водовідведення, вивіз твердих побутових відходів з відповідними комунальними службами м. Павлограда.

8.2.   Надає послуги з організації гарячого харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів, обсяг та якість яких відповідає умовам тендерної документації, в умовах економного використання гарячої та холодної води, електроенергії, теплопостачання. Якість послуги повинна відповідати санітарно – гігієнічним умовам.

8.3.   Організовує  комплектування шкільних їдалень кваліфікованими спеціалістами.

Обов’язкова наявність медичних книжок у працівників їдалень з відміткою про своєчасне проходження медичного огляду, включаючи водіїв, за формою, встановленою діючим законодавством.

8.4.   Зобов’язаний працевлаштувати працівників їдалень, що були звільнені Замовником у зв’язку зі скороченням штатів після проведення конкурсу щодо закупівлі послуг з організації гарячого харчування.

8.5.   Забезпечує виробничі підрозділи столовим посудом, приладами, кухонним інвентарем, спецодягом, миючими засобами відповідно до діючих норм оснащення, обліковує це майно на власному балансі, за винятком тих, що були передані за договором позики.

8.6.   Складає   щоденне  меню–розклад за затвердженим десятиденним меню.

8.7.   Організовує харчування учнів за перспективним десятиденним меню розробленим спільно з відділом освіти Павлоградської міської ради, погодженим з управлінням Держпродспоживслужби в м. Павлограді.

8.8.   Постачає в шкільні їдальні продовольчі товари, забезпечує суворе дотримання правил прийому продовольчих товарів та сировини, вимог до кулінарної переробки харчових продуктів, а також умов, терміну зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються.

Суб’єкт господарювання самостійно несе відповідальність за збереження продовольчих товарів, технологічного, торговельного, холодильного обладнання харчоблоків, кухонного інвентарю та посуду на території їдалень.

Продукти харчування та продовольча сировина допускається до реалізації в шкільних їдальнях за наявності документів, що підтверджують їх походження, якість та безпеку.

З метою належного контролю за якістю продуктів харчування,  сумісності продуктів харчування в холодильних камерах суб’єкт господарювання повинен забезпечити допуск Замовника та/або його представників та представників батьківського комітету до приміщення, обладнання харчоблоків в тому числі і до холодильного обладнання в любий, зручний для Замовника час.

8.8.   Забезпечує щоденно належний санітарний стан приміщень шкільних їдалень, обладнання та інвентарю.

8.9.   Організовує харчування учнів, які мають пільги з оплати за харчування, за рахунок бюджетних коштів згідно зі списками, наданими директорами шкіл.

8.10. Здійснює продаж гарячих обідів для  учнів 1- 4 класів, що не входять до пільгової категорії, учнів групи продовженого дня, учнів 5-11 класів, що не входять до пільгової категорії, хлібобулочних виробів, асортименту буфетів для забезпечення збалансованого харчування всіх учнів загальноосвітніх навчальних закладів за  кошти  батьків; розробляє разом з керівниками єдиний для всіх загальноосвітніх навчальних закладів механізм розрахунку за харчування в шкільних їдальнях та зараховує ці кошти на свій розрахунковий рахунок, забезпечуючи контроль за їх витрачанням

8.11. Організовує виробництво кулінарних та хлібобулочних виробів у  шкільних їдальнях загальноосвітніх навчальних закладів (за погодженням з відділом освіти та Держпродспоживслужби м. Павлограда).

 

 

 

Начальник відділу освіти                                                         І.В.Дем’яненко

трансляції з web камер






















Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

100 міст, більше 130 презентацій і 65 днів у дорозі, — такі показники найбільшого на сьогодні туру на підтримку книги в Україні. Письменник Max Kidruk цієї осені презентуватиме новий роман «Не озирайся і мовчи» у обласних центрах та невеличких містах нашої країни.

ПРО НОВИЙ РОМАН:

«Не озирайся і мовчи» — це позажанрова історія з елементами трилера та соціальної драми. Окрім містичної складової, автор піднімає проблеми спілкування і взаєморозуміння батьків та дітей, травлі у школі та бажання втечі від реальності, притаманного підліткам.

Уявіть, що на Землі існує місце, яке ніби застигло в часі. Місце, здатне сховати будь-кого, хто прагне втекти від реальності. Уявіть, що для того, аби туди потрапити, достатньо не озиратися й мовчати. Є лише одна проблема: в такому місці часом з’являються речі, страшніші за те, від чого ховаєшся, — йдеться в анотації.

Макс Кідрук зазначає, що частково «НОІМ» — це роман не про паралельні світи, але про усвідомлення нами часу. «Там, де непідготовлений читач бачить містику, я опираюсь на реальні наукові теорії», — уточнює автор.

БУКТРЕЙЛЕР: https://youtu.be/WkWTxYPOcs8

ПРО ТУР:

«Якщо чесно, то «божевілля» — це перше слово, що зринає в голові, коли думаю про тур. І річ навіть не в тім, що нічого подібного ніхто в сучукрліт іще не робив. #100містНОІМ — це Еверест для мене та моєї команди. Водночас я хочу, щоб ви розуміли: туру не було б, якби не книга. Саме ЦЯ книга. Я б нізащо не наважився на таку масштабну кампанію, якби не був на 100 % упевнений у своїй історії», — говорить Макс Кідрук.

Повний розклад туру: тут goo.gl/kQZyB5

Офіційний хештег туру: #100містНОІМ
Організатор туру: Мистецьке об’єднання «стендаЛь»
Партнери: «Країна», «Газета по-українськи», «Gazeta.ua»

Останні надходження

  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • Зміни до Паспортів від 14.12.2017
  • Павлоградці вшанували ліквдаторів аварії на Чорнобильській АЕС
  • ДО УВАГИ РОЗПОРЯДНИКІВ ТА ОДЕРЖУВАЧІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ
  • Вітаємо «Юність» з престижною перемогою!
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • Про забезпечення належного порядку в місті у святкові та вихідні дні 23 – 25, 30 – 31 грудня 2017 року, 01, 06 – 08 січня 2018 року
  • Шановні павлоградці!
  • В Павлограді спостерігається сезонне зростання захворюваності на ГРВІ
  • Новини від 13.12.2017
  • Виставка-ярмарок «Кольорові візерунки-7».
  • Перемоги учнів ДМШ №3 в Х відкритому Міжнародному фестивалі-конкурсі музики та академічного вокалу «Золота ліра».
  • Наші гості: ”Музей — Супер!”.
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2017 рік