Апрель 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Корисна інформація

ПОЛОЖЕННЯ про центр надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради

Октябрь 22nd, 2013 Про адміністративні послуги Вывести на печать

Додаток 1 до рішення Павлоградської міської ради
від 08.10.2013 № 1005-37/VI

ПОЛОЖЕННЯ
про центр надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради

1. Центр надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради (далі — центр) – це постійно діючий робочий орган Павлоградської міської ради, у якому забезпечується надання адміністративних послуг шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Керівництво та взаємодію із суб”єктами надання адміністративних послуг покладається на відділ надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради.
2. Рішення, що до утворення, ліквідації або реорганізації приймається Павлоградською міською радою.
3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр.
4. Метою створення центру є забезпечення зручного та оперативного отримання послуг суб’єктами звернень, максимальне спрощення організації та технологій їх виконання, відкритість та прозорість умов при розгляді звернень громадян, суб’єктів господарювання, удосконалення основних процесів діяльності відповідно до вимог міжнародних стандартів якості й інформаційної безпеки.
5.Основними завданнями центру є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
4)запобігання проявам корупційних загроз під час надання адміністративних послуг.
6. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора та державного адміністратора шляхом їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, визначається рішенням Павлоградської міської ради.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення, та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
7. У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.
8. Складовою частиною центру є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.
9. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора відділу надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради або до державного адміністратора відділу надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради, які організовують надання адміністративних послуг.
10. Адміністратор та державний адміністратор призначається на посаду на конкурсній основі за процедурою згідно чинного законодавства України, звільняється з посади розпорядженням міського голови.
11. Адміністратор та державний адміністратор мають іменну печатку (штамп).
12. Основними завданнями адміністратора та державного адміністратора є:
1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.
13. Адміністратор та державний адміністратор має право:
1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
3) інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.
14. Керівник центру — начальник відділу надання адміністративних послуг відповідно до завдань, покладених на центр:
1) здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;
2) організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністратора та державного адміністратора, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
5) сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністратора та державного адміністратора;
7) може здійснювати функції адміністратора та державного адміністратора;
8) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про центр.
15. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
16. Час прийому суб’єктів звернень у центрі становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр. Центр не рідше ніж два дні на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до 20-ї години.
17. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності центру здійснюється за рахунок місцевого бюджету.

Секретар міської ради Є.В.Аматов

трансляції з web камер


























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

IMG-579ee0f7d020725054c462dfb523095f-V

Останні надходження

  • Про присвоєння адреси магазину продовольчих та непродовольчих товарів
  • Шановні клієнти Павлоградського міськрайонного центру зайнятості
  • Укрпошта запровадила безкоштовну доставку засобів індивідуального захисту
  • Передбачені заходи щодо посилення контролю за використанням бюджетних коштів
  • Шановні клієнти Павлоградського міськрайонного центру зайнятості
  • Інформація щодо епідситуації в Україні та Дніпропетровській області на 09.04.2020 року
  • Увага! У місті буде проводитися дезінфекція!
  • Вітання з життєвим ювілеєм!
  • Інформація щодо епідситуації в місті 09.04.2020 року
  • Про внесення змін до розпорядження міського голови від 12.03.2020р. № 88-р (з урахуванням внесених змін)
  • Про заходи щодо економного і ефективного витрачання бюджетних коштів в період карантину
  • Інформація щодо епідситуації в Україні 08.04.2020 року
  • Вітаємо ромів м. Павлоград з Міжнародним днем ромів
  • Шановні батьки, опікуни, піклувальники, прийомні батьки та батьки-вихователі !
  • Інформація щодо епідситуації в місті 08.04.2020 року