Март 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

РЕГЛАМЕНТ Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда

Октябрь 22nd, 2013 Про адміністративні послуги Вывести на печать

Додаток 2 до рішення Павлоградської міської ради
від 08.10.2013 № 1005-37/VI

РЕГЛАМЕНТ

Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда
Загальна частина

1. Цей Регламент визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг м.Павлограда (далі – центр), порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про адміністративні послуги».
3. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:
– верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
– стабільності;
– рівності перед законом;
– відкритості та прозорості;
– оперативності та своєчасності;
– доступності інформації про надання адміністративних послуг;
– захищеності персональних даних;
– раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
– неупередженості та справедливості;
– доступності та зручності для суб’єктів звернення.
4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про засади запобігання і протидії корупції”, „Про доступ до публічної інформації”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, „Про адміністративні послуги”, іншими законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими актами України, органів виконавчої влади вищого рівня, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про центр надання адміністративних послуг, а також цим Регламентом.

Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр

5. Центр розміщується в центральній частині міста з розвинутою транспортною інфраструктурою.
На вході до приміщення (будівлі) розміщується інформаційна вивіска з найменуванням центру та графіком його роботи.
Графік роботи центру, відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги» є таким: центр працює понеділок, середа з 8-00 до 17-00, вівторок, четвер – з
8-00 до 20-00, п”ятниця, субота з 8-00 до16-00 без перерви на обід. Прийомні години – понеділок, середа – з 9-00 до 16-00, вівторок, четвер – з 11-00 до 19-00, п”ятниця, субота – з 9-00 до 16-00. Вихідний – неділя.
Вхід до центру облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
На прилеглій до центру території передбачено місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування центру.
6. Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини.
У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Відкрита частина включає:
– сектор прийому;
– сектор інформування та очікування;
– сектор обслуговування.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву). Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.
7. Сектор прийому облаштований при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.
8. У секторі інформування та очікування розміщуються інформаційні стенди, а також інформаційний термінал в зручному для перегляду місці, на яких розміщується інформація, зокрема, про:
– найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
– графік роботи центру (прийомні дні та години, вихідні дні);
– перелік адміністративних послуг, які надаються через центр;
– строки надання адміністративних послуг;
– бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
– платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
– супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;
– прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
– користування інформаційним терміналом ;
– користування автоматизованою системою керування чергою ;
– положення про центр;
– регламент центру.
Сектор інформування та очікування облаштований у достатній кількості столами, стільцями, та забезпечений канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів, обладнано автоматизованою системою керування чергою.
9. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.
10. Площа секторів очікування та обслуговування достатня для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.
Загальна площа секторів інформування та очікування і обслуговування становить 98 кв. метрів.
11. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування та очікування на стендах-накопичувачах та стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг
12. Павлоградська міська рада, а також керівник центру за поданням адміністраторів та державних адміністраторів можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
13. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Павлоградську міську раду, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та технологічних карток згідно із законодавством.

Робота зони інформування центру

14. Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційним терміналом та автоматизованою системою керування чергою , консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі поряд з зоною інформування знаходиться черговий адміністратор, який також:
– інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;
– консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг,
надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
– надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.
15. На офіційному сайті Павлоградської міської ради створено та забезпечується робота сторінки центру, де розміщується інформація, зазначена в пункті 8 цього Регламенту, а також відомості про місце розташування центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
16. Суб’єктам звернення, які звернулися до центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

Керування чергою в центрі

17. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення запроваджена автоматизована система керування чергою суб’єктів звернення, де вони реєструються за допомогою термінала, отримують відповідний номер у черзі та очікують на прийом.
Прийняття заяви та інших документів у центрі

18. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та
місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
19. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
20. У разі коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
21. Адміністратор або державний адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єкту звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
22. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.
23. Адміністратор або державний адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
24. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставлянням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу – в електронній формі.
25. Адміністратор або державний адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та електронній формі.
26. Адміністратор або державний адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
27. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор або державний адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою
( його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку.
28. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор або державний адміністратор центру формує справу у паперовій та електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та сканування.
29. Інформацію про вчинені дії адміністратор або державний адміністратор центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та електронній формі. Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

30. Після вчинення дій, передбачених пунктами 22 – 30 цього Регламенту, адміністратор або державний адміністратор центру зобов’язаний не пізніше наступного робочого дня, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
31. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.
32. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами та державного адміністратора центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
33. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
– своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
– надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора або державного адміністратора центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру або державний адміністратор невідкладно інформує про це керівника центру.
Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення
34. Після оформлення результату надання адміністративної послуги документів суб’єкт надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет
документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи.
35. Адміністратор або державний адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та електронній формі.
36. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під розписку (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зберігається в матеріалах справи.
37. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається для архівного зберігання.
38. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор або державний адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та в електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
39. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.
40. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) або, за потребою, електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги.
Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

Секретар міської ради Є.В.Аматов

трансляції з web камер
























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

IMG-579ee0f7d020725054c462dfb523095f-V

Останні надходження

  • У місті продовжує працювати мобільна бригада
  • Інформація щодо епідситуації в місті 31.03.2020 року
  • Виконком 27.03.2020р.
  • Виконком 25.03.2020р.
  • Коронавірус в Україні на 30.03.2020 року
  • Про стан захворюваності населення м. Павлограда на туберкульоз
  • Представниками правоохоронних органів проводяться щоденні перевірки
  • Облаштування тимчасових пунктів прийому та розподіл хворих на коронавірусну хворобу COVID-19
  • Підстанція екстренної медичної допомоги отримала тести
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • Заходи для утилізації засобів індивідуального захисту
  • Створено медичні мобільні бригади
  • Командна робота: з Одеси до Павлограду вдалося повернутися двом сім’ям з дітками з інвалідністю
  • Про проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території у місті Павлоград
  • Інформація щодо епідситуації в місті 30.03.2020р.