- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Дистанційне надання послуг в умовах карантину

Павлоградський міськрайонний центр зайнятості продовжує працювати та надавати послуги населенню дистанційно. Метою такої роботи є забезпечення оперативного інформування населення щодо послуг та можливостей державної служби зайнятості.
Для ефективної комунікації з клієнтами фахівці використовують:
— листування через електронну пошту;
— індивідуальні он-лайн консультації через Viber, Skype, Zoom, соціальні мережі.
Під час проведення індивідуальних профінформаційних та профконсультаційних он-лайн послуг фахівці центру зайнятості:
— знайомлять безробітних з правилами взаємодії безробітних зі службою зайнятості у період карантину, а також правами та обов`язками під час пребування на обліку;
— надають інформацію про виплату допомоги по безробіттю, зокрема за карантинних умов;
— роз`яснюють особливості використання електронних сервісів центру зайнятості, у тому числі Платформи з професійної орієнтації та розвитку кар`єри, Консультаційної мережі «Моя професія», Освітнього порталу Державної служби зайнятості».
— інформують безробітних щодо можливостей безкоштовного навчання та отримання робітничих професій у центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості.
Під час індивідуальних он-лайн співбесід фахівці наголошують на тому, що під час карантину пошук підходящої роботи не припиняється. У період карантину важливо з максимальною користю використовувати свій вільний час для саморозвитку, самопізнання та самовдосконалення.