- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Студенти Павлоградського коледжу відвідали День відкритих дверей ПМРЦЗ.

Фахівці Павлоградського міськрайонного центру зайнятості приділяють значну увагу роботі з молоддю, зокрема з тією, яка навчається в учбових закладах міста Павлограда та району. Адже проблема професійного становленя одна з найважливіших у житті людини. Одне з головних завдань фахівців — сформувати у молоді відповідальне ставлення до планування професійної кар’єри шляхом розширення знань про світ професій та власні можливості. З молодими людьми проводиться інформаційно – роз`яснювальна робота щодо розмаїття професій і основних правил професійного самовизначення, стану та перспектив ринку праці, його структури і вимог, що пред’являються до сучасного працівника.
Так, нещодавно відбувся груповий захід для студентів першого курсу Павлоградського коледжу ДВНЗ НГУ, які навчаються за професією «бухгалтерський облік». Студенти отримали інформацію про ситуацію на ринку праці, особливості працевлаштування у сучасних умовах, потребу в працівниках за професіями, які користуються попитом на ринку праці, можливість їх отримання в центрах професійно- технічної освіти державної служби зайнятості, про можливість участі в оплачуваних громадських і тимчасових роботах та започаткування власної справи. Молоді люди отримали корисні поради щодо написання резюме та співбесіди з роботодавцем. Фахівці розповіли про пошук роботи та можливість визначення професійних схильностей за допомогою інтернет — ресурсів.

Також, для них було проведено екскурсію по ПМРЦЗ, надано можливість попрацювати в секторі самостійного пошуку роботи, ознайомитись з актуальними вакансіями, описами професій та паспортами підприємств. Під час заходу студенти більш за все цікавились актуальністю обраної професії. Усі бажаючі мали змогу пройти тестування з метою виявлення професійних нахилів та здібностей.
Наприкінці заходу, студенти зазначили, що отримали багато нової та цікавої інформації, яка допоможе їм у подальшому професійному шляху.