- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Звернення громадян м.Павлограда на “Гарячу лінію Олександра Вілкула”

Звернення громадян м.Павлограда на
“Гарячу лінію Олександра Вілкула”

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 22.03.2012р. № Р-173/0/3-12 “Про запровадження роботи багатоканальної телефонної лінії “Контакт-центр “Гаряча лінія Олександра Вілкула”, з травня 2012р. в виконавчому комітеті Павлоградської міської ради розпочато роботу “Гарячої лінії Олександра Вілкула”.
Міським головою прийнято розпорядження від 15.05.2012р. № 200-р “Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять з Дніпропетровського обласного контактного центру та “Гарячої лінії Олександра Вілкула” з метою забезпечення оперативного реагування на проблемні питання, що порушуються у зверненнях громадян до “Контакт-центру” Гаряча лінія Олександра Вілкула”.
Станом на 25.08.2012р. до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 222 звернення громадян з “Контакт-центру” Гаряча лінія Олександра Вілкула”.
Питання , з якими звернулися громадяни, стосуються:
 комунального господарства — 181;
 праці та заробітної плати — 7;
 соціального захисту — 8;
 транспорту — 3;
 охорони здоров”я — 1;
 житлової політики — 1;
 екології та природних ресурсів — 8;
 сім”ї, дітей, молоді — 5;
 земельних відносин — 1;
 інші — 7.

Із них:
— отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 147
— вирішено позитивно — 64
— знаходяться на виконанні — 10
— переслано за належністю — 1
Питання освітлення місць загального користування житлових будинків є одними з найгостріших на сьогоднішній день. КП “Павлограджитлосервіс” уклало договір з ВАТ “Дніпрообленерго” та Павлоградським РЕМ по погашенню заборгованності за витрачену електроенергію. В житлових будинках міста Павлоград виконуються роботи по відновленню освітлення місць загального користування, що забезпечує позитивне вирішення вищевказаних питань.
На жаль, через брак коштів в міському бюджеті неможливо задовольнити всі потреби мешканців, які вони порушують у своїх зверненнях (більшість з яких стосується питань житлово-комунального господарства).
Своєчасний розгляд звернень громадян і задоволення їх справедливих вимог знаходиться на постійному контролі керівництва виконавчих органів Павлоградської міської ради.

Начальник
загального відділу Н.І. Душеба