Июль 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июн    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Корисна інформація

ГРАФІК РОБОТИ ТЕЛЕФОННОЇ “ГАРЯЧОЇ” ЛІНІЇ

Август 19th, 2016 Казначейство інформує Вывести на печать

Наказом від 18 серпня 2016 року затверджено Порядок та Графік роботи телефонної “гарячої” лінії Управління ДКСУ у м. Павлограді Дніпропетровської області.
Відповідно до цього Порядку “гаряча” телефонна лінія працює в адміністративній будівлі Управління за адресою: м.Павлоград вул.Шевченка,122.
Прийом телефонних дзвінків проводиться в робочі дні з 9:00 до 18:00, у п”ятницю – з 9:00 до 16:45 (з перервою на обід з 13:00 до 13:45, за винятком святкових та вихідних днів) за номером телефону (05632) 4-20-70.
Функціонування телефонної “гарячої” лінії забезпечує головний спеціаліст-юрисконсульт Управління.
Основними завданнями роботи “гарячої” лінії є:
— надання довідково-консультативної допомоги;
— прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Управління.
Звернення громадян, які мають установлені законодавством пільги, розглядаються в першочерговому порядку.

трансляції з web камер






















Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

PCSIMG-a73098c4dbd71227fc49c71b395be756

Останні надходження