- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

ГРАФІК РОБОТИ ТЕЛЕФОННОЇ “ГАРЯЧОЇ” ЛІНІЇ

Наказом від 18 серпня 2016 року затверджено Порядок та Графік роботи телефонної “гарячої” лінії Управління ДКСУ у м. Павлограді Дніпропетровської області.
Відповідно до цього Порядку “гаряча” телефонна лінія працює в адміністративній будівлі Управління за адресою: м.Павлоград вул.Шевченка,122.
Прийом телефонних дзвінків проводиться в робочі дні з 9:00 до 18:00, у п”ятницю – з 9:00 до 16:45 (з перервою на обід з 13:00 до 13:45, за винятком святкових та вихідних днів) за номером телефону (05632) 4-20-70.
Функціонування телефонної “гарячої” лінії забезпечує головний спеціаліст-юрисконсульт Управління.
Основними завданнями роботи “гарячої” лінії є:
— надання довідково-консультативної допомоги;
— прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Управління.
Звернення громадян, які мають установлені законодавством пільги, розглядаються в першочерговому порядку.