- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Підсумки роботи щодо запровадження практики електронних закупівель в м.Павлограді за 2017 рік

25 грудня 2015 року прийнятий Закон України «Про публічні закупівлі», який встановлює обов’язкове застосування системи PROZORRO під час здійснення закупівель за умови, якщо вартість товарів або послуг дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт — 1,5 мільйона гривень, при цьому, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника.

Вже третій рік структурні підрозділи, комунальні заклади та комунальні підприємства Павлоградської міської ради відповідно до рішення Павлоградської міської ради від 22.02.2016 року №116-5/VII ««Про запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради» для здійснення закупівель товарів, робіт або послуг на суму від 20 тис. грн. використовують систему PROZORRO, незважаючи на те що Законом не встановлено такого обов’язку.

За період з 01.01.2017р. по 31.12.2017р. замовниками міста оголошено 1257 закупівель на очікувану вартість 217 976,6 тис.грн., із них завершено 1032 закупівлі та укладено договорів на суму 132 971,3 тис.грн., сума економії коштів склала 9 726,5 тис.грн., 187 процедур закупівель визнані такими що не відбулися, або відмінені, 38 процедур триває, розірвано через невиконання постачальниками своїх зобов’язань 6 договорів на суму 337,8 тис.грн.

Проте, під час проведення електронних закупівель через систему PROZORRO виникають певні проблеми, такі як відсутність учасників, що має наслідком відміну торгів, особливо це стосується закупівель товарів з нестійкою ціною, та участь в торгах недобросовісних постачальників, які у разі перемоги не можуть виконати свої зобов’язання.

 

 

 

Відділ з економічних питань Павлоградської міської ради