- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м.Павлограді Закону України “Про звернення громадян”, виконавчий комітет відмічає, що в 2012 році до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 3843 звернення (в 2011 році — 2344), піднято питань – 4193, письмових звернень — 3554. У порівнянні з відповідним періодом 2011 року кількість звернень збільшилась на 1499, або на 61 %. Перебувало на довгостроковому контролі 531 звернення, з яких виконано 475, поставлено на додатковий контроль 2013 року — 139 звернень.
Кількість повторних звернень (159) у порівнянні з минулим роком (72) збільшилась на 55 %, колективних (527), збільшилась на 30 %, в 2011 році — 371.

Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються:
— комунального господарства — 2266 (59 %),
— земельного господарства та будівництва — 492 (13 %),
— житлової політики — 221 (5,7%),
— соціального захисту — 145 (3,7 %),
— транспорту — 56 (1,5 %),
— праці та заробітної плати — 105 (3%),
— охорони здоров”я — 57 (1,4 %),
— сім”ї, дітей, молоді — 57 (1,4 %),
— інші — 444 (12 %).

Від органів вищого рівня зареєстровано 1460 звернень, із них контрольних – 1369, а саме:

— Обласна державна адміністрація – 226,
— Обласна рада – 4,
— Урядова телефонна “гаряча лінія” – 396,
— прокуратура м. Павлограда – 34,
— “Гаряча лінія облдержадміністрації” – 535,
— міська організація “Партія регіонів” – 265.

На усному прийомі у керівництва виконкому побувало 289 громадян, прийнято особисто міським головою — 152. Відповідно до затвердженого графіку керівництвом виконкому систематично проводяться виїзні прийоми громадян (прийнято 90 громдян), в т.ч. міським головою в гуртожитку шахти ім.Героїв космосу, СШ № 16 та СШ № 6.

2

Протягом січня-грудня 2012 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради звернень з «Урядової гарячої лінії» надійшло 396, що на 199, або на 50 % більше, ніж у 2011 році за цей же період (197 звернень).
Повторних звернень – 28, більшість питань стосувалося відновлення під”їздного освітлення, а також затримки виплати заробітної плати.
Основні питання, з якими звертаються громадяни, стосуються комунального господарства, а саме: відновлення під”їздного освітлення – 45, вартість житлово-ком. послуг – 28, ремонт покрівель – 27, теплопостачання – 16, водозабезпечення – 9, газифікація – 19, благоустрій території – 23, інші – 70.

Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради з 16 листопада 2010 року створено “відкриту” телефонну лінію, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами.
Протягом 2012р. на “відкриту” телефонну лінію міського голови надійшло 442 звернення громадян., більша частина яких стосуються комунального господарства — 346, найбільш гострі питання, це відновлення під”їздного освітлення, видалення дерев та ремонт покрівель.

Згідно з планом роботи протягом 2012 року проводились перевірки стану роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, установах, організаціях різної форми власності.
Здійснено перевірки в КП “Павлоградсвітло”, секторі по роботі з транспортом та зв»язком, службі у справах дітей, управлінні комунального господарства та будівництва, відділі охорони здоров’я, юридичному відділі, КП “Затишне місто”, відділі містобудування та архітектури, КП “ПУВКГ”, відділі земельно-ринкових відносин, управлінні праці та соціального захисту населення та КП “Павлограджитлосервіс”. В ході проведених перевірок надавались практичні та методичні рекомендації по роботі зі зверненнями громадян.

Проведено дванадцять засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та дванадцять щомісячних днів контролю.
Найголовнішим напрямком роботи із зверненнями громадян є робота Контакт-центру голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації, головним лозунгом якого є “Людей довіра-це наша сила!”
На виконання розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 10.04.2012р. №Р-234/0/3-12, від 22.03.2012 року №Р-173/0/3-12 «Про запровадження роботи багатоканальної телефонної лінії «Контакт-центр» «Гаряча лінія Олександра Вілкула» (надалі “Гаряча лінія облдержадміністрації”), з травня 2012р. в виконавчому комітеті Павлоградської міської ради розпочато роботу “Гарячої лінії облдержадміністрації”.

3

Протягом 2012 року з “Гарячої лінії облдержадміністрації” до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло – 535 звернень громадян.
Питання з якими звернулися громадяни, стосуються:
— комунального господарства — 425 (80%),
— соціального захисту — 19 (3,5%),
— транспорту — 6 (1%),
— земельного господарства та будівництва — 7 (1%),
— праці та заробітної плати — 21 (4%),
— охорони здоров”я — 4 (0,7%),
— житлової політики — 5 (0,9%),
— екології і природних ресурсів — 8 (1,5%),
— сім”ї, дітей, молоді — 16 (3%),
— інші — 24 (5%).
Вирішення питань, з якими звертаються громадяни, перебуває на постійному контролі міського голови та керівництва виконавчого комітету. До остаточного виконання порушених в зверненнях питань на додатковому контролі перебуває 78 звернень.
153 звернення, або 29% надійшло від найменш соціально захищеної категорії населення – пенсіонерів, ветеранів праці, багатодітних сімей та ін.
4 звернення, які надійшли на «Гарячу лінію облдержадміністрації» носять характер подяки за своєчасне реагування і вирішення порушених питань.
Переважна більшість отриманих на «Гарячу лінію облдержадміністрації» звернень стосується питань житлово-комунального господарства.
Заявники порушують питання ремонту покрівель, освітлення місць загального користування, вивезення сміття, відновлення роботи ліфтів, благоустрою дитячих майданчиків, оплати житлово-комунальних послуг.
Звернення, які надходять на виконання у виконком розглядаються першочергово.
На жаль, через брак коштів в міському бюджеті неможливо задовольнити всі потреби мешканців, які вони порушують в зверненнях.

Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.

Головний спеціаліст
по роботі зі зверненнями громадян Н.В. Плющова