- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Пройшло засідання постійно діючої комісії з питань розгляду петицій

Під головуванням керуючого справами виконкому С.М. Шумілової 31 березня пройшло засідання постійно діючої комісії з питань розгляду петицій.

За перший квартал 2021 року надійшло 3 петиції: перша петиція надійшла 28.01.2021р. «Про припинення діяльності КП «Муніципальна варта» Павлоградської міської ради шляхом ліквідації. У зв’язку з тим, що дана петиція набрала необхідну кількість голосів, а саме  510, питання було винесене на сесію міськради 02.02.2021р. За результатами голосування депутатів рішення не було прийняте.
На даний час триває збір підписів ще по двох петиціях:
— «Збереження, відбудова та надання охоронного статусу меморіального будинку на вул. Шевченко, 130 почесного громадянина міста Павлограда, купця — Якова Федоровича Голубицького» — підтримали 73 особи;
— «Захисні зони згідно водного та Земельного кодексу України» — підтримали 10 осіб.
Комісією розглянуті питання порушені в петиціях. За результатами розгляду встановлено, що будівля № 130 на вул. Шевченка не є об’єктом історичної цінності. На підставі Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» всі квартири зазначеного будинку приватизовані і перебувають у приватній власності 5 громадян.
Прийнято рішення підготувати відповідні листи до власників щодо приведення в 30-ти денний термін в належний стан будівлі та прилеглої території. Якщо власниками не буде виконано рекомендації з благоустрою, до них будуть вжиті заходи адміністративного впливу.
Стосовно петиції «Про захисні зони згідно водного та Земельного кодексу України» повідомляємо, що питання порушене автором відноситься до селища Веселе. Павлоградська міська рада не має права розпоряджатись земельними ділянками, які знаходяться поза межами міста (землі Павлоградського району).
Комісією прийняте рішення направити лист голові Павлоградської райдержадміністрації Рублевському С.П. про визначення відповідних меж водоохоронної зони на землях Павлоградського району.