- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Управління праці та соціального захисту населення інформує

 

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ МІСТА!
Постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 року № 245 затверджено «Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення населення засобами приймання сигналів цифрового телерадіомовлення».
1.Телетюнерами забезпечуються у 2012 році такі категорії громадян :
— інваліди першої та другої групи, а також інваліди війни третьої групи;
— особи, які виховують дитину –інваліда за умови, що дитина проживає разом з ними і не перебуває на повному державному утриманні;
— особи з малозабезпечених сімей, які отримують державну соціальну допомогу згідно із Законом України»Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім»ям» ;
— особи, на яких поширюється право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом опалювального періоду 2011-2012 років;
2.Прийом громадян проводиться Управлінням праці та соціального захисту населення щоденно (понеділок -п»ятниця з 8.00 до 16.00 годин, обідня перерва з 12.00 до 13.00 )
за адресою: м. Павлоград вул. К.Маркса,47 кабінет № 2
3.При собі мати :
Заяву, паспорт, ідентифікаційний код, пенсійне посвідчення, довідку МСЕК про встановлення інвалідності(оригінал та копія),а для інвалідів війни третьої групи також копія посвідчення інваліда війни;
для дітей — інвалідів: копія медичного висновку про дитину –інваліда віком до 18 років і копія свідоцтва про народження.

Начальник управління Л.В.Бобровницька

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

на безоплатне забезпечення засобом приймання сигналів цифрового телерадіомовлення

 

Начальнику управління праці та соціального захисту населення__________________________________________

___________________________________________________

(району, міста)

Громадянина(ки) ___________________________________________________

                                    (прізвище, ім’я, по батькові)

Інваліда першої групи; Інваліда другої групи;

Інваліда війни третьої групи;

Особи, яка виховує дитину-інваліда при умові, що дитина проживає разом та не перебуває на повному державному утриманні

______________________________________________;

(прізвище, ім’я, по батькові та дата народження дитини-інваліда)

Особи із малозабезпеченої сім’ї;

Особи із сімї, яка у 2011-2012 роках отримує субсидію на оплату житлово-комунальних послуг;

(необхідне підкреслити)

Паспорт:  серія ____    № ___________

______________________________________________________________________________________________

(ким і коли виданий)

Що проживає за адресою: ______________________________________________________________________________________________

Контактний номер телефону: _____________________

_______________________________________________

(Реєстраційний номер облікової картки платника податків або ідентифікаційний код)

 

З А Я В А

Прошу включити мене до списків громадян, що безоплатно забезпечуватимуться засобами приймання сигналів цифрового телерадіомовлення (телетюнерами).

На сьогоднішній день користуюся (ефірним/кабельним/супутниковим) способом прийому телевізійних програм. (обрати та підкреслити необхідну категорію).

Відповідно до статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» даю свою згоду на обробку своїх персональних даних, що пов’язана з отриманням засобу приймання сигналів цифрового телерадіомовлення (телетюнеру).

Номер та дата видачі пенсійного посвідчення або посвідчення особам, які одержують державну соціальну допомогу, відповідно до законів України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”___________________________________________________________(за наявності).

 

До заяви додаю (необхідне виділити):

– копію довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;

– копію посвідчення інваліда війни;

– копію медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років і копію свідоцтва про народження дитини.

 

Дата____________________                  Підпис_________________________