- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Західний об’єднаний контрольно-ревізійний відділ інформує:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР громадяни України мають право звернутися до органів Державної контрольно-ревізійної служби (далі ДКРС) щодо реалізації своїх соціально-економічних, особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записано посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою. Звернення може бути як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про звернення громадян» не допускається розголошення одержаних із звернень відомостей про особисте життя громадян без їх згоди, а також іншої інформації, якщо це ущемляє права і законні інтереси громадян.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від їх отримання. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Згідно зі статтею 11 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» із змінами та доповненнями (далі Закон «Про ДКРС») проведення позапланових ревізій здійснюється в межах компетенції та повноважень служби на підставі рішення суду. Відповідно до статті 2 Закону «Про ДКРС» головним завданням органів ДКРС є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, в бюджетних установах і у суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують державне чи комунальне майно.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» якщо питання, порушені в одержаному органами ДКРС зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.
Начальником Західного об’єднаного контрольно-ревізійного відділу проводиться прийом громадян регулярно у встановлені дні та години: друга середа кожного місяця з 10.00 години до 12.00 години.

Крім того, у відділі працює «телефон довіри» — 0563- 20-09-82.