- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

ПОВІДОМЛЕННЯ

 

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради з 14 серпня 2020 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.

Вимоги до претендентів:

— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
— вимоги до стажу роботи: стаж роботи в державній службі або в органах місцевого самоврядування, в інших сферах не менше 1 року;
— вільне володіння комп’ютером та державною мовою;

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1) Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
2) Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).
3) Заповнена особова карта (форма П-2 ДС) (бланк);
4) Фотокартки розміром – 2 шт. (4 х 6 см);
5) Копія паспорта та ідентифікаційного номеру;
6) Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
7) Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма № 140/о);
8) Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о);
9) Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
10) Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (в електронному вигляді на офіційному сайті НАЗК);
11) Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
12) Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Центральна, 47, кім. 10. Телефон для довідок 0662804826.