Дистанційне обслуговування громадян в Павлоградському об”єднаному управлінні Пенсійного фонду України Дніпропетровської області здійснюється:
— за „гарячими” телефонними лініями;
— шляхом консультування засобами електронної пошти.
Консультації за „гарячими” телефонними лініями надаються п’ять днів на тиждень окрім вихідних (субота, неділя) та святкових днів: понеділок – четвер з 8.00 до 18.00, у п’ятницю з 8.00 до 16.45 за телефонами:
1) Павлоградський відділ обслуговування громадян: (0563) 20 29 70; 20 27 53;
2) Тернівський сектор обслуговування громадян: (05636) 7 17 10; 7 18 30;
3) Юр”ївський сектор обслуговування громадян: (05635) 5 11 37.
Адреса електронної пошти Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області: 04535pfu@dpfu.dp.ua
Під час дистанційного обслуговування громадян інформація з обмеженим доступом, включаючи відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, електронної пенсійної справи або інші повідомлені особою відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, інформація про місце проживання, номер облікової картки застрахованої особи, особою, яка здійснює опрацювання (розгляд) звернення, не наводиться.
Начальник Павлоградського відділу
обслуговування громадян Г.В.Коваленко