- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Дистанційне обслуговування осіб, які звертаються до Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області

Дистанційне обслуговування осіб, які звертаються до
Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області

Дистанційне обслуговування громадян в Павлоградському об”єднаному управлінні Пенсійного фонду України Дніпропетровської області здійснюється:
— за „гарячими” телефонними лініями;
— шляхом консультування засобами електронної пошти.
Консультації за „гарячими” телефонними лініями надаються п’ять днів на тиждень окрім вихідних (субота, неділя) та святкових днів: понеділок – четвер з 8.00 до 18.00, у п’ятницю з 8.00 до 16.45 за телефонами:
1) Павлоградський відділ обслуговування громадян: (0563) 20 29 70; 20 27 53;
2) Тернівський сектор обслуговування громадян: (05636) 7 17 10; 7 18 30;
3) Юр”ївський сектор обслуговування громадян: (05635) 5 11 37.
Адреса електронної пошти Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області: 04535pfu@dpfu.dp.ua
Під час дистанційного обслуговування громадян інформація з обмеженим доступом, включаючи відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, електронної пенсійної справи або інші повідомлені особою відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, інформація про місце проживання, номер облікової картки застрахованої особи, особою, яка здійснює опрацювання (розгляд) звернення, не наводиться.

Начальник Павлоградського відділу
обслуговування громадян Г.В.Коваленко