- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Контролюємо дані в персональній обліковій картці через Веб-портал ПФУ

З початком 2017 року розпочався період звітування фізичних осіб-підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, за 2016 звітний рік до Державної фіскальної служби. Звіт формується та подається до Державної фіскальної служби один раз на рік до 10 лютого.
Звертаємо увагу, що в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування на кожну застраховану особу заводиться персональна облікова картка. На підставі звітності, що подається страхувальниками до Державної фіскальної служби та передається до Пенсійного фонду України в порядку міжвідомчого обміну інформацією, вносяться дані в персональну облікову картку реєстру застрахованих осіб. Пенсійний фонд України реалізував унікальну можливість щодо доступу громадян, в тому числі і фізичних осіб-підприємців, до їх особистих персональних даних через Веб-портал, який надає користувачам електронні послуги на сучасному технологічному рівні.
З метою контролю за станом наповнення своєї персональної облікової картки інформацією зі звітності фізичні особи-підприємці можуть зареєструватися на Веб-порталі ПФУ. Це дозволить їм контролювати інформацію щодо сум заробітної плати (доходу), яка буде використовуватися в майбутньому при розрахунку розміру їх пенсії. Також доступна інформація щодо загального страхового стажу особи. Наразі це дуже актуально, оскільки триває звітування за 2016 рік.
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена, проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області з документами, що посвідчують особу. Можлива і он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ЕЦП) без відвідування управління Фонду.
В повному обсязі всі можливості порталу доступні тим користувачам, які використовують для авторизації на порталі ЕЦП. В такому випадку на перегляд надаються такі дані з реєстру застрахованих осіб:
— анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать місце народження);
— адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);
— паспортні дані (серія, номер, дата видачі, ким видано);
— дані страхового свідоцтва (номер, дата видачі, ким видано);
— дані електронного пенсійного посвідчення ( номер, дата видачі, ким видано);
— дані про перетин кордону зони АТО – для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО та дата перетину кордону зони АТО);
— дані про заробітну плату – інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;
— дані про страховий стаж особи – надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається за всі роки та місяці роботи особи.
Реєструйтесь на Веб-порталі та отримуйте зручний доступ до електронних послуг без черг та зайвих витрат.

Начальник відділу ведення електронних реєстрів
та підтримки інформаційно-аналітичних систем Т.Л.Гармаш