Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Обслуговування громадян за допомогою Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

Сентябрь 6th, 2017 Пенсійний фонд Вывести на печать

 

З 1 жовтня 2012 року розпочав функціонування Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України
portal.pfu.gov.ua
Веб-портал Пенсійного фонду України працює відповідно до Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 07 вересня 2012 р. № 16-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2012 р. за № 1565/21877.
Основною метою роботи Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України є удосконалення порядку та способів обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України.
Для користувачів Веб-порталу надані такі можливості:
* перегляд даних особи з Реєстру застрахованих осіб:
— анкетні дані особи – „Мій профіль”;
— дані щодо заробітної плати особи – „Моя заробітна плата”;
— дані щодо страхового стажу особи — „Мій страховий стаж”.
* перегляд електронної пенсійної справи (для пенсіонерів):
— вид пенсії;
— період, на який призначено пенсію;
— загальна сума (призначена сума) пенсії;
— сума до виплати (з урахуванням відрахувань);
— останній місяць виплати;
— дата наступної виплати;
— складові пенсії (включаючи надбавки та підвищення);
— наявні відрахування;
— виплатні реквізити;
— електронна пенсійна справа – список електронних документів, які складають ЕПС.
* перегляд всіх звернень, поданих особою до органів ПФУ;
* подача скарг та/або заяв на призначення/перерахунок пенсії до органів Пенсійного фонду;
* подання запиту на підготовку паперових документів;
* запис на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

СПОСОБИ РЕЄСТРАЦІЇ КЛІЄНТІВ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ ПФУ.
1. Подача заяви для реєстрації в паперовому вигляді до територіального управління Фонду.
1.1. Прийдіть до територіального управління Фонду та оформіть заяву. Внесені у заяву відомості перевіряються та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) „Реєстраційний код. Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
1.2. Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши меню „Реєстрація” в закладці „Реєстрація за заявою”. Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.
1.3. Після реєстрації на введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

2. Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ЕЦП).
2.1. Авторизація за ЕЦП:

2.1.1. На екранній формі „Вхід” в закладці „За ЕЦП” ознайомтеся зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ.
2.1.2. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП.
2.1.3. Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню „Вхід” та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка „За ЕЦП”).

2.2. Авторизація за ЕЦП з електронного пенсійного посвідчення
(для внутрішньо переміщених осіб).
2.2.1. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні, створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.
2.2.2. Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню „Вхід” та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка „За ЕПП”).
Переваги реєстрації за ЕЦП:
— реєстрація безпосередньо з порталу без особистої явки до територіального органу Фонду;
— перегляд персоналізованих довідок (інформація надається із зазначенням персональних даних);
— подання звернень щодо призначення пенсії без безпосередньої явки до відділу Фонду;
— подання звернень щодо перерахунку пенсії без безпосередньої явки до відділу Фонду;
— перегляд електронної пенсійної справи.
Незалежно від реєстрації особи на Веб-порталі надається доступ до нормативних документів, які регламентують роботу органів Фонду.

Начальник відділу адміністрування,
супроводження інформаційних систем,
електронних реєстрів та захисту інформації Т.Л.Гармаш

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Путівник ветерана “Піксель”
  • ВИМОГИ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
  • Виконком від 17.04.2024 р.
  • ЛЕПТОСПІРОЗ – ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНЕ ІНФЕКЦІЙНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ
  • Про скасування рішення Павлоградської міської ради виконавчого комітету №252 від 23.03.2022
  • Шановні керівники підприємств сфери торгівлі, послуг та ресторанного господарства!
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • ОБЕРЕЖНО! ПЕРІОД АКТИВНОСТІ КЛІЩІВ!
  • Гуманітарна допомога медичному закладу міста від Агентства США з міжнародного розвитку USAID
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2025-2027 роки
  • Виконком від 10.04.2024 р.
  • До уваги ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин!
  • Запрацювала «Єдина ветеранська лінія»
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 1 квартал 2024р.