Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

НАКАЗ ВІДДІЛ ПО ОБЛІКУ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТА ЖИТЛОВОЇ ПЛОЩІ

Июнь 26th, 2015 Розпорядження міського голови "Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади" Вывести на печать

УКРАЇНА
ВІДДІЛ ПО ОБЛІКУ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА
ТА ЖИТЛОВОЇ ПЛОЩІ
ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАКАЗ

“_25_” _червня_ 2015 р. №_16__

Про початок проведення перевірки,
передбаченої Законом України
“Про очищення влади”

Відповідно до Закону України “Про очищення влади”, постанови Кабінету Міністрів України від 16.10.2014р. №563 “Деякі питання реалізації Закону України “Про очищення влади (із змінами), абзацу сьомого плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014р. №1025-р, розпорядження міського голови від 25.06.2015р. №546-к “Про початок проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”; —

Н А К А З У Ю:

1. Провести перевірку, передбачену Законом України “Про очищення влади” стосовно посадових осіб відділу по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, визначивши днем початку проведення перевірки 25 червня 2015 року.
2. Визначити головного спеціаліста Урукову Т.І. відповідальною за проведення перевірки у відділі по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради.
3. Головному спеціалісту Уруковій Т.І. ознайомити посадових осіб відділу з даним наказом.
4. Посадовим особам відділу, щодо яких здійснюється перевірка, у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки надати головному спеціалісту Уруковій Т.І. власноруч написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2.
5. Головному спеціалісту Уруковій Т.І. передати документи посадових осіб відділу, визначені у п.4, до відділу по роботі з персоналом та забезпечення діяльності виконкому Павлоградської міської ради.

Начальник відділу по обліку
комунального майна та житлової площі                             В.І.Лисак




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади у 2025 році
  • Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади у 2025 році
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Шановне студентство Павлограда!
  • Вітання міського голови Анатолія Вершини з Днем працівників радіо, телебачення і зв’язку!
  • Про затвердження Порядку використання у 2025 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (військовій частині А4355 Міністерства оборони України)
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Відбувся освітній семінар для підприємців
  • Про створення Комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку та відновлення Павлоградської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
  • Відбувся візит представників Програми «Партнерство за сильну Україну» до нашого міста
  • Інформація від служби у справах дітей
  • «Капітальний ремонт внутрішньобудинкової дороги по вул. Будівельна, 30 м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-11-11-016993-a.
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградська обслуговуюча компанія» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Внесені зміни до законодавства України щодо порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій
  • Освітній семінар