- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

«Про затвердження «Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Павлограда»

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту регуляторного акта – проект рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 09.01.2019 р. № 20 «Про затвердження «Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Павлограда»

Даний аналіз регуляторного впливу (надалі – Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, що затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308.
Назва регуляторного акта: проект рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 09.01.2019 р. № 20 «Про затвердження «Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Павлограда»
Регуляторний орган: виконавчий комітет Павлоградської міської ради
Розробники документа: КП «Павлоградводоканал».

1. Визначення проблеми

В зв’язку зі зміною складових, які приймаються при визначенні ДК забруднюючих речовин, а саме величини лімітів на скидання забруднюючих речовин, які визначені у дозволі на спеціальне водокористування, виданому КП «Павлоградводоканал» відповідно до статті 49 Водного кодексу України, виникла необхідність в перерахунку ДК забруднюючих речовин та внесення змін в таблицю 1 розділу IV «Визначення ДК забруднюючих речовин» Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Павлограда».
2. Визначення цілей регулювання.

Основними цілями прийняття регуляторного акта є:
встановлення допустимої концентрації для кожної забруднюючої речовини, що може скидатися споживачами в систему централізованого водовідведення;
екологічна безпека навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод.

3. Альтернативні способи досягнення зазначених цілей

Альтернативні заходи вирішення проблеми відсутні, оскільки згідно з Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», внесення змін до затверджених місцевих Правил приймання стічних вод споживачів у комунальні та відомчі системи каналізації населеного пункту, відноситься виключно до компетенції органів місцевого самоврядування.

4. Механізм розв’язання проблем.

Для розв’язання проблеми пропонується прийняти рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 09.01.2019 р. № 20 «Про затвердження «Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Павлограда»
Заходи, спрямовані на розв’язання проблеми: встановлення допустимої концентрації забруднюючих речовин.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Дане рішення передбачає внесення змін в таблицю 1 розділу IV «Визначення ДК забруднюючих речовин» Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Павлограда», встановлення допустимої концентрації для кожної забруднюючої речовини, що може скидатися споживачами в систему централізованого водовідведення.

6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта

Оцінка впливу даного регулювання щодо трьох основних цільових груп, інтереси яких зачіпає регулювання зазначена у табл.1

Табл. 1

Сфера впливу регуляторного акту

Вигоди

Витрати

Інтереси органів місцевого самоврядування

Приведення нормативного документу у відповідність до вимог
чинного законодавства

Витрати місцевого бюджету відсутні

Інтереси

КП Павлоградводоканал», яке надає послуги з водовідведення

Дотримання вимог діючого законодавства у сфері охорони
навколишнього природного середовища

Витрати на проведення постійного лабораторного контролю
якості стічних вод, що скидаються до системи
централізованого водовідведення м. Павлограда

Інтереси суб’єктів господарювання

Покращення санітарно — епідеміологічної та екологічної
ситуації в місті

Витрати на утримання в належному технічному стані систем
водовідведення, оплата за скид понаднормативних забруднень
(у разі їх допущення)

7. Строк чинності регуляторного акта.

Строк дії регуляторного акта — необмежений. У разі зміни законодавства, або з інших причин, до регуляторного акта можуть вноситись зміни та доповнення.

8. Показники результативності регуляторного акта.

В результаті впровадження регуляторного акта будуть досліджуватись та вивчатись наступні показники:
сума надходжень грошових коштів за перевищення рівня вмісту забруднюючих речовин в стічних водах підприємств, що скидаються до системи централізованого водовідведення.

9. Заходи з відстеження результативності регуляторного акта.

Базове відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснюватиметься після набрання чинності цього регуляторного акта, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.
Повторне відстеження результативності буде здійснено не пізніше ніж через рік з моменту набрання чинності цим актом, але не пізніше двох років.
Періодичне відстеження буде проводитись раз на кожні три роки після проведення повторного відстеження.
У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.
Відстеження результативності буде здійснюватися статистичним методом шляхом проведення аналізу показників результативності.

ПІДГОТУВАВ:
Начальник управління комунального
господарства та будівництва А.Ю. Завгородній

ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник міського голови О.М. Радіонов