- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Виконання бюджету за 2013 рік по управлінню праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради

Виконання бюджету за 2013 рік
по управлінню праці та соціального захисту населення
Павлоградської міської ради

Управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради є головним розпорядником бюджетних коштів. Управління підпорядковується виконавчому комітету, міському голові, департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Управлінню підпорядковані: Комунальна установа «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)», Рада Павлоградської міської організації ветеранів.
На 2013 рік кошторисом доходів і видатків з місцевого бюджету передбачено асигнувань на суму 122786802,09 грн., профінансовано 121011407,98 грн., фактичні видатки складають 119447029,71 грн. Бюджет виконано на 98,6 %.
Кількість штатних одиниць станом на 01.01.2013 року — 56,5.
На утримання установи заплановано 3657399,00 грн., профінансовано 3525129,13 грн., фактичні видатки – 3568737,27 грн. в т.ч.:
*оплата праці — заплановано 2401649,00 грн., профінансовано та фактичні видатки складають 2401458,92 грн. Заробітна плата у 2013 році виплачена в повному обсязі;
Нарахування на заробітну плату — заплановано 846105,00 грн., профінансовано та фактичні видатки складають 843459,68 грн.;
*предмети, матеріали, обладнання та інвентар — заплановано 116412,00 грн., профінансовано 77845,34 грн., фактичні видатки складають 80166,59 грн. Кошти використано на придбання паперу, канцелярських виробів, поштової продукціі та інші предмети і матеріали;
*оплата послуг (крім комунальних) — заплановано 114647,00 грн., профінансовано 74194,33 грн. фактичні видатки 97822,92 грн. Кошти використано на технічне обслуговування 42534,87 грн., обслуговування та подовження ліцензії програмного забезпечення 6960,00 грн., послуги банка 4018,30 грн., зв»зок 10264,70 грн., поштові послуги 1053,90 грн., послуги з монтажу та пусконалагоджування лічильника тепла 12338,43 грн., послуги з проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок 4917,11 грн., інші послуги 15735,61 грн.;
*інші видатки – заплановано 2221,00 грн., профінансовано та фактичні видатки склали 2220,42 грн.;
*видатки на відрядження — по плану – 10108,00 грн., профінансовано 5000,81 грн., фактичні видатки -8441,56 грн.;
*оплата теплопостачання — по плану – 123330,00 грн., профінансовано 81945,88 грн., фактичні видатки складають 93763,43 грн.;
*оплата водопостачання і водовідведення — заплановано – 6154,00 грн., профінансовано та фактичні видатки – 6113,00 грн.;
*оплата електроенергії — заплановано 31973,00 грн., профінансовано та фактичні видатки – 31690,58 грн.;
*заплановано на навчання членів комітету з конкурсних торгів 4800 грн., профінансовано 1200,00 грн., фактичні видатки – 3600,00 грн.;
*придбання обладнання і предметів довгострокового користування — заплановано 47835,00 грн., профінансовано та фактичні видатки складають 47835,00 грн. Придбана комп»ютерна техніка, кондиціонери, та тепловодолічильник;
*видатки на капітальний ремонт – по плану 77987,79 грн., профінансовано та фактичні видатки – 77987,79 грн.. Кошти спрямовані на капітальний ремонт системи централізованого опалення у підвальному приміщенні та капітальний ремонт кабінету для прийому громадян.
Програма соціального захисту окремих категорій населення міста на 2013-2015 роки». *Заплановано – 844018,00 грн., профінансовано 774126,68 грн., фактичні видатки – 843034,07 грн.. Кошти використано на виплату матеріальної допомоги самотнім, соціально-незахищеним громадянам, інвалідам та громадянам міста, які опинилися в скрутному становищі, на вирішення соціально-побутових проблем, та лікування, ветеранам війни та праці на вирішення соціально-побутових питань та яким виповнилось 90 років і більше, воїнам-інтернаціоналістам, особам, потерпілим від ЧАЕС, вдовам загиблих ветеранів війни в роки ВВВ, вдовам та сім»ям загиблих в Афганістані на загальну суму 264626,00 грн.;
— надано допомогу товариству батьків дітей-інвалідів по слуху та дітям хворим на цукровий діабет для проїзду дітей на навчання до м. Дніпропетровськ на суму 92492,00 грн.;
— виплачено компенсацію за надання соціальних послуг (по догляду за інвалідами) на суму 397446,21 грн.;
— придбано 1050 продовольчих наборів для самотніх пенсіонерів та інвалідів міста на суму 63000,00 грн.;
— оплачено за мобільний зв»язок 50 інвалідам ВВВ та дружинам загиблих на фронті на суму 2500,00 грн.;
— надано матеріальну допомогу для оплати послуг зв»язку інвалідам по зору I та II груп на суму 9342,00 грн.;
— надано матеріальну допомогу на поховання родичам померлих осіб, які на час смерті не працювали та не досягли пенсійного віку 11750,00 грн.;
Спеціальний фонд.
Надано матеріальну допомогу інвалідам війни 6 чол. до Дня Перемоги на суму 3000,00 грн.
Субвенції з Державного бюджету місцевим бюджетам загального фонду.
Заплановано – 118276985,09 грн., профінансовано – 116732833,77 грн., фактичні видатки – 115025940,07 грн. в т.ч.:
— призначено та виплачено державних допомог в кількості 8230 сімей з дітьми на суму 88114704,90 грн.;
— нараховано пільги громадянам на житлово-комунальні суму 10577609,64 грн., відшкодовано підприємствам-надавачам послуг 11601252,53 грн. з урахуванням заборгованості за минулий рік;
— перевезено автомобільним транспортом пасажирів пільгової категорії на суму 1297765,35 грн.;
— нараховано компенсацій особам, які згідно статті 43 Гірничого Закону України мають право на безкоштовне отримання вугілля, але проживають в будинках з центральним опаленням в сумі 6471290,20 грн., виплачено 4705 чол. на суму 6613480,61 грн.;
— забезпечено санаторно-курортними путівками інвалідів війни 12 чол., учасників бойових дій 12 чол., учасників війни 26 чол., громадяни, з числа сімей загиблих воїнів 7 чол., та 1 жертву нацистських переслідувань на загальну суму 236001,00 грн.
— проведено капітальний ремонт житлових приміщень інвалідам війни 5 чол. на суму 104746,84 грн.;
— надано компенсацію на придбання твердого палива (вугілля) 104 чол. на суму 55963,92 грн. та скрапленого газу 49 чол. на суму 3457,88 грн.;
— компенсовано вартість проїзду на залізничному транспорті громадянам, які постраждали на ЧАЕС в сумі 3347,19 грн.;
— надано пільги на послуги зв’язку 2188 чол. на суму 417574,78 грн.;
— встановлено телефонних точок 10 чол. на суму 707,48 грн.;
— надано компенсацію на придбання автомобільного палива учаснику ВОВ 2 чол. на суму 8625,00 грн.;
— інші пільги 588600,00 грн. (проїзд на залізничному транспорті);
На додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг (субсидії) заплановано 8259509,15 грн., профінансовано – 8135487,87 грн., фактичні нарахування – 7176732,77 грн.
На додаткові виплати населенню на покриття витрат на оплату твердого палива та скрапленого газу (субсидії) заплановано 75437,47 грн., профінансовано 69215,93 грн., фактичні нарахування 73559,96 грн.
За 2013 рік використали своє право на отримання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг 6996 сімей. Вперше за призначенням субсидії звернулися 835 сімей, отримали консультації з питання надання субсидій понад 15200 сімей. Надійшло 805 заяв від громадян на призначення субсидій у порядку виключення для розгляду на комісії по спірним питанням при міськвиконкомі.
Публічне представлення звіту виконання бюджету за 2013 рік відбудеться 04 березня 2013 року в приміщенні управління праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради за адресою: м.Павлоград, вул. К.Маркса, 47, кімната 12.
Комунальна установа «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» надає соціальні та медичні послуги одиноким непрацездатним громадянам. Підпорядковується виконавчому комітету, міському голові, головному управлінню праці та соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації, управлінню праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради.
До складу Комунальної установи «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» входять:
— відділення соціальної допомоги вдома;
— відділення соціально-медичних послуг;
-відділення організації надання адресної грошової та натуральної допомоги населенню міста.
Кількість штатних одиниць станом на 01.01.2013 – 65.
На утримання установи кошторисом доходів і видатків з місцевого бюджету на 2013 рік передбачено асигнувань на суму 2414693,00 грн., профінансовано 2374223,66 грн., фактичні видатки 2259480,93 грн. Бюджет виконано на 98,3%.
Заробітна плата. Заплановано 1510600,00 грн., профінансовано 1507527,98 грн., фактичні видатки складають 1429533,04 грн.
Нарахування на заробітну плату. Заплановано 555265,00 грн., профінансовано 555091,89 грн., фактичні видатки складають 522395,95 грн..
Витрати на комунальні послуги склали 161272,70 грн., охорону об’єкту 20579,78 грн., утримання автотранспорту – 1005,02 грн., оплату за послуги зв’язку 757,37 грн., послуги Інтернет 1300,00 грн., ремонт офісної техніки та заправку картриджів – 1893,75 грн. касове обслуговування 1964,36 грн., медогляд працівників 1640,10 грн., повірка обладнання 523,21 грн., експлуатаційні витрати 667,29 грн., на господарчі потреби 15765,04 грн..
У відділенні медико-соціальної реабілітації щомісячно проходять курс реабілітації 25 громадян, які отримують медичне обслуговування (кошторисом на придбання ліків на рік витрачено 6720,33 грн.),
3-разове гаряче харчування вартістю 13,40 грн. на одного підопічного на добу, що склало за рік 103607,51 грн.
Спеціальний фонд.
На спеціальний рахунок надійшло 16970,98 грн. — доходи від надання платних послуг, з них витрачено 12229,06 грн. в т.ч. на зарплату робітникам, які безпосередньо обслуговували людей, яким надавалися платні послуги , здійснено оплату за послуги, та інші видатки.
Рада Павлоградської міської організації ветеранів діє на підставі Статуту організації ветеранів України і є добровільною громадською організацією, здійснює благодійницькі заходи, акції милосердя з метою поліпшення життєзабезпечення ветеранів, громадян похилого віку. На утримання Ради у 2013 році заплановано 44931,00 грн., профінансовано та фактичні видатки – 38520,11 грн. Бюджет виконано на 85,7%.

Начальник управління Л.В.Бобровницька