- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі електричної енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективневикористаннядержавнихкоштів» (зізмінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстріюридичнихосіб, фізичнихосіб-підприємців та громадськихформувань, йогокатегорія:
1.1. Найменування:Комунальна установа «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»
1.2. Місцезнаходження:вул. Робоча, 136, м. Павлоград, Дніпропетровськаобл, 51400.
1.3. Код замовника: ЄДРПОУ 23078499.
1.4. Категорія:юридична особа, яка забезпечує потреби державиаботериторіальноїгромади. (відповідно до п.3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічнізакупівлі»).

2. Назва предмета закупівлііззазначенням коду за Єдинимзакупівельним словником (у разіподілу на лотитаківідомостіповиннізазначатисястосовно кожного лота) та назвивідповіднихкласифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Поточний ремонт нежитловогоприміщенняКомунальної установи «Павлоградськийміськийтериторіальний центр соціальногообслуговування (наданнясоціальнихпослуг)» за адресою: вул. Центральна, 44/50-5, м. Павлоград, Дніпропетровська обл.» ДК 021:2015 — 45000000-7 Будівельніроботи та поточний ремонт.
3. Вид закупівлі: відкриті торги.
4. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-15-011585-a.
5. Обґрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі:
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб комунальної установи «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» та норм чинного законодавства і визначені в тендерній документації.Обсяги визначено відповідно до дефектного акту.Технічнаспецифікація предмету закупівлівикладено у Додатку 4 до Тендерноїдокументації.
Термін надання послуг — з дати укладання договору до 30.11.2023р.

6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 500 000,00 грн з ПДВ (П’ятсот тисяч грн.00 коп.)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі дефектного акту та розрахунку вартості послуг з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про вартість послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах виконавців, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою в поточному ремонті нежитлового приміщенняза адресою: вул. Центральна, 44/50-5, м. Павлоград, Дніпропетровськаобл,яке було передано на баланс установи, для функціонування відділення організації надання адресної натуральної територіального центру.