- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Замовник (генеральний замовник).
1.1.Найменування: Комунальний заклад «Павлоградська міська лікарня № 4» Дніпропетровської обласної ради»
1.2. Код за ЄДРПОУ: 01984174
1.3.Місцезнадження: вул. Дніпровська,541, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400
1.4.Реєстраційний рахунок замовника (генеральний замовник): р/р 35419062036032, 35424262036032, 354221001036032
1.5.Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку,E-mail): Горба Катерина Вікторівна – секретар комітету з конкурсних торгів телефон (05632)3-21-04, факс (05632) 3-02-05, E-mail–katerina.gorba@mail.ru

2.Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікування вартість предмета закупівлі: 97559,00 грн. (дев’яносто сім тисяч п’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00коп.)

3. Адреса веб-сайту, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю:

4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1.Найменування предмета закупівлі: «Меблі медичні, хірургічні, стоматологічні та ветеринарні; крісла парикмахерські та подібні крісла; їхні частини» код 32.50.3 ДК 016-2010 (32.50.30-50.99- Меблі медичні,хірургічні та ветеринарні та їхні частини(крім столів і стільців, призначених спеціально для рентгену), інші)
4.2.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: шафа двухстворчата медична БМ-41-1шт.;, шафа для одягу медичнаБМ-46-4шт., шафа медична БМ-35- 1шт.; стіл однотумбовий медичний СМ-2-1шт., стіл двотумбовий медичний СМ-4-3 шт.; диван для очікування пацієнтів К-2 – 2шт; стіл-пост медсестри БМ-50-1 шт.; набір для очікування К-3-1шт.; стелаж для медсестри БМ-47-2шт., стелаж для медсестри БМ-48- 1шт.) — 17 одиниць.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: КЗ «Павлоградська міська лікарня №4»ДОР»
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: травень — липень 2015 року.

5. Місце отримання документації конкурсних торгів: за адресою замовника, кабінет 129

6.Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник)вимагає його надати): не вимагається
6.1. Розмір:
6.2. Вид:
6.3. Умови надання:

7. Подання пропозицій конкурсних торгів.
7.1. Місце: за адресою замовника кабінет 129
7.2. Строк: 27.04.2015 до 09.00 годин

8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Місце: за адресою замовника кабінет головного лікаря
8.2. Дата: 27.04.2015р
8.3 Час: 10.30 години

9. Інформація про рамкову угоду:
9.1.Строк, на який укладається рамкова угода
9.2.Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.

10. Додаткова інформація: більш детально викладено в конкурсній документації.

Голова комітету з конкурсних торгів М.Г.Костюкова