- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

ЗВІТ про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій № 3 від 05 .02.2016 р

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014 № 1106

ЗВІТ
про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій
№ 3 від 05 .02.2016 р

1. Замовник.
1.1. Найменування. Комунальний заклад << Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда>> Павлоградської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ. 37735597
1.3. Місцезнаходження. Дніпропетровська обл., м.Павлоград, вул.Леніна, 115,
інд. 51400
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). Гарбулінська Наталя Іванівна, економіст, тел. (05632) 6-09-92, тел./факс.(05632) 6-09-92, e-mail: garbulinskaya@mail.ua
2. Предмет закупівлі.
2.1. Найменування. Паливо рідинне та газ; оливи мастильні, код ДК 19.20.2
( 09132000-3 Бензин А-95 )
2.2. Кількість товарів, обсяг надання послуг. 21260 л
2.3. Місце поставки товарів, надання послуг. Заправка на АЗС по талонах
2.4. Строк поставки товарів, надання послуг. лютий- грудень 2016р
3. Інформація про процедуру закупівлі.
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій. www.pavlograd-official.org
3.2. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ № 410 від 29.12.2015р оголошення 259751
3.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ВДЗ № 11 від 19.01.2016р оголошення 012263
3.4. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель :
ВДЗ № 24 від 05.02.2016р оголошення 031910

4. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції.
4.1. Кількість учасників процедури закупівлі. два
4.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
1. ТОВ ,,ПАРАЛЕЛЛЬ -ОПТ ,,
2. ТОВ Торговий Дім ,,АВІАС,,

4.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
1. ,,ПАРАЛЕЛЛЬ- ОПТ ,,- ЄДРПОУ 24316073
2. ТОВ Торговий Дім ,,АВІАС,, — ЄДРПОУ 32560942

4.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи) :
1.,,Паралелль-ОПТ,, м.Запоріжжя ,бул Шевченко,71А к.905 тел 061-239-51-72
2. ТОВ Торговий Дім ,,АВІАС,, — Дніпропетровська обл. м Павлоград вул. Шоссейна,32 тел. (0563)-20-08-45

5. Інформація про цінові пропозиції.
5.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час) :12.01.2016 р до 12-00 години
5.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час). 12.01.2016 р о 14-00 год.
5.3. Кількість отриманих цінових пропозицій. дві
5.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, підстави їх відхилення. ——

5.5. Ціна кожної цінової пропозиції.
1. ,,ПАРАЛЕЛЛЬ- ОПТ ,,- ЄДРПОУ 24316073 — 403940,00 грн
2. ТОВ Торговий Дім ,,АВІАС,, — ЄДРПОУ 32560942 – 382680,00 грн
5.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну (з податком на додану вартість): 382680,00 грн ( триста вісімдесят дві тисячи шістьсот вісімдесят грн. 00 коп)
5.7. Дата акцепту пропозиції. 14.01.2016р
6. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. ТОВ Торговий Дім ,,АВІАС,,
6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків. ЄДРПОУ 32560942
6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.
Юридична адреса: 49044 м.Дніпропетровськ,вул. Гоголя 15-А
Поштова адреса : 51400м.Павлоград,вул. Шосейна,32
7. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.26.01.2016р
8. Дата і підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю.——
9. Відміна або визнання такою, що не відбулася, процедури запиту цінових пропозицій. —-

9.1. Дата прийняття рішення.
9.2. Підстава.
10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі — Закон), із зазначенням відповідних підстав.
Відповідно до ст..16 Закону документи учасника відповідають установленим законодавством вимогам,що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям.
10.1. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.
10.2. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника.
11. Інша інформація.
Процедура закупівлі Запитом Цінових Пропозицій обрана згідно ст.. 35 Закону
12. Склад комітету з конкурсних торгів:

Голова комітету , головний лікар О.І.Дуднікова_____________
Члени комітету : юрисконсульт С.С.Рибалко
заст.гол.лікаря з ЕП Т.С.Орєхова
головний бухгалтер К.С.Сологуб
економіст Н.І.Гарбулінська