- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

_____________2019р. м. Павлоград №_________

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за 2018 рік

У 2018 році робота із зверненнями громадян у виконавчих органах
міської ради була спрямована на виконання Закону України «Про звернення
громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109
„Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування».
За 2018 рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради
надійшло 4772 звернення громадян, що на 606 одиниць більше, ніж у
минулому році (у 2017 році – 4166 звернень).
Із загальної кількості звернень 2493 (52,2%) надійшло поштою та 412
(8,6%) на особистому прийомі.
У попередньому році -1964 та 385 звернень відповідно.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло
1771 звернення, зокрема: обласна державна адміністрація — 29, обласна рада
-5, Урядова телефонна “гаряча лінія”- 1010, “Гаряча лінія голови
облдержадміністрації-717, Павлоградська місцева прокуратура- 10.
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 у
2018 році продовжувалась робота з організації прийомів громадян.
Протягом 2018 року проведено 53 особистих прийоми ( із них- 2 виїзних
прийоми) громадян міським головою та його заступниками, на яких
прийнято 412 громадян.
За 2018 рік на сайті Павлоградської міської ради опубліковано 61
петицію.
На розгляді залишається ще 12 петицій. Питання, які порушують
громадяни стосуються житлово-комунального господарства, роботи
транспорту та міських перевезень, благоустрою міста.
Протягом 2018 року на “відкриту” телефонну лінію міського голови
надійшло 15 звернень, розглянуто та надані вичерпні відповіді -13,
знаходяться на виконанні- 2.

2

У 2018 році розглянуто 78 звернень громадян, які надійшли в
рамках проекту «Відкрите місто».
В звітному періоді робота щодо виділення матеріальної допомоги
громадянам проводилась згідно з міською програмою “Соціальний захист
окремих категорій населення на 2016-2018рр.”
Протягом 2018року надано матеріальну допомогу на суму –
5 млн. 118,4 тис.грн.
За звітний рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради від
органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 1771 звернення, що
на 120 звернень, або 6,7% менше, ніж у 2017 році (1891).
Всі вони розглянуті у терміни, передбачені діючим законодавством
України.
Протягом 2018 року відповідно до затвердженого графіку проведено
дванадцять засідань постійно діючої комісії та дванадцять Днів контролю.
Щомісяця здійснювався аналіз виконавської дисципліни та результатів
вирішення порушених у зверненнях питань.
Нажаль, всі порушені громадянами питання одразу вирішити позитивно
неможливо через обмеженість фінансування.
Але, все ж таки, міською владою було задоволено велику кількість скарг
стосовно поточного ремонту дахів будинків, під”їздів, ремонту доріг,
відновлення зовнішнього освітлення та інших питань житлово-комунального
господарства, про що говорять звернення на ім`я міського голови з
висловленням подяки за позитивне вирішення порушених ними питань.
Згідно з планом роботи проведено перевірки стану роботи зі
зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва
міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП
“Павлоградводоканал”, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”,
ПП ”К-П-1”, у відділі охорони здоров”я, у відділі містобудування та
архітектури, у відділі земельно- ринкових відносин, в управлінні соціального
захисту населення, в юридичному відділі міської ради.
В цілому у структурних підрозділах виконавчого комітету та міської
ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному
рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
Необхідно відмітити своєчасну роботу з оперативного реагування на
звернення працівниками КП «Павлоград-Світло», КП «Затишне місто»,
відділу земельно-ринкових відносин. Всі відповіді, які надходять за
підписами вищевказаних керівників, носять повний та якісний характер.
Повноту відповідальності за роботу зі зверненнями громадян несуть і
підприємства приватної форми власності: ПП «К-П-1», ТОВ «Павлоградське
АТП».
Покращено роботу зі зверненнями громадян та виконавську дисципліну в
2018р. у відділі містобудування та архітектури Павлоградської міської ради .
Проте, недостатньо уваги приділяється даному напрямку роботи в
управлінні комунального господарства та будівництва,
КП «Павлоградтеплоенерго».

3

З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення її
результативності, на виконання Закону України «Про звернення громадян»,
керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в
Україні, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік
взяти до відома.
2. Заступникам міського голови за напрямками роботи:
2.1. Сприяти створенню необхідних умов для реалізації конституційних
прав громадян на звернення до органів влади.
2.2. Посилити контроль за термінами розгляду звернень що надійшли від
органів вищого рівня, забезпечити уважний, в максимально короткі терміни,
розгляд звернень, отриманих на «гарячі» телефонні лінії та оперативне
вирішення порушених у них питань.
2.3.Посилити увагу до  вирішення  проблем, з якими звертаються
ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці  АТО, сім’ї загиблих та
військовослужбовців, які беруть участь  в АТО, одинокі матері, діти-сироти,
діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї  та інші громадяни, які
потребують соціального захисту та підтримки.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств
міста:
3.1. Передбачити в 2019 році фінансування робіт з капітального ремонту
житлового фонду відповідно до розробленої проектно — кошторисної
документації та інших робіт в житлово-комунальній сфері.
3.2.Начальнику управління комунального господарства та будівництва
(Завгородній А.Ю.), КП «Павлоградтеплоенерго» (Вовк М.В.) підвищити
рівень організації роботи із зверненнями громадян при підготовці відповідей.
3.3.Не допускати факти байдужого ставлення до потреб громадян,
формальних відповідей замість пошуків шляхів для їх вирішення.
Забезпечувати своєчасний та якісний розгляд звернень громадян та
підготовку обґрунтованих відповідей.
3.4. Вжити заходів до вирішення питань за зверненнями, які перебувають
на тривалому контролі.
3.5. Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян та усунути
виявлені недоліки до 10.02.2019р.
4. Начальнику відділу по роботі зі зверненнями громадян
Плющовій Н.В.:
4.1. Забезпечувати постійний контроль за своєчасним розглядом звернень
громадян у відповідності до діючого законодавства України.

4

4.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень для
виявлення причин, що їх породжують, а також гострих суспільно-значущих
проблем, які потребують негайного вирішення.
4.3. Продовжити роботу з надання працівникам виконавчих органів
міської ради консультативної, методичної допомоги в роботі зі зверненнями
громадян, своєчасно знайомити їх з вимогами сучасних законодавчих та
нормативних документів з питань роботи зі зверненнями громадян.
4.4.Забезпечити контроль за своєчасним розглядом звернень громадян,
які надходять на офіційний сайт виконавчого комітету Павлоградської міської
ради.
4.5.Оприлюднити у лютому 2019 року (Барсунянц В.В.) інформацію про
підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за 2018 рік, на сайті
міської ради.
5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 10.01.2018р. №2
“Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік ” визнати таким,
що втратило чинність.
6. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на
відділ по роботі зі зверненнями громадян (Плющова), контроль — на
керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О. Вершина