- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

_____________2018р. м. Павлоград №_________

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року
Проаналізувавши стан справ щодо виконання в м. Павлограді Закону України «Про звернення громадян» виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом першого півріччя 2018 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Відповідно до затвердженого графіку проводяться засідання постійно діючих комісій та дні контролю.
Протягом першого півріччя 2018 року проведено перевірки щодо роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП «Павлограджитлосервіс», КП «Затишне місто», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоград- Світло». Метою перевірок було не тільки виявлення недоліків, а й надання практичної допомоги для їх усунення та поліпшення цієї роботи.
За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
За перше півріччя 2018 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло — 2513 звернень громадян, що на 655 одиниць більше, ніж у минулому році (у 2017 році-1858 звернень).
Кількість повторних звернень (33) у порівнянні з минулим роком (35) зменшилась, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу органів влади до тієї чи іншої проблеми, шо виникає на місцевому рівні.
Питання, з якими най частіше звертаються громадяни стосуються комунального господарства- 1802, земельного господарства та будівництва — 113,
2
соціального захисту населення -113, транспорту -76, охорони здоров’я- 121,сім’ї, дітей, молоді-10, житлової політики -73, інші -99,
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством- 2011, вирішено позитивно-121, знаходяться па виконаннІ-52, відправлено за належністю -329.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 938 зверненm, зокрема: “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”-395, “Урядова телефонна гаряча лінія”-527, обласна державна адміністрація-12, Павлоградська місцева прокуратура м.Павлограда-4.
За перше півріччя 2018 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 5 звернень громадян.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторінгу вирішення проблем громади, які надходять через систему “Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади”.
Протягом першого півріччя 2018 року на платформі «Відкрите місто» зареєстровано 32 звернення громадян, надано вичерпні відповіді громадянам- 20, знаходяться в стадії розгляду — 7, вирішено пози тивно-5.
Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
За перше півріччя 2018 року на Веб-сайті опубліковано 50 петицій.
На розгляді залишається ще 2З петиції.
Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за перше півріччя проведено 27 особистих прийомів громадян та один виїзний, на яких прийнято 194 громадянина.
Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значного мірою втратили здоров’я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери,члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, учасники АТО,одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо падання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою « Соціальний захист окремих категорій населення» на
2016-2018рр.
Всього надано матеріальну допомогу на загальну суму 2,385600 грн.
Вирішення питань, з якими звертаються громадяни, перебуває на постійному контролі виконавчого комітету.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, посилення контролю, персональної відповідальності керівників виконавчих органів влади, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів міської ради за своєчасним виконанням та паданням відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року взяти до відома.
2. Заступникам міського голови за напрямками роботи, керуючому справами виконкому, начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:
І) здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07.02.08р. 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
Забезпечувати виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;
3) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
4) постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
5) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень, громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, виключати при розгляді звернень громадян прояви формального підходу;
6) створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;
7) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників АТО, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію», «відкриту» телефонну лінію міською голови;
3. Відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету (Плющова):

1) посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;
2) інформувати заступників міського голови за напрямками роботи про факти невчасного чи формального підходу до розгляду питань, порушених у зверненнях громадян;
3) надавати методичну допомогу спеціалістам, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому;
4) здійснювати постійний моніторинг роботи із зверненнями громадян у відділах, управліннях, службах виконкому та підприємствах міста для проведення відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;
5) продовжити у другому півріччі 2018 року вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
6) здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування;
7) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року для висвітлення в ЗМІ;
4. Відділу з питань регіональної політики (Кашталян) до 15.07.2018 року забезпечити інформування населення міста про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2017 року.
5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 10.01.2018р. №2 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік» вважати таким, що втратило чинність.
6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету Плющова), контроль на- керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О. Вершина