- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2019 рік

Розглянувши інформацію начальника відділу по роботі зі зверненнями
громадян Плющової Н.В. про роботу зі зверненнями громадян у 2019 році,
виконком Павлоградської міської ради відмічає, що цей напрямок роботи
залишається пріоритетним.
Робота зі зверненнями громадян у виконавчих органах Павлоградської
міської ради була спрямована на виконання Закону України “Про звернення
громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109
“Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування”.
За 2019 рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради
надійшло 4179 звернень громадян.
Із загальної кількості звернень 2173(52,0%) надійшло поштою та 357
(8,6%) на особистому прийомі.
Від контролюючих та інших органів надійшло 1649 звернень, зокрема:
обласна державна адміністрація -66, обласна рада -1, Урядова телефонна
“гаряча лінія”- 959, “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”- 601,
Павлоградська місцева прокуратура- 4. На «Гарячу лінію міського голови»
надійшло 578 звернень (з 04.11.2019р.).
Значна увага приділялась у минулому році з організації особистих
прийомів громадян та зворотнього зв’язку з населенням.
Протягом 2019 року проведено 56 особистих прийомів громадян міським
головою та його заступниками ( в т.ч. — 2 виїзних ), на яких прийнято 357
громадян.
За 2019 рік на сайті Павлоградської міської ради опубліковано 19
петицій. Триває збір підписів на 6 петицій, які розглядаються відповідно до
затвердженого Порядку.
У 2019 році розглянуто 223 звернення громадян, які надійшли в
рамках проекту “Відкрите місто”.

2

Важливим кроком для налагодження комунікації органів влади і всіх
верств населення стало відкриття важливого іноваційно-технічного
рішення по запровадженню в м.Павлоград Єдиного диспетчерського
центру, за допомогою якого громадяни мають спрощену можливість
звернутися на «Гарячу лінію міського голови», яка працює цілодобово.
Значна увага, в першу чергу, приділялася пільговим категоріям
населення. У звітному періоді, згідно з заявами (3839 осіб), надано
матеріальну допомогу за міською програмою “Соціальний захист окремих
категорій населення на 2019-2021рр.” на суму – 5 157 800 млн. грн.
Протягом 2019 року, відповідно до затвердженого графіку, проведено
дванадцять засідань постійно діючої комісії та дванадцять Днів контролю.
Щомісяця здійснювався аналіз виконавської дисципліни та результатів
вирішення порушених у зверненнях питань.
Згідно з планом роботи проведено перевірки стану роботи зі зверненнями
громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради,
КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”,
КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”, ПП ”К-П-1”, відділі
охорони здоров”я, відділі містобудування та архітектури, відділі земельно —
ринкових відносин, управлінні соціального захисту населення, юридичному
відділі міської ради.
В цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради
організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і
відповідає вимогам чинного законодавства України, що відповідно вплинуло на
зменшення повторних звернень павлоградців.
Необхідно відмітити своєчасну роботу з оперативного реагування на
звернення працівниками КП “Павлоград-Світло”, КП “Затишне місто”. Всі
відповіді надходять своєчасно, носять повний та якісний характер.
Проте, недостатньо уваги приділяється даному напрямку роботи в
управлінні комунального господарства та будівництва.
З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення її
результативності, на виконання Закону України «Про звернення громадян»,
керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в
Україні”, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік
взяти до відома.
2. Заступникам міського голови згідно з розподілом функціональних
повноважень:
1) суворо дотримуватись графіків прийому громадян;

3

2) сприяти створенню необхідних умов для реалізації конституційних
прав громадян на звернення до органів влади;
3) посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надходять до
виконавчого комітету Павлоградської міської ради, забезпечити уважний, в
максимально короткі терміни,  розгляд звернень та оперативне  вирішення
порушених у них питань;
4) посилити увагу до  вирішення  проблем, з якими звертаються ветерани
війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці  ООС та сім’ї загиблих
військовослужбовців, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під
опікою, багатодітні сім’ї  та інші громадяни, які потребують соціального
захисту та підтримки;
5) при необхідності ініціювати розгляд питань щодо виділення з міського
бюджету коштів на вирішення проблем, порушених у зверненнях.

3. Керівникам установ та виконавчих органів міської ради, комунальних
підприємств міста:
1) вжити заходів та забезпечити виконання обіцянок, що перебувають на
контролі у виконкомі Павлоградської міської ради;
2) не допускати факти байдужого ставлення до потреб громадян,
формальних відповідей замість пошуків шляхів для їх вирішення.
Забезпечувати своєчасний, якісний розгляд звернень громадян та підготовку
обґрунтованих відповідей;
3) проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян та усунути
виявлені недоліки до 10.02.2020р;
4) начальнику управління комунального господарства та
будівництва Завгородньому А.Ю. підвищити рівень організації роботи зі
зверненнями громадян.
5. Начальнику відділу по роботі зі зверненнями громадян
Плющовій Н.В. :
1) забезпечувати постійний контроль за своєчасним та якісним розглядом
звернень громадян у відповідності до діючого законодавства України;
2) здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень для
виявлення причин, що їх породжують, а також гострих суспільно-значущих
проблем, які потребують негайного вирішення;
3) продовжити роботу з надання працівникам виконавчих органів міської
ради консультативної, методичної допомоги в роботі зі зверненнями громадян,

4

своєчасно знайомити їх з вимогами сучасних законодавчих та нормативних
документів з питань роботи зі зверненнями громадян;
4) вносити пропозиції, щодо заходів дисциплінарного впливу до
виконавців, які допустили порушення термінів виконання або неякісний
розгляд звернень;
5) забезпечити контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, які
надходять на офіційний сайт виконавчого комітету Павлоградської міської
ради;
6) відділу інформаційно-комп`ютерного забезпечення (Барсунянц)
оприлюднити інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що
надійшли за 2019 рік, на сайті міської ради.
6. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету
міської ради від 14.08.2019р. №635 “Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за перше півріччя 2019 року”.
7. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на
відділ по роботі зі зверненнями громадян (Плющова), контроль — на
керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О. Вершина