Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июнь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 2023 рік

Февраль 13th, 2024 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПРОЄКТ

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград

Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за 2023 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», рішення міської ради від 15 листопада 2022 року № 784-29/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 30 січня 2023 року № 4-р «Про затвердження плану заходів на 2023 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної громади, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», постанови Кабінету Міністрів України №252 від 11 березня 2022 року «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади (далі – бюджету ПМТГ) та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у м.Павлограді за 2023 рік планові показники дохідної частини загального фонду бюджету ПМТГ виконані на 106,4 відсотка (при плановій сумі надходжень 1 228 350 тис. грн фактично надійшло 1 307 030,4 тис. грн), сума перевиконання складає 78 680,4 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 66 847,7 тис. грн, що складає 28 відсотків до уточнених річних планових призначень.
В загальній сумі доходів загального фонду бюджету ПМТГ власні надходження склали 1 021 367,3 тис. грн або 78,2%, дотації з державного та інших бюджетів – 58 176,8 тис. грн або 4,4%, субвенції з державного та інших бюджетів – 227 486,3 тис. грн або 17,4%.
Доходи загального фонду бюджету ПМТГ без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 108,4 відсотка в обсязі 1 021 367,3 тис. грн та у порівнянні з 2022 роком збільшились на 197 565,2 тис. грн або на 24 відсотки.
Станом на 01.01.2024 року податковий борг по платежах до бюджету ПМТГ (з урахуванням податкового боргу платників, які перебувають у процедурах банкрутства) склав 80 200,4 тис грн. Основними боржниками до бюджету ПМТГ є: ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ТОВ «Завод металоконструкцій та нестандартного обладнання», ТОВ «Мега-Дизайн Торговий Дім» та інші.
Виконання видаткової частини загального фонду бюджету ПМТГ за 2023 рік складає 958 618,4 тис. грн, або 88,8% до плану та на 205 772,8 тис. грн більше в порівнянні з минулим роком.
Видатки спеціального фонду становлять 386 842,2 тис. грн, або 65,4% до плану (планові призначення складають 591 703 тис. грн).
За функціональною ознакою касові видатки загального та спеціального фондів бюджету ПМТГ складають: на фінансування освіти – 470 174,2 тис. грн (34,9%), житлово-комунального і дорожнього господарства – 212 519 тис. грн (15,8%), соціального захисту населення – 112 645,5 тис. грн (8,4%), керівництва і управління – 95 054,2 тис. грн (7,1%), охорони здоров’я – 64 414,7 тис. грн (4,8%), культури – 27 422,1 тис. грн (2%), фізкультури і спорту – 20 354,6 тис. грн (1,5%), надання субвенцій іншим бюджетам – 54 906,7 тис. грн (4,1%), громадського порядку та безпеки – 20 986,9 тис. грн (1,6%), засобів масової інформації – 7 468,1 тис. грн (0,6%), поточні і капітальні трансферти комунальним підприємствам – 213 184,2 тис. грн (15,8%), захисту населення від надзвичайних ситуацій – 6 617,4 тис. грн (0,5%), будівництво – 30 970,9 тис. грн (2,3%), видатки з резервного фонду – 5 941,3 тис. грн (0,4%), інших програм – 2800,8 тис. грн (0,2%).
За економічною структурою видатки за 2023 рік розподілені таким чином: оплата праці працівників бюджетних установ складає 35,2% (473 608,9 тис. грн), капітальні видатки – 23,5% (315 298,7 тис. грн), поточні трансферти підприємствам – 13,6% (182 895,5 тис. грн), оплата послуг (крім комунальних) – 10,9% (146 990 тис. грн), соціальні виплати населенню – 4,8% (64 804,1 тис. грн), поточні і капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів – 4,1% (54 906,5 тис. грн), оплата енергоносіїв – 3,9% (52 983,6 тис. грн), предмети, матеріали, обладнання – 2,8% (37 100,1 тис. грн), капітальні трансферти населенню – 1% (13 097,1 тис. грн), придбання продуктів харчування – 0,1% (1 885,5 тис. грн), інші витрати – 0,1% (1 890,6 тис. грн).
Наявний фінансовий ресурс дозволив забезпечити своєчасну виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ з нарахуваннями, оплату за спожиті бюджетними установами та організаціями енергоносії та комунальні послуги, оплату видатків на придбання продуктів харчування та медикаментів, поточні трансферти населенню та органам управління інших рівнів, фінансування інших видатків, що забезпечують виконання бюджетними установами своїх повноважень.
В умовах запровадження воєнного стану в країні значна частина бюджетних коштів направлялась на вирішення вкрай важливих та актуальних для цього часу питань. Для виконання завдань по підвищенню ефективності функціонування системи територіальної оборони міста Павлоград, інших військових формувань ЗСУ, мобілізаційної роботи за звітний період з бюджету ПМТГ виділені кошти в сумі 44 095,5 тис. грн.
На підтримку сімей загиблих військовослужбовців, оплату послуг з поховання загиблих (померлих) у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації, відшкодування витрат з організації поминальних обідів за загиблими військовослужбовцями, придбання з встановленням пам’ятників (надгробків) загиблим (померлим) Захисникам та Захисницям України направлені кошти в сумі 21 439,1 тис. грн.
Для ліквідації наслідків військової агресії Російської Федерації (ракетних ударів) виділені кошти в сумі 48 651,9 тис. грн, з них на надання адресної матеріальної допомоги мешканцям міста – 26 474,4 тис. грн, придбання матеріалів для поповнення матеріального резерву – 5 855,9 тис. грн, заміну вікон в закладах освіти – 15 578,4 тис. грн, заміну вікон в гуртожитках – 306,6 тис. грн, технічне обстеження будинків – 436,6 тис. грн.
На житлово-комунальне та дорожнє господарство із загального фонду бюджету ПМТГ виділені кошти в сумі 197 597,7 тис. грн, що складає 91,8 % річних планових призначень та на 11 531,4 тис. грн більше ніж у минулому році.
Майже 60% видатків на житлово-комунальне господарство складають видатки на благоустрій міста. Із загального фонду бюджету на дані видатки спрямовано 116 543,5 тис. грн.
На утримання притулку для безпритульних тварин направлено 2 708,9 тис. грн.
Видатки на поточний ремонт доріг у 2023 році склали 76 824,6 тис. грн.
З бюджету ПМТГ надані субвенції іншим бюджетам на загальну суму 54 906,6 тис. грн.
У 2023 році з резервного фонду бюджету виділено 6,1 млн грн на оплату послуг з технічного обстеження житлового фонду та будівель, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів та усунення наслідків надзвичайної ситуації (капітальний ремонт покрівлі), спричиненої пожежею багатоповерхової будівлі за адресою вул. Соборна, 70.
З бюджету розвитку за 2023 рік виділені кошти в сумі 336 249,2 тис. грн, у тому числі на покращення матеріально-технічної бази, проведення капітальних ремонтів установ соціально-культурної сфери – 78 009 тис. грн, житлово – комунальне господарство – 21 534,8 тис. грн, внески до статутних капіталів суб’єктів господарювання – 208 287,2 тис. грн, надання субвенцій державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку – 16 855,2 тис. грн, реалізацію заходів програм щодо громадського правопорядку та територіальної оборони – 11 563 тис. грн.
З метою недопущення негативних явищ при організації виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення бюджету ПМТГ, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 січня 2024 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, своєчасну виплату заробітної плати працівникам підприємств, організацій та перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб.

2. Для забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню державної податкової служби у Дніпропетровській області (Федаш):
1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини бюджету ПМТГ за 2023 рік за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;
2) вжити необхідних заходів щодо своєчасної сплати платниками податків та зборів у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до бюджету ПМТГ, який склався станом на 01 січня 2023 року, особливо з плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
3) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області (Федаш):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;
2) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;
3) з метою упередження втрат бюджету міста проводити роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. З метою недопущення втрат бюджету ПМТГ з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок.

5. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, плати за оренду комунального майна та збору за місця для паркування транспортних засобів.

6. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до бюджету ПМТГ коштів пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

7. Для забезпечення ефективного функціонування бюджетної сфери та життєвонеобхідних потреб жителів територіальної громади у період дії воєнного стану начальникам галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) належне та ефективне управління бюджетними коштами з метою отримання якісних послуг, що надаються установами соціально-культурної сфери, запровадивши режим жорсткої економії бюджетних ресурсів в умовах воєнного стану;
2) проведення роботи із зведення та аналізу штатних розписів підпорядкованих установ та за підсумками проведеної роботи оптимізації штатної чисельності та структури підпорядкованих закладів відповідно до вимог чинного законодавства;
3) своєчасність оплати соціально-захищених видатків, не допускаючи наявність кредиторської заборгованості на будь-яку звітну дату;
4) здійснення цілісної системи внутрішнього контролю, як сукупності постійних заходів, спрямованих на забезпечення економного, ефективного, законного, результативного та прозорого управління бюджетними коштами відповідно до статті 26 Бюджетного кодексу України як у свій діяльності, так і на підприємствах, установах, організаціях, які включено до мережі головного розпорядника коштів;
5) дієвий контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів, належним виконанням договірних зобов’язань з боку проєктних і підрядних організацій та посилення внутрішнього фінансового контролю на стадії підписання актів приймання виконаних робіт;

6) постійне проведення моніторингу виконання завдань і заходів, визначених у паспортах бюджетних програм, спрямованих на запобігання ризикам їх невиконання (або виконання не в повному обсязі);
7) своєчасне наповнення даними інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів “LOGICA” відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 30 серпня 2021 року №488 “Про затвердження Порядку обміну інформацією між Міністерством фінансів України та учасниками бюджетного процесу на місцевому рівні”;
8) виконання статті 28 Бюджетного кодексу України в частині публічного представлення інформації про виконання бюджетних програм, у тому числі досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів, у межах бюджетних програм за звітний бюджетний період до 15 березня року, що настає за звітним.

8. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Тарасова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

9. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Актуальні грантові пропозиції
  • Про хід виконання програми «Про затвердження міської Програми поліпшення організації призову громадян на строкову військову службу, приписки до призовної дільниці та підготовки юнаків до військової служби на 2019 — 2023 роки» за 2023 рік
  • Про хід виконання програми «Про затвердження міської Програми територіальної оборони м. Павлограда на 2023 рік» за 1 півріччя 2023 ріку
  • Про хід виконання програми «Про затвердження міської Програми забезпечення громадського порядку та громадської безпеки на території м. Павлоград на період 2021-2025 роки» за 2023 рік
  • Відбувся тренінг «Публічні виступи та медіа навички»
  • Вітання з Днем державної служби України
  • День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні
  • Актуальні грантові пропозиції
  • До уваги суб’єктів господарювання сфери торгівлі, послуг та ресторанного господарства!
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 27.01.2021 р. № 84 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 22.04.2020р. №290 «Про утворення постійно діючої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем (мереж) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води»
  • Про погодження КП «Павлоградтеплоенерго» ПМР річного плану виробництва, транспортування та постачання теплової енергії та затвердження питомих норм витрат теплової енергії на 1 м2 загальної площі для споживачів теплової енергії на період з 01.10.2024р. по 30.09.2025р.
  • Досвід українських муніципалітетів під час війни
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерева