- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Про визначення місць дрібно — роздрібної торгівлі штучними квітами

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград №

Про визначення місць
дрібно — роздрібної торгівлі
штучними квітами

Керуючись п. 8 ч. а ст. 30, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Правилами роботи дрібно-роздрібної торговельної мережі, рішенням сесії Павлоградської міської ради від 19.06.2013 року № 937-35/VI “Про затвердження Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в м.Павлоград”, з метою впорядкування роботи торгових об’єктів дрібно-роздрібної торгівлі та забезпечення належного торговельного обслуговування мешканців міста напередодні Великодня та поминальних днів, виконком Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Визначити місця дрібно-роздрібної торгівлі штучними квітами напередодні Великодня та поминальних днів на період з 24 березня по 17 квітня 2018 року за адресами:

— перехрестя вулиць Центральної та Горького, район квіткового ринку;

2. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна):

1) підготувати дислокацію торгових місць на дрібно-роздрібну торгівлю відповідно до поданих заяв суб’єктів господарювання з укладанням договорів щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою;

2) на період торгівлі забезпечити контроль за дотриманням суб’єктами господарювання усіх форм власності вимог діючого законодавства у сфері торгівлі.

3. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на начальника відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва Кусочкіну С.М., контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пацко С.Г.

Міський голова А.О.Вершина
Рішення підготував:
Начальник відділу
розвитку споживчого ринку
та підприємництва
С.М. Кусочкіна
Рішення завізували:
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів ради
С.Г.Пацко
Керуючий справами виконкому
С.М.Шумілова
Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний