- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Про затвердження Положення балансової комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

______________2013 р. №______

Про затвердження Положення
балансової комісії виконавчого комітету
Павлоградської міської ради

Відповідно до ст.ст.17,40, ч.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою організації роботи балансової комісії щодо контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств та організацій комунальної власності міста виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Положення про балансову комісію виконавчого комітету Павлоградської міської ради (додається).

2. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тихонова В.М.

Міський голова І.С. Метелиця

Додаток
до рішення виконкому міської ради
від _________2013р. №_______

ПОЛОЖЕННЯ
про балансову комісію виконавчого комітету
Павлоградської міської ради

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Метою роботи балансової комісії виконавчого комітету Павлоградської міської ради (далі – Комісія) є посилення контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств та організацій комунальної власності міста (далі – підприємства) шляхом проведення всебічного аналізу та оцінки результатів виробничо-господарської діяльності цих підприємств, забезпечення своєчасного виявлення чинників, що впливають позитивно, і таких, що зумовлюють зниження ефективності господарювання та прийняття рішень, спрямованих на поліпшення роботи підприємств.

1.2. Комісія підзвітна та підконтрольна міській раді, підпорядкована міському голові, виконавчому комітету та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.3. Персональний склад Комісії затверджується розпорядженням міського голови.

1.4. Комісія у своїй діяльності керується чинним законодавством України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами органів державної і місцевої влади, а також цим Положенням.

2. ПОВНОВАЖЕННЯ КОМІСІЇ
2.1. Розглядає та узгоджує для подальшого затвердження найбільш важливі питання виробничо-фінансової діяльності підприємств:
 фінансовий план підприємства на плануємий рік;
 фонд заробітної плати працівників підприємства;
 штатний розклад.

2.2. Виявляє причини незадовільної виробничо-фінансової діяльності підприємств і вносить необхідні пропозиції щодо її усунення.

2.3. Здійснює контроль за використанням грошових і бюджетних коштів, своєчасною виплатою заробітної плати, виконання податкових зобов’язань та повнотою сплати внесків до фондів соціального страхування.

2.4. Здійснює постійний контроль за виконанням підприємствами рішень і рекомендацій Комісії.

2

3. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОМІСІЇ
3.1. Основною роботою Комісії є засідання, що проводяться щоквартально.

3.2. Засідання Комісії проводиться з обов’язковою участю представників зацікавлених підприємств і служб виконавчого комітету Павлоградської міської ради.

3.3. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше, ніж 50% її кількісного складу.

3.4. Дата проведення та черга дена засідання повідомляються членам Комісії її секретарем не пізніше, ніж за 3 дні до засідання. Підготовка матеріалів на засідання Комісії покладається на керівника підприємства, діяльність якого розглядається, та секретаря Комісії. Матеріали повинні складатися з:
 усіх форм фінансової звітності;
 усіх форм статистичної звітності;
 розшифровки дебіторської та кредиторської заборгованості;
 іншої інформації, згідно з завданням голови Комісії;
 доповіді керівника підприємства.

3.5. У роботі Комісії можуть брати участь спеціалісти підприємств, відповідні працівники міськвиконкому, депутати міської ради.

4. РЕГЛАМЕНТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ КОМІСІЇ
4.1. Засідання Комісії складається із:
 доповіді керівника підприємства, яка повинна займати не більше 10 хвилин;
 питань членів Комісії;
 надання Комісією пропозицій;
 прийняття рішення Комісією.

4.2. Доповідь керівника повинна освітлювати питання:
а) аналіз техніко-економічних показників і фінансового стану підприємства:
 аналіз доходів і витрат;
 аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
 аналіз рентабельності та ліквідності;
 аналіз ефективності використання основних засобів підприємства;
 аналіз показників із праці (кількість працівників підприємства; кваліфікаційний склад; відповідність чисельності працівників підприємства вимогам законодавства; середня заробітна плата по категоріях працівників і в цілому по підприємству; стан розрахунків по заробітній платі (заборгованість по заробітній платі, причини її виникнення)).
б) інвестиційна діяльність;
3

в) охорона праці:
 стан техніки безпеки та охорони праці на підприємстві;
 травматизм виробничого та побутового характеру (причини і заходи щодо його ліквідації);
г) завдання, що стоять перед підприємством, і заходи, направлені на їх виконання;
д) визначення проблемних питань підприємства та пропозицій щодо їх вирішення.

4.3. Доповідь керівника заслуховується при обов’язковій присутності заступника керівника з фінансових та економічних питань і (або) головного бухгалтера підприємства.

4.4. Прийняті на засіданні рішення оформляються протоколом, який підписується головуючим на засіданні та секретарем Комісії, та доводяться до відома членів Комісії і підприємствам протягом п’яти робочих днів з дня проведення засідання.

Заступник міського голови –
керуючий справами міськвиконкому А.В. Рябова

Начальник відділу з економічних питань Т.А. Штонда