- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Про затвердження Положення про конкурсну комісію з призначення управителя багатоквартирного будинку

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я

_________________ р. № _______

Про затвердження Положення
про конкурсну комісію
з призначення управителя
багатоквартирного будинку

Відповідно до пп.1 п.а ч.1 ст. 30, ст. 40, ч. 1,2 ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання ч.5 та п.5 ст.13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», відповідно до п.4 ст.7, п.3 ч.1 ст.13, ч.2,3 ст.27,ст.28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016р. № 150 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку (зі змінами) », наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018р. № 190 «Про затвердження Обов’язкого переліку робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території», з метою забезпечення у місті Павлоград ефективного утримання багатоквартирних будинків, співвласниками яких не створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та не обрано управителя, виконком Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Положення про конкурсну комісію з призначення управителя багатоквартирного будинку (додається).

2. Затвердити склад конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку (додається).

3. Визначити організатором конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради.

4. Управлінню комунального господарства та будівництва визначити перелік багатоквартирних будинків, співвласниками яких на час оголошення конкурсу не створені об’єднання співвласників багатоквартирного будинку
та не обрано управителя згідно з вимогами Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» та оголосити конкурс з призначення управителя.

5. Установити, що до моменту визначення переможців конкурсу і укладення договорів про надання послуг з управління багатоквартирним будинком (групою будинків), послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій продовжують надавати житлово-експлуатаційні організації, які надавали відповідні послуги до проведення конкурсу.

6. Координацію щодо виконання даного рішення покласти на начальника управління комунального господарства та будівництва
Куша М.О., контроль – на першого заступника міського голови Мовчана В.С.

Міський голова А.О. Вершина

Рішення підготував:
Начальник управління
комунального господарства та будівництва А.Ю, Завгородній
Рішення завізували:

Перший заступник міського голови В.С. Мовчан

Керуючий справами виконкому С.М. Шумілова

Начальник юридичного відділу О.І. Ялинний

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконкому
________ № _________

Положення
про конкурсну комісію з призначення управителя багатоквартирного будинку у місті Павлоград

І. Загальні положення

1. Конкурсна комісія з призначення управителя багатоквартирного будинку (далі — конкурсна комісія) є постійно діючим органом, утвореним виконкомом міської ради.
2. Конкурсна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку» від 13.06.2016 № 150 ( зі змінами), наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018р. № 190 «Про затвердження Обов’язкого переліку робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території»та цим положенням.
3. Основними завданнями конкурсної комісії є:
— забезпечення реалізації нормативних положень визначеної законодавством процедури проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку;
— підготовка, організація проведення конкурсу, розгляд заяв, оцінка конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу.
4. До складу конкурсної комісії за рішенням організатора конкурсу можуть входити представники профільних громадських об’єднань у сфері житлово-комунального господарства та органів самоорганізації населення (за згодою).
5. До складу конкурсної комісії не можуть входити учасники конкурсу, представники учасників конкурсу, члени сім’ї та близькі особи учасників конкурсу, члени сім’ї та близькі особи посадових осіб та власників корпоративних прав учасників — юридичних осіб.
6. Конкурсна комісія здійснює відбір суб’єктів господарювання з управління багатоквартирними будинками на основі конкурсу.
Для участі в конкурсі допускаються фізичні особи-підприємці або
2
юридичні особи — підприємницької діяльності, які мають намір узяти участь у конкурсі та подали відповідну заяву організатору конкурсу.
До участі в конкурсі не допускаються фізичні особи-підприємці та юридичні особи, які ліквідуються, визнані банкрутами, або установчі документи яких визнані недійсними в судовому порядку.
2. Підготовка конкурсу
1. Організатор конкурсу складає перелік будинків, у яких співвласниками не створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, та оголошує щодо них конкурс з призначення управителя. Із складеного переліку організатор конкурсу визначає об’єкти конкурсу.
2. Для проведення конкурсу конкурсна комісія готує конкурсну документацію, яка затверджується його організатором. Конкурсна документація повинна містити:
1) найменування, місцезнаходження організатора конкурсу;
2) прізвище, посаду та номери контактних телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу;
3) перелік складових робіт (послуг) з управління багатоквартирним будинком, який складений згідно з обов’язковим переліком робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території наведених у додатку 1 до цього положення;
4) вимоги щодо якості надання послуги (перелік робіт та періодичність їх надання) з посиланням на стандарти, нормативи, норми та правила;
5) найменування об’єкта конкурсу чи перелік об’єктів конкурсу;
6) технічну характеристику кожного об’єкта конкурсу за показниками згідно з додатком 2 до цього положення;
7) критерії оцінки конкурсних пропозицій:
— ціна послуги, що включає відповідно до статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» витрати на утримання багатоквартирного будинку, прибудинкової території, поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, винагороду управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі багатоквартирного будинку;
— рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою;
— наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням

3

договорів щодо залучення співвиконавців);
— фінансова спроможність учасника конкурсу;
— наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства;
8) вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання;

9) порядок надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації;
10) дату огляду об’єктів конкурсу та доступу до них;
11) інформацію про:
— наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
— невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі;
12) способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;
13) місце, дату та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
14) проект договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком
3. Організатор конкурсу розміщує на офіційному веб-сайті міської ради оголошення про проведення конкурсу, яке має містити інформацію, передбачену підпунктами 1, 2, 7, 8, 10, 11 пункту 2 цього розділу, а також про способи і місце отримання конкурсної документації, розмір плати за участь у конкурсі (у разі її визначення організатором конкурсу).
4. Інформаційне повідомлення про проведення конкурсу організатор конкурсу публікує у друкованих місцевих засобах масової інформації та розміщує на офіційному сайті Павлоградської міської ради.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може бути менше тридцяти календарних днів з дати опублікування у друкованому засобі масової інформації інформаційного повідомлення про проведення конкурсу.
5. Організатор конкурсу має право не право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що повідомляє протягом трьох робочих днів усіх учасників конкурсу, яким надіслано конкурсну документацію.
6. У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або
4
надання роз’яснень щодо її змісту організатор конкурсу повинен продовжити строк подання конкурсних пропозицій не менше ніж на сім календарних днів.
7. Організатор конкурсу може встановити плату за участь у конкурсі, яка не повинна перевищувати 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожний об’єкт конкурсу.
Плата за участь у конкурсі вноситься одноразово учасниками конкурсу на рахунок його організатора, використовується для покриття витрат, пов’язаних із підготовкою та проведенням конкурсу, та учасникам не повертається.
8. Конкурсна документація надається особисто або надсилається поштою організатором конкурсу його учаснику протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації.

9. Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за десять календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненнями щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів з дня отримання звернення письмову відповідь, яку може оприлюднити на офіційному веб-сайті Павлоградської міської ради.

10. При проведенні організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації ведеться протокол, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам конкурсу.
11. Організатор конкурсу у визначений ним день та час організовує огляд учасниками конкурсу об’єктів конкурсу та забезпечує фізичний доступ до них.
3. Подання заяви та конкурсних пропозицій
1. Для участі у конкурсі учасники конкурсу подають заяву, у якій зазначають:
фізичні особи-підприємці — прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

5
юридичні особи — повне найменування, код за ЄДРПОУ.
2. До заяви додаються документи,які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер» (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника,який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер» (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – фізичної особи – підприємця) .
3. Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта окремо.
У разі якщо об’єктом конкурсу визначено групу будинків, розрахунок ціни учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо.
Конкурсна пропозиція подається особисто, або через уповноважену належним чином особу, чи надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.
Конкурсна пропозиція нумерується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною
документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).

4. Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу, які їх подали.
5. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій.
6. Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією в окремому журналі обліку конкурсних пропозицій за формою згідно з додатком 3 до

6
цього положення. На запит учасника конкурсу конкурсна комісія протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.
4. Розгляд заяв та оцінка конкурсних пропозицій
1. Відомості, зазначені у заяві учасника конкурсу, перевіряє організатор конкурсу після їх надходження у порядку, встановленому частиною сьомою статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань».
Витяги з ЄДРПОУ організатором конкурсу долучаються до конкурсних пропозицій учасників конкурсу.
У разі якщо учасником конкурсу у заяві зазначено недостовірну інформацію чи її виявлено під час перевірки відомостей, зазначених у заяві, заява учасника конкурсу відхиляється, про що організатор конкурсу повідомляє його у триденний строк.
2. Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями здійснюється на наступний день після закінчення строку їх подання на відкритому засіданні конкурсної комісії у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення конкурсу, в присутності учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції, або уповноважених ними осіб.
Відсутність учасника конкурсу або його уповноваженого представника під час процедури розкриття конкурсних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його конкурсної пропозиції.
3. Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених конкурсною документацією, а також оголошує найменування (прізвище, ім’я, по батькові) та місцезнаходження кожного учасника
конкурсу, ціну пропозиції щодо кожного багатоквартирного будинку, що входить до об’єкта конкурсу.

Усі відомості щодо розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями вносяться до протоколу засідання конкурсної комісії.

4. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників конкурсу за роз’ясненнями їх пропозицій.

5. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія відхиляє їх за наявності таких підстав:

— конкурсна пропозиція не відповідає конкурсній документації;
7
— прийнято рішення про припинення юридичної особи — учасника конкурсу, підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця — учасника конкурсу або порушено провадження у справі про банкрутство
щодо учасника конкурсу;
— встановлено факт подання учасником конкурсу недостовірної інформації, що впливає на прийняття рішення;
— учасником конкурсу порушено вимоги пункту 2 розділу 3 цього положення.
6. Конкурсні пропозиції, які не було відхилено з підстав, передбачених пунктом 5 цього розділу, оцінюються конкурсною комісією окремо щодо кожного об’єкта конкурсу. Оцінювання конкурсних пропозицій здійснюється за бальною системою, що визначається організатором конкурсу, з урахуванням такого розподілу балів за критеріями оцінювання:
— ціна послуги – до 35 балів;
— рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою – до 15 балів;
— наявність персоналу,що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід ( з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців) – до 15 балів;
— фінансова спроможність учасника конкурсу – до 15 балів;
— наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово — комунального господарства – до 20 балів.
За подані інші,крім передбачених конкурсною документацією, документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу(нагороди,дипломи,свідоцтва,сертифікати,рекомендації тощо),можуть додатково нараховуватися до 5 балів.
Основним критерієм під час оцінювання є найнижча ціна послуги, що становить 35 балів.
У разі якщо об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом визначення середнього математичного значення кількості балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. При цьому максимальна кількість балів під час оцінювання за кожним будинком не повинна перевищувати 35 балів.
7. Конкурс може бути визнаний таким, що не відбувся, у частині одного
8
або декількох об’єктів конкурсу у разі:
— відсутності конкурсних пропозицій;
— відхилення усіх конкурсних пропозицій з підстав, передбачених пунктом 5 цього розділу.
8. У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання
конкурсу таким, що не відбувся, його організатор протягом трьох робочих днів із дня його прийняття письмово повідомляє про це всіх учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції, оприлюднює таке рішення на своєму офіційному веб-сайті та протягом десяти календарних днів розміщує на офіційному веб-сайті міської ради оголошення про проведення конкурсу повторно і публікує у засобах масової інформації відповідне інформаційне повідомлення.

9. Усі рішення конкурсної комісії приймаються на засіданні у присутності не менш як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, який підписується усіма членами комісії, які брали участь у голосуванні.
5. Визначення переможця конкурсу та укладення договору
1. Переможцем конкурсу визначається його учасник, що набрав максимальну кількість балів щодо об’єкта конкурсу.
2. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією не пізніше десяти календарних днів з моменту розкриття конвертів із конкурсними пропозиціями відповідно до пункту 9 розділу 4 цього положення.
3. Переможець конкурсу за кожним об’єктом конкурсу оголошується на засіданні конкурсної комісії, на яке запрошуються усі учасники конкурсу або уповноважені ними особи.
4. У разі якщо у конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозиція не була відхилена, він оголошується переможцем конкурсу.
5. Підписаний протокол засідання конкурсної комісії є підставою для прийняття виконкомом протягом п’яти календарних днів з моменту його підписання рішення про призначення управителя.
6. Протягом п’яти календарних днів з дня прийняття виконкомом рішення про призначення управителя з переможцем конкурсу укладається договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.
9
Договір про надання послуги за кожним багатоквартирним будинком, що входив в об’єкт конкурсу, строком на один рік від імені співвласників
багатоквартирного будинку підписує уповноважена особа виконавчого органу міської ради, за рішенням якого призначається управитель.
Інформація про управителя, з яким укладено договір про надання послуги, доводиться до відома співвласників багатоквартирного будинку
шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та в кожному конкретному будинку (на прибудинковій території), зокрема на інформаційних стендах у під’їздах будинків та біля них, відповідного оголошення. Оголошення має містити інформацію про повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) управителя, його контактні телефони, номер та дату укладення договору, ціну послуги.

7. У разі відмови переможця конкурсу від підписання договору про надання послуги або не укладання договору з його вини у строк, визначений пунктом 6 цього розділу положення, конкурсна комісія може визначити переможцем учасника, що набрав максимальне число балів за оцінюванням із числа інших поданих конкурсних пропозицій, або оголосити повторний конкурс.
Відповідне рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, витяг із якого підписується головою та секретарем конкурсної комісії і надсилається протягом трьох календарних днів усім учасникам конкурсу.
6. Розгляд спорів
Спори, що виникають у ході проведення конкурсу, розглядаються в установленому законодавством порядку.
Начальник управління
комунального господарства
та будівництва А.Ю. Завгородній

Додаток 1
до положення

ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ПЕРЕЛІК
Робіт (послуг),витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території

1. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:

— водопостачання;

— водовідведення;

— теплопостачання;

— зливової каналізації;

— електропостачання;

— газопостачання

2. Технічне обслуговування ліфтів.

3. Обслуговування систем диспетчеризації.

4. Обслуговування димових та вентиляційних каналів.

5. Технічне обслуговування систем протилежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньо будинкових інженерних систем ( у разі наявності)

6) Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщення на закріпленій в установленому порядку прибудинкової території ( в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), та іншого спільного майна багатоквартирного будинку.

7. Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем:
— водопостачання
— водовідведення
— теплопостачання
— зливової каналізації
— електропостачання
— газопостачання

2

8. Поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем ( у разі наявності).

9. Прибирання прибудинкової території.

10. Прибирання приміщень загального користування ( у тому числі допоміжних).

11. Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами.

12. Дератизація.

13. Дезінсекція.

14. Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна

Додаток 2
до положення

Технічна характеристика багатоквартирного будинку
№ з/п Місцезнах
одження будинків Кількість Рік
введення в експлуа
тацію будинку Площа (м кв.) Матеріали Капітальний ремонт
поверхів квартир нежитлових приміщень під’їздів ліфтів загальна площа будинку загальна площа квартир та нежитло-вих приміщень покрівлі горища підвалу сходових кліток фундаменту Стін покрівлі Оголовка димовентиляційного каналу рік проведення склад та характер робіт

Додаток 3
до положення

Журнал обліку конкурсних пропозицій

Порядковий номер Дата та час надходження конкурсної документації Найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу Місцезнаходження учасника конкурсу Контактний номер телефону учасника конкурсу Примітка

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконкому
________ № _________

Склад
конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку

Мовчан
Віталій Сергійович
перший заступник міського голови, голова комісії
Пацко
Світлана Григорівна
заступник міського голови, заступник голови комісії
Голота
Лариса Григорівна
начальник відділу комунального господарства управління комунального господарства та будівництва, секретар комісії

Завгородній
Андрій Юрійович
начальник управління комунального господарства та будівництва
Штонда
Тетяна Анатоліївна
начальник відділу з економічних питань
Лисак
Володимир Ілліч
начальник відділу з питань комунальної власності
Ялинний
Олег Іванович
начальник юридичного відділу
Чернецький
Андрій Володимирович голова постійної депутатської комісії з питань планування, бюджету, фінансів, економічних реформ, інвестицій та міжнародного співробітництва (за згодою)

Бочковський
Валерій Антонович голова постійної депутатської комісії з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва та енергозбереження
(за згодою)

Бутенко
Олександр Володимирович голова постійної депутатської комісії з питань законності, депутатської етики, інформаційної політики, зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями та засобами масової інформації (за згодою)
2

Лаппо
Наталя Іванівна голова постійної депутатської комісії з питань освіти, культури, сім’ї, соціального захисту, охорони здоров’я, материнства і дитинства
(за згодою)

Наумов
Сергій Миколайович голова постійної депутатської комісії з питань екології, землеустрою, архітектури, генерального планування та благоустрою (за згодою)

Карнета
Павло Анатолійович голова постійної депутатської комісії з питань промисловості, транспорту, зв’язку, підприємництва, торгівлі та побутового обслуговування населення (за згодою)

Тіщенко
Сергій Олексійович голова постійної депутатської комісії з питань боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та мобілізаційної роботи, молоді, спорту, туризму та патріотичного виховання (за згодою)
Абрамас
Віктор Альфонсасович головний редактор Рекламно-інформаційного порталу «Бегемот» (за згодою)

Начальник управління
комунального господарства
та будівництва А.Ю.Завгородній