ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
____________20__р. №_________
Про регламент виконавчих
органів міської ради
На підставі п.19,20 ч.4, ст.42, ч.8 ст.59, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
1. В’язку із змінами в структурі виконавчих органів та перерозподілу обов’язків посадових осіб місцевого самоврядування затвердити регламент виконавчих органів міської ради згідно з додатком.
2. Заступникам міського голови, керівникам виконавчих органів міської ради забезпечити неухильне виконання вимог регламенту.
3. Рішення виконкому від 24.03.2010р. №326 вважати таким, що втратило чинність.
Міський голова І.С.Метелиця
Затверджено
рішенням виконавчого комітету
від »____»__________201 р. № ______
РЕГЛАМЕНТ
виконавчих органів Павлоградської
міської ради
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Регламент виконавчого комітету Павлоградської міської ради (далі -регламент) регулює організаційні та процедурні питання його діяльності.
2. Виконавчий комітет є діючим органом міської ради, підзвітний і підконтрольний їй, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади — підконтрольний Дніпропетровській обласній державній адміністрації.
3. Повноваження виконавчого комітету закріплені Конституцією України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, іншими законами України. Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовити актами, а також рішеннями міської ради і власними рішеннями..
4. Очолює та здійснює керівництво виконавчим комітетом міський голова, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цих функцій — перший заступник міського голови; в разі відсутності першого заступника — заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за розпорядженням міського голови.
5. Робота виконкому міської ради, його структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які є державною таємницею або належать до конфіденційної інформації.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТА ІНШИХ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ МІСЬКОЇ РАДИ
1. Виконавчий комітет утворюється міською радою, яка визначає його кількісний склад та за пропозицією міського голови затверджує його персональний склад.
2. Виконавчий комітет утворюється у складі міського голови, першого заступника міського голови, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та представників підприємств, установ та організацій міста.
За посадою до складу виконавчого комітету входить секретар міської ради.
3. Для забезпечення оперативного управління соціально-економічним і культурним розвитком міста міський голова своїм розпорядженням розподіляє обов”язки між першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконкому.
При цьому повинні бути визначені:
— функції і повноваження, закріплені за посадовою особою;
-структурні підрозділи міської ради та виконкому, а також інші установи, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється посадовою особою.
4. Засідання виконкому проводяться відповідно до плану роботи виконавчого комітету, як правило, два рази на місяць.
Засідання виконкому вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш двох третин від загальної кількості її членів.
5. Рішення виконкому приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів виконкому. У разі рівного розподілу голосів голос міського голови є вирішальним.
В окремих випадках за рішенням голови може бути застосована процедура таємного голосування.
6. У разі, коли матеріали до засідання виконкому через несвоєчасність їх подання (опрацювання) або неякісну підготовку виявилися неготовими, для розповсюдження серед членів виконкому, передбачене планом питання виключається з порядку денного з одночасним прийняттям рішення (розпорядження) про притягнення винних у цьому посадових осіб до відповідальності.
7. Віддрукований та завізований виконавцем, начальником управління або відділу, що готує цей документ, текст проекту рішення перевіряється і візується юридичним відділом.
Проекти рішень погоджуються із посадовими особами, в компетенції яких знаходяться вирішення або виконання питань вказаних в проекті рішення.
Термін розгляду та погодження проекту рішення не повинен перевищувати однієї доби.
8. В обов’язковому порядку всі проекти рішень візуються:
— заступником міського голови за напрямком роботи;
— керуючим справами;
— начальником юридичного відділу.
Підготовлений проект рішення зміст якого не в повній мірі висвітлює способи вирішення завдань, обов’язково повинен мати додатки, що його пояснюють, доповнюють.
Додаток до проекту рішення виконкому підписується керуючим справами виконкому.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З КАДРАМИ
1. Для забезпечення реалізації кадрової політики у виконавчих органах міської ради утворено кадрову службу виконкому, а у самостійних структурних підрозділах міської ради призначено осіб, відповідальних за кадрову роботу.
2. У своїй діяльності організаційно-кадровий відділ та особи, відповідальні за кадрову роботу, керуються Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», “Про засади запобігання і протидії корупції” та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями виконкому, розпорядженнями міського голови, а також цим Регламентом.
3. Особи, які вперше зараховуються на службу в органи місцевого самоврядування, складають Присягу, про що робиться запис у трудовій книжці, а також ознайомлюються з Попередженням про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, Кодексом державного службовця, Загальними правилами поведінки державного службовця.
4. Для зайняття керівних посад (окрім виборних) і просування по службі у виконавчих органах міської ради створюється кадровий резерв, який затверджується міським головою. У структурних підрозділах міської ради складається кадровий резерв на посади заступників, керівників, начальників відділів та спеціалістів, який затверджується заступниками міського голови за напрямками роботи. Із особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться відповідна робота, спрямована на підвищення кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах. Кадровий резерв переглядається і затверджується щорічно в грудні.
5. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійного рівня і ділових якостей осіб, які претендують на посади в органах місцевого самоврядування, або на заняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування.
6. З метою підвищення професійного рівня кадрів органів місцевого самоврядування щорічно на базі Дніпропетровського регіонального інституту державного управління УАДУ при Президентові України здійснюється підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування на тематичних семінарах, що проводяться згідно з планом-графіком, затвердженим міським головою.
7. З метою визначення рівня професіоналізму, компетентності та службової відповідальності посадових осіб один раз у 4 роки проводиться їх атестація. У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань та обов’язків.
8. На кожного працівника, зарахованого на роботу, формується особова справа у порядку, визначеному законодавством України.
В особовій справі посадової особи повинні міститися такі документи:
— особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками та фотокарткою розміром 4 х 6 см;
— копії документів про освіту, науковий ступень, вчене звання, підвищення кваліфікації;
— декларація про доходи;
— підписані попередження про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з проходженням служби, а також документ про ознайомлення з Загальними правилами поведінки державного службовця і Кодексом державного службовця;
— довідка про наявність встановленої форми допуску до державної таємниці (для відповідних посад);
— довідка про перебування в кадровому резерві;
— заява про участь в конкурсі, копія протоколу конкурсної комісії;
— документи стажування (заява, індивідуальний план стажування, звіт та висновки про стажування);
— заява про призначення на відповідну посаду;
— розпорядження про призначення;
— копії інших документів про призначення (рішень, протоколів про обрання тощо);
— текст Присяги, скріплений підписом посадової особи (для осіб, уперше прийнятих на службу в органи місцевого самоврядування);
— копії документів про надані пільги;
— копія паспорта;
— копія військового квитка (для військовозобов’язаних);
— опис документів особової справи.
Крім зазначених документів, до особової справи в хронологічному порядку з часом надходження додаються:
— заява про переведення на відповідну посаду, продовження терміну перебування на службі, про звільнення;
— розпорядження про переміщення, продовження терміну перебування на службі, звільнення;
— розпорядження про присвоєння рангу, заохочення, службове розслідування, накладення та зняття стягнення;
— документи про підвищення кваліфікації;
— атестаційний матеріал, матеріали щорічної оцінки;
— інші документи, які містять відомості щодо проходження служби.
9. Відповідальність за кадрову роботу, додержання законодавства щодо проходження служби у виконавчих органах міської ради покладається на керуючого справами виконкому, керівників структурних підрозділів міської ради.
ПОРЯДОК ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ЗВІЛЬНЕННЯ З ПОСАД
1.Формування виконавчих органів міської ради здійснюється згідно законодавства України:
— міський голова обирається територіальною громадою;
— секретар міської ради обирається відповідною радою із числа депутатів за пропозицією міського голови;
— заступники міського голови та керуючий справами виконкому затверджуються на посади рішенням сесії міської ради за пропозицією міського голови;
— керівники структурних підрозділів, їх заступники та спеціалісти призначаються на посади на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
2. Призначення та звільнення посадових осіб і службовців окремих структурних підрозділів управлінь, відділів (за винятком технічного персоналу) Павлоградської міської ради здійснюється за розпорядженням міського голови на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України, згідно ст.10 закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”.
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ВІДРЯДЖЕНЬ, НАДАННЯ ВІДПУСТОК, МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ, ВСТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТИХ НАДБАВОК ТА ПРЕМІЮВАННЯ
1. Відрядження працівників виконавчих органів міської ради здійснюється відповідно до планів роботи виконавчого комітету та доручень керівництва виконавчих органів міської ради.
2. Рішення про виїзд у відрядження працівників апарату виконкому та структурних підрозділів міської ради (крім самостійних) приймає міський голова.
Проект розпорядження про відрядження підписує міський голова, а в самостійних структурних підрозділах міської ради – керівник відділу (управління).
Розпорядження та посвідчення про відрядження підписується міським головою (крім самостійних підрозділів).
3. Звіти про відрядження заступників міського голови затверджуються міським головою, керівників структурних підрозділів – заступниками міського голови за напрямками роботи, а працівників структурних підрозділів міської ради – керівниками цих підрозділів не пізніше трьох робочих днів з дня прибуття.
4. Щорічні відпустки працівникам виконавчих органів міської ради надаються згідно з графіками відпусток відповідно до чинного законодавства України.
Графік щорічних відпусток (графік відпусток – далі) складається у січні поточного року.
Графік відпусток керівників виконавчих органів міської ради затверджується міським головою.
Графік відпусток працівників відділів і служб виконкому затверджується керуючим справами виконкому, а графіки відпусток працівників самостійних структурних підрозділів міської ради – заступниками міського голови за напрямками роботи.
6. Відпустка надається на підставі заяви, поданої на ім’я міського голови не пізніш як за 10 календарних днів до початку відпустки, завізованої керівником відповідного структурного підрозділу, заступником міського голови за напрямком роботи .У самостійних структурних підрозділах – на ім’я відповідного керівника.
7. Відпустка надається на підставі розпорядження міського голови, проект якого готується кадровою службою виконкому. У самостійних структурних підрозділах – на підставі наказу відповідного керівника.
8. Контроль за дотриманням графіків відпусток покладається на керівників структурних підрозділів та кадрову службу виконкому.
9. Встановлення особистих надбавок, преміювання, надання матеріальної допомоги та оформлення відряджень працівників виконавчих органів міської ради, здійснюється згідно чинного законодавства та положень, які розробляються кожним самостійним структурним підрозділом та затверджується міським головою.
ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ РАДИ
1. Виконавчі органи міської ради проводять свою роботу згідно з планами, складеними на півріччя (поточний) та на місяць (календарний).
2. Планування роботи виконавчих органів ради здійснюється на основі пропозицій керівництва виконавчого комітету міської ради, керівників управлінь та відділів, інших структурних підрозділів з урахуванням державної регіональної економічної політики, стратегічних, довгострокових і річних економічних програм, проектів, планів і завдань соціально-економічного розвитку.
3. Структурні підрозділи виконавчих органів міської ради за місяць до закінчення поточного півріччя за узгодженням із заступником міського голови, який за розподілом функціональних повноважень здійснює координацію роботи підрозділів, подають в організаційний відділ свої пропозиції до плану роботи виконавчого комітету на наступне півріччя.
4. Організаційно-кадровий відділ узагальнює пропозиції і складає проект плану роботи виконавчого комітету. За два тижні до закінчення поточного півріччя цей проект попередньо розглядається керуючим справами виконавчого комітету і затверджується на засіданні виконавчого комітету.
5. Кожний структурний підрозділ щокварталу чи щомісяця планує свою роботу. План та звіт про його виконання затверджує відповідний заступник міського голови. Примірник плану подається до організаційно-кадрового відділу для складання календарного плану роботи виконавчого комітету, який розглядається 29 числа кожного місяця керуючим справами виконавчого комітету і затверджується міським головою.
6. Контроль за виконанням планів роботи виконавчого комітету міської ради здійснюється заступниками міського голови (відповідно до розподілу службових обов’язків) та керуючим справами виконкому.
7. Коригування планів (у разі необхідності) здійснюється завчасно у тому ж порядку, який встановлений для розроблення, погодження, затвердження та контролю планів.
ПІДГОТОВКА І ВИДАННЯ РОЗПОРЯДЖЕНЬ МІСЬКОГО ГОЛОВИ
1. Міський голова на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради видає одноособово, в межах власних і делегованих повноважень, розпорядження і несе за них відповідальність згідно із законодавством.
2. Проекти розпоряджень міського голови (далі розпорядження) виносяться заступниками міського голови, секретарем ради і керуючим справами виконкому, структурними підрозділами виконавчих органів міської ради та іншими юридичними особами.
3. Проекти розпоряджень до їх винесення міському голові підлягають обов’язковому погодженню з посадовими особами виконавчих органів міської ради, що відповідають за даний напрямок роботи, а також з органами та організаціями, в компетенції яких знаходяться вирішення або виконання питань, вказаних в проекті розпорядження, або необхідність такого погодження передбачена законодавством. Проект розпорядження візується керівниками цих органів і організацій.
4. Якщо розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, то ці зміни або доповнення включаються до проекту розпорядження, що готується, або подаються окремим актом одночасно з проектом.
5. Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядає заступник міського голови (відповідно до розподілу обов’язків), який приймає рішення про врахування або відхилення зауважень.
6. Проект розпорядження в обов’язковому порядку візується посадовою особою, що його підготувала, юридичним відділом, заступником за напрямком роботи і передається керуючому справами виконкому.
7. Проекти розпоряджень повинні, як правило, мати преамбулу, в якій викладається аналіз стану справ і причин недоліків у розв’язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.
Встановлені завдання повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший термін мети, визначеної
розпорядженням, з переліком виконавців і визначенням термінів виконання завдань.
У проекті розпорядження можуть передбачатися проміжні контрольні терміни інформування виконкому про хід виконання встановлених завдань.
8. Додатки до розпорядження підписуються керуючим справами виконкому.
9. Проект розпорядження, підготовлений з порушенням порядку, встановленого цим Регламентом, повертається розробнику проекту для внесення змін або доповнень в установленому порядку.
10. Розпорядження, яке стосується прав і обов’язків громадян, або має загальний характер, оприлюднюється у засобах масової інформації відділом з питань регіональної політики.
11.Підписане міським головою розпорядження реєструється в установленому порядку і надсилається заінтересованим органам та організаціям згідно з реєстром розсилання, який надається особою, що підготувала розпорядження.
12. Розпорядження підписуються міським головою, а на період його відсутності (відрядження) – виконуючим обов”язки міського голови.
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МІСЬКОЇ РАДИ
1. Для погодження розгляду питань, що належать до повноважень виконавчого органу міської ради, обговорення найважливіших напрямів його діяльності утворюється виконавчий комітет (далі виконком) у складі міського голови, заступників, секретаря міської ради та керуючого справами виконавчого комітету, а також керівників окремих відділів і служб виконкому і міської ради та керівників підприємств, установ, організацій міста тощо.
Чисельний та якісний склад виконкому міської ради затверджується міською радою за поданням міського голови.
2. Засідання виконкому вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш двох третин від загальної кількості її членів.
3. Засідання виконкому проводяться відповідно до плану роботи виконавчого комітету, як правило, два рази на місяць.
4. Рішення виконкому приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів виконкому. У разі рівного розподілу голосів голос міського голови є вирішальним.
В окремих випадках за рішенням голови може бути застосована процедура таємного голосування.
5. У разі, коли матеріали до засідання виконкому через несвоєчасність їх подання (опрацювання) або неякісну підготовку виявилися неготовими, для розповсюдження серед членів виконкому, передбачене планом питання виключається з порядку денного з одночасним прийняттям рішення (розпорядження) про притягнення винних у цьому посадових осіб до відповідальності.
6.Віддрукований та завізований виконавцем, начальником управління або відділу, що готує цей документ, текст проекту рішення
перевіряється і візується юридичним відділом.
7.Проекти рішень погоджуються із посадовими особами, в компетенції яких знаходяться вирішення або виконання питань вказаних в проекті рішення.
Термін розгляду та погодження проекту рішення не повинен перевищувати однієї доби.
8.Погодження проектів рішень оформляється на окремому аркуші погодження .
9. В обов’язковому порядку всі проекти рішень візуються:
— першим заступником міського голови;
— заступником міського голови за напрямком роботи;
— керуючим справами.
Підготовлений проект рішення зміст якого не в повній мірі висвітлює способи вирішення завдань, обов’язково повинен мати додатки, що його пояснюють, доповнюють.
Додаток до проекту рішення виконкому підписується керуючим справами виконкому.
10.Обов’язково візуються заступником міського голови з питань економічних реформ, начальником фінансового управління міської ради проекти рішень виконкому з питань:
— списання основних засобів по бюджетним установам;
— списання боргів за надані комунальні послуги;
— знесення дерев;
— створення та ліквідація нових управлінь, відділів, установ;
— збільшення чисельності та видатків на утримання управлінь, відділів, установ;
— проекти програм для затвердження на сесіях міської ради;
— інші проекти рішень, виконання яких пов’язано з фінансуванням з місцевого бюджету.
11. Підготовлений проект рішення разом з аркушем погодження, реєстром на розсилку надається до загального відділу.
12.Копії прийнятих рішень виконавчого комітету надсилаються загальним відділом виконавцям не пізніше ніж у триденний термін після їх підписання.
13. Порядок підготовки та оформлення рішень виконкому визначається відповідно до інструкції з діловодства.
14.Рішення виконкому оформляються протоколами, які підписуються міським головою.
15.Загальний відділ виконкому забезпечує ведення протоколу засідань виконкому та контроль за їх виконанням.
КОНСУЛЬТАТИВНІ, ТА ІНШІ ДОПОМІЖНІ ОРГАНИ
1. Для сприяння здійсненню повноважень виконкому міський голова утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби (ради, комісії, робочі групи тощо).
2.Завдання, функції та персональний склад зазначених органів і служб визначає міський голова.
РОБОТА З ЕЛЕКТОРОННОЮ ПОШТОЮ
Роботу з електорнною поштою міськвиконкому здійснює провідний спеціаліст загального відділу, на комп”ютері якому встановлено відповідну програму.
Провідний спеціаліст загального відділу приймає, реєструє в журналі електронну пошту та веде технічний контроль за її виконанням..
Офіційною електронною адресою вважається адреса info@pgvyk.dp.ua″Lotus Notes» .
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДОКУМЕНТАМИ ТА ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЇХ ПРОХОДЖЕННЯМ І ВИКОНАННЯМ
1. Організація роботи з документами в виконавчих органах Павлоградської міської ради здійснюється згідно з Інструкцією з діловодства, що затверджена рішенням виконкому.
2. Таємне діловодство у виконкомі здійснюється відповідно до Закону України «Про державну таємницю» та Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 2 жовтня 2003р. № 1561-12.
3. Відповідальність за організацію і стан роботи з документами в апараті виконкому покладається на керуючого справами виконкому, у відділах та службах міської ради – на їх керівників.
Ведення діловодства в апараті виконкому забезпечується загальним відділом.
4. Документація в апараті виконкому, відділах та службах міської ради ведеться згідно з номенклатурою справ, яка затверджується міським головою та узгоджується в архівному відділі згідно з нормативними документами.
5. Відповідальність за стан ведення діловодства, збереження документів, їх своєчасний розгляд та повернення тих, що цього потребують у відділах апарату виконкому та міської ради покладається на їх керівників.
6. Виконання Конституції, законів України, нормативних та розпорядчих актів органів вищого рівня, запитів та звернень народних депутатів України, рішень міської ради та виконкому, розпоряджень міського голови, інших документів, що передбачають здійснення відповідного реагування, підлягають контролю.
Контроль здійснюється в порядку, визначеному інструкцією з діловодства, що затверджена рішенням виконкому міської ради.
7. Відповідальність за організацію і стан контролю за виконанням документів несуть заступники міського голови, керівники відділів та служб згідно з розподілом функціональних обов’язків.
Координація роботи з контролю за виконанням документів покладається на керуючого справами виконкому.
Діловодний контроль за виконанням документів забезпечується спеціалістом з контролю загального відділу виконкому.
8. Контроль за ходом виконання документів здійснюється шляхом:
-збору, аналізу та узагальнення у визначені терміни інформації про стан виконання в цілому, або окремих встановлених завдань;
-систематичного (щомісячного) аналізу стану роботи з контрольними документами;
-періодичних перевірок роботи з контролю за виконанням документів у відділах та службах виконкому і ради;
-розгляду стану роботи щодо контролю за виконанням документів на нарадах у міського голови, засіданнях виконкому.
9.Матеріали про стан виконання встановлених завдань подаються виконавцями міському голові або його заступникам не пізніше чим за три дні до встановленого документом терміну.
В разі можливого несвоєчасного виконання завдань, міському голові або його заступнику надаються матеріали, що пояснюють порушення встановленого терміну не пізніше ніж у п’ятиденний термін до відповідного строку. Міський голова чи його заступник дає доручення відповідним виконавцям щодо вживання додаткових заходів для усунення причин, що перешкоджають виконанню завдань.
10.Зняття з контролю виконання документів проводиться на підставі письмової інформації керівника відповідної організації про виконання завдань, передбачених документом за дозволом міського голови чи заступника (відповідно до розподілу обов’язків).
11.Заступники міського голови, керуючий справами виконкому, керівники підрозділів в межах своєї компетенції забезпечують виконання документів, перевіряють хід їх фактичного виконання на місцях, вживають заходи щодо поліпшення стану справ.
12. Загальний відділ виконкому:
— за погодженням із заступниками міського голови подає до проекту плану роботи виконкому перелік рішень та розпоряджень, що потребують перевірок стану їх виконання;
— постійно співпрацює з керівниками відділів, служб та управлінь міської ради, а також з іншими особами з питань організації виконання документів. У разі несвоєчасного реагування вживає відповідних заходів, доповідає керівництву;
— щомісяця інформує керівництво про стан виконавської дисципліни;
— щокварталу аналізує і узагальнює стан роботи з документами та організацію їх проходження і виконання у виконкомі, його відділах, відділах міської ради та інших структурних підрозділах, готує відповідні довідки.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
1. Організація особистого прийому та розгляд звернень громадян здійснюється згідно з Законом України «Про звернення громадян».
2. Письмові звернення, надіслані, або передані громадянами, а також усні звернення реєструються та попередньо розглядаються спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян загального відділу виконкому.
3. Звернення громадян з питань, які належать до компетенції міської ради та виконкому направляються на розгляд міському голові, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому відповідно до розподілу обов’язків.
4. Звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці тощо направляються на розгляд міському голові.
5. Звернення з питань, що не належать до компетенції міської ради та її виконавчих органів, направляються на розгляд іншим органам, підприємствам, організаціям, установам незалежно від форм власності, об’єднанням громадян, тощо.
6. Письмові звернення громадян, які надійшли до виконкому, розглядаються в порядку і терміни згідно зі ст.20 Закону України «Про звернення громадян».
7.Контроль за термінами проходження письмових звернень громадян здійснюється спеціалістом по роботі із зверненнями громадян загального відділу виконкому разом із керівниками відділів, управлінь, які отримали їх для розгляду.
8.Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі здійснюється згідно з Інструкцією діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97р. № 348.
9.Діловодство за зверненнями ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається у виконкомі на спеціаліста загального відділу, у структурних підрозділах на спеціально призначених посадових осіб. Особисту відповідальність за стан діловодства несуть керівники підрозділів.
10.Інформацію на звернення громадян Адміністрації Президента України, Верховній Раді України іншим посадовим особам органів центральної виконавчої влади, народним депутатам України, облдержадміністрації готують та відповідають за термін виконання керівники тих виконавчих органів міської ради, які отримали ці звернення на розгляд і виконання.
11.Загальний відділ виконкому регулярно аналізує письмові та усні звернення громадян з метою їх систематизації, обліку та контролю за виконавською дисципліною.
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
1. Організація особистого прийому громадян здійснюється міським головою його заступниками та керуючим справами виконкому відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та згідно з графіком, затвердженим розпорядженням міського голови.
2. У разі, коли особистий прийом веде міський голова попередню співбесіду з громадянами, роз’яснення їх прав та обов’язків проводить спеціаліст по роботі із зверненнями громадян загального відділу та юрист виконкому.
3.Контроль за виконанням доручень, даних під час прийому, здійснюється спеціалістом по роботі із зверненнями громадян загального відділу виконкому.
4.Результати виконання доручень щодо розгляду звернень громадян доповідаються міському голові, заступникам та керуючому справами виконкому (відповідно до того, хто давав доручення).
НАДАННЯ МУНІЦИПАЛЬНИХ ПОСЛУГ
Для забезпечення зручного та оперативного отримання послуг суб’єктами господарювання та громадянами, максимального спрощення організації та технологій їх виконання, відкритості і прозорості умов при розгляді звернень громадян працює Центр муніципальних послуг.
Організовує роботу Центру реєстраційно-дозвільний відділ виконкому Павлоградської міської ради, на який покладаються повноваження з координації дій, пов’язаних із наданням муніципальних послуг. Також у роботі Центру беруть участь представники інших органів виконавчої влади, що уповноважені Законом на видачу документів дозвільного характеру, структурних підрозділів виконкому міської ради, підприємств, установ та організацій, що видають документи, без наявності яких суб’єкт господарювання не може провадити господарську діяльність.
Надання державних, муніципальних послуг в Центрі здійснюється відповідно до затвердженого рішенням виконкому Павлоградської міської ради Регламенту роботи центру, Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців” та чинного законодавства.
Діяльність центру з надання послуг для замовників здійснюється на безоплатній основі, крім тих послуг, що, відповідно до чинного законодавства, надаються на платній основі. Учасники Центру, які здійснюють обслуговування замовників уповноважені:
— надавати фахові консультації;
— видавати бланки заяв, інших документів, а також надавати допомогу при їх заповненні;
-приймати від замовників вхідні пакети документів, перевіряти наявність усіх необхідних документів та відповідність їх до вимог чинного законодавства;
— здійснювати реєстрацію вхідних документів, вести реєстр, у т.ч. електронний;
— передавати справу виконавцю;
— у визначених випадках безпосередньо опрацьовувати справу та надавати відповідну послугу;
— видавати замовникам вихідні пакети документів.
Учасники Центру, які здійснюють обслуговування замовників, уповноважені:
— приймати від замовників вхідні пакети документів, перевіряти наявність усіх необхідних документів та відповідність їх до вимог чинного законодавства.
РОБОТА З ЗАПИТАМИ НА ПУБЛІЧНУ ІНФОРМАЦІЮ
1.Доступ до публічної інформації у виконкомі Павлоградської міської ради здійснюється згідно з Законом України “Про доступ до публічної інформації”та Порядком, затвердженим розпорядженням міського голови шляхом :
-оприлюднення публічної інформації про діяльність виконкому міської ради в засобах масової інформації;
-розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті міста;
-надання інформації за запитами на інформацію.
2.Відповідальність за організацію і стан роботи з запитами на публічну інформацію в апараті виконавчого комітету покладається на керуючого справами, у структурних підрозділах міської ради — на їх керівників.
3.Загальний відділ забезпечує доступ запитувачив до публічної інформації, відповідає за опрацювання, облік, систематизацію запитів, що надходять до міського голови. В структурних піпрозділах міської ради і виконкому призначається відповідальна особа для забезпечення доступу запитувачів до інформації.
4.Інформація на запит подається достовірна, точна і повна у термін не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.
5.Проекти рішень виконкому міської ради подаються загальному відділу за 22 робочих дні до дати їх розгляду для оприлюднення, а після затвердження документу не пізніше 5 робочих днів.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОТОКОЛЬНИХ І МАСОВИХ ЗАХОДІВ ЗА УЧАСТЮ ГОЛІВ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, ОБЛАСНОЇ РАДИ ТА ПЕРШИХ ОСІБ ДЕРЖАВИ
1. У протокольній роботі виконавчий комітет керується Конституцією України, законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України і постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, пропозиціями керівництва облдержадміністрації, рішеннями та планами роботи виконкому, розпорядженнями міського голови.
2. Відповідальність за організацію та проведення протокольних і масових заходів несуть: заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами виконкому, начальник організаційно-кадрового відділу виконкому та керівники або призначені особи структурних підрозділів міської ради.
3. Управління та відділи виконкому і міської ради за місяць до закінчення півріччя та за узгодженням із заступником міського голови, який за розподілом обов’язків здійснює координацію їх роботи, подають до організаційно-кадрового відділу плани заходів за участю голови облдержадміністрації, обласної ради та перших осіб держави.
Організаційно-кадрового відділ узагальнює їх і включає в проект плану роботи міськвиконкому. За два тижні до закінчення півріччя, цей проект попередньо розглядається керуючим справами виконкому, після чого виноситься на розгляд виконкому.
4. Начальник організаційно-кадрового відділу виконкому, відповідно до покладених на нього обов’язків, виконує додатково і такі функції:
— організує та контролює роботу щодо виконання вимог державного протоколу під час проведення масових заходів;
— координує діяльність структурних підрозділів виконкому і ради щодо проведення протокольних заходів;
— розробляє (згідно з класифікацією) і проводить протокольні заходи за розпорядженням міського голови згідно з наступними розділами.
Протокольні заходи розподіляються на:
— державні, офіційні, урочисті, робочі зустрічі (прийоми);
— наради, засідання, активи, конференції, меморандуми згідно з робочим графіком;
— інші заходи, визначені як протокольні;
5. Начальник організаційно-кадрового відділу організує і координує діяльність відділів та служб міськвиконкому і ради щодо проведення масових заходів, акцій міського рівня, визначених як протокольні.
6. Для виконання вимог протокольних та організаційних заходів начальник організаційно-кадрового відділу:
— залучає фахівців відділів та служб виконкому і ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян ( за погодженням відповідних керівників);
— одержує в установленому порядку від інших відділів та служб виконкому і ради, а також підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від органів державної статистики – статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
— спільно з іншими виконавчими органами міської ради розробляє відповідні заходи та плани щодо проведення організаційних та протокольних заходів.
ПІДГОТОВКА І ПРОВЕДЕННЯ НАРАД ТА СЕМІНАРІВ
1.Наради є організаційною формою діяльності, яка забезпечує колегіальне обговорення завдань, прийняття рішень щодо їх виконання. Наради, засідання комісій проводяться міським головою, його заступниками, секретарем ради, керуючим справами виконкому, керівниками відділів та служб виконкому згідно з планом роботи тривалістю не більше 2-х годин.
План проведення наради затверджується відповідною посадовою особою. Організація проведення нарад у міського голови та його заступників покладається на апарат виконкому або відповідні структурні підрозділи.
2.Невідкладні оперативні питання можуть виноситися на розгляд організаторами нарад за узгодженням з міським головою в усній формі.
3.Черговість і тематика планових питань затверджується міським головою щомісяця з урахуванням пропозицій, які організаторами нарад подаються керуючому справами виконкому через організаційно-кадровий відділ.
4.Перед черговою нарадою, що проводить міський голова, як правило, за три дні організаторами заходу формується порядок денний, який подається керуючому справами виконкому з відповідними матеріалами, а розмножені матеріали за два дні до наради направляються керівництву виконкому
5.Відділи та служби виконкому, що готують проведення наради (семінару) визначають коло осіб, яких запрошують. До початку наради учасники реєструються працівниками структурного підрозділу, що забезпечують проведення заходу.
Запрошення на наради і семінари здійснюється заздалегідь, але не пізніше одного-двох днів до початку їх проведення.
6.Наради, які проводяться міським головою, протоколюються працівниками загального відділу, або організаторами заходу, інші — організаторами цих нарад. Протоколи оформлюються не пізніше двох днів після наради, підписуються головуючим та розсилаються учасникам наради, яким надано доручення.
7.Дата, час, порядок проведення нарад визначаються організаторами самостійно.
Підготовка і проведення нарад забезпечується підпорядкованими їм підрозділами. За матеріалами нарад і результатами розгляду окремих питань, при необхідності, готується відповідне розпорядження міського голови (рішення виконкому).
8.Для надання практичної допомоги та методичних консультацій з посадовими особами органів місцевого самоврядування, а також представниками підприємств, організацій і установ проводяться семінари, навчання тощо.
9.Дата і тематика семінарів визначається міським головою, його заступниками, секретарем ради та керуючим справами виконкому.
Організація семінарів та запрошення учасників покладається на відповідні (у залежності від тематики) відділи та служби виконкому і міської ради.
Довідкові матеріали на семінари подаються керівництву, як правило, за два дні до їх проведення.
10.Навчання працівників виконавчих органів міської ради здійснюється за перспективним планом, який розробляє організаційно-кадровий відділ та затверджує міський голова.
11.Контроль за виконанням рішень, прийнятих на нарадах у міського голови здійснюється загальним відділом, або структурним підрозділом, що організував проведення наради.
Контроль за виконанням рішень, прийнятих на нарадах у заступників міського голови здійснюється їх спеціалістами або підпорядкованими відділами (у залежності від тематики).
12.Офіційне повідомлення засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має право надавати відділ з питань регіональної політики.
13.Дозвіл на присутність представників засобів масової інформації та на проведення кіно-, відео-, фотозйомок і звукозапису у приміщенні, де проводиться нарада, надається міським головою або особою, що проводить нараду.
14.Заявка на використання приміщень виконкому (крім робочих кабінетів), заздалегідь узгоджується з керуючим справами виконкому.
ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ГЕРБОВИХ ПЕЧАТОК ТА ПЕЧАТОК БЕЗ ЗОБРАЖЕННЯ ГЕРБА, ШТАМПІВ
1. Порядок обліку, зберігання і використання всіх видів печаток і штампів суворої звітності визначається постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1988 року №1893 “Про затвердження інструкції про порядок обліку,зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави”.
2. Відповідальність за використання, зберігання та облік печаток, штампів несуть керівники структурних підрозділів міської ради і виконкому.
3. Печатки ставляться тільки на підпис керівника структурного підрозділу або особи, що його заміщує. Якщо текст документа підготовлений на фірмовому бланку, печатка на підпис не ставиться.
4. Печатки та штампи повинні зберігатися у сейфах або металевих шафах.
5. Облік печаток і штампів ведеться у журналах за формою встановленого зразка відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.1988 року № 1893.
ПОРЯДОК НАГОРОДЖЕННЯ ГРОМАДЯН МІСТА ВІДЗНАКАМИ “ ЗА ЗАСЛУГИ ПЕРЕД МІСТОМ” I II СПУПЕНЮ, ПОДЯКАМИ ТА ПОЧЕСНИМИ ГРАМОТАМИ МІСЬКОГО ГОЛОВИ
1.До нагородження заохочувальними відзнаками висуваються громадяни, колективи підприємств, організацій і установ за вагомий внесок створення матеріальних та духовних цінностей, визначні успіхи та високий професіоналізм у виробничій, економічній, науково-технічній, творчій, громадській на інших видах діяльності.
2.Подання щодо нагородження (клопотання) готується з урахуванням вимог положень про міські заохочувальні відзнаки, підписується керівником підприємства, установи, організації, або структурного підрозділу міської ради і вноситься на розгляд міському голові не пізніше 10 днів до конкретної дати (державного, професійного свята, ювілею тощо).
3.До клопотання додається характеристика із зазначенням конкретних заслуг.
4.Нагородження заохочувальними відзнаками здійснюється згідно розпорядженням міського голови.
5.Проект розпорядження готує організаційно-кадровий відділ.
6.Тексти Почесних грамот та Подяк міського голови готує організаційно-кадровий відділ, друк -загальний відділ.
7.Вручення Подяки, Грамоти, відзнаки “За заслуги перед містом” проводиться в обстановці урочистості та широкої гласності.
РЕЖИМ РОБОТИ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ МІСЬКОЇ РАДИ
1. Виконавчі органи міської ради працюють згідно з графіком, затвердженим розпорядженням міського голови.
2. Облік робочого часу працівників апарату та структурних підрозділів здійснюється у порядку, встановленому керуючим справами виконкому, керівниками відділів та служб.
3. Керівники відділів та служб виконкому і міської ради повинні повідомляти про свою відсутність у робочий час безпосередньому керівнику та у приймальну міського голови, а спеціалісти – керівнику відділу (управління).
4. У святкові та вихідні дні у приміщенні міськвиконкому здійснюється чергування відповідальними черговими (із числа посадових осіб органів місцевого самоврядування та працівників інших підприємств та установ) з 8 до 18 год.
До відповідальних чергових залучаються заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами виконкому, керівники відділів (управлінь).
За організацію чергування у виконкомі відповідає керуючий справами виконкому. Чергування здійснюється на підставі графіка, який складається загальним відділом.
5. Графік чергування у виконкомі затверджується міським головою.
ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ З МІНІСТЕРСТВАМИ, ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЄЮ, ІНШИМИ ОРГАНАМИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ І ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1. Взаємодія з міністерствами, облдержадміністрацією, іншими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування здійснюється керівництвом, апаратом виконкому і ради, відділами і службами міської ради на відповідних рівнях з метою забезпечення чіткого і злагодженого їх функціонування шляхом визначення завдань, погодження планів і дій, здійснення контролю за дотриманням при їх реалізації чинного законодавства, обміну оперативною управлінською інформацією, проведення засідань, нарад та інших заходів.
2. Розгляд усіх питань опрацьовується виконавчими органами міської ради за дорученням керівництва.
3. Офіційне подання на адресу Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України міністерств, облдержадміністрації, обласної ради здійснюється за підписом міського голови, а у разі його відсутності — виконуючим обов’язки міського голови.
ПОРЯДОК ІНФОРМУВАННЯ ПРО НАЙВАЖЛИВІШІ ПОДІЇ, ЯВИЩА І ТЕНДЕНЦІЇ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНОВИЩА МІСТА
1. Для інформування голови обласної ради, голови облдержадміністрації, міського голови про ситуацію в регіоні, найважливіші події, прийняття виконавчими органами відповідних рішень діє система інформування.
2. Інформація про найважливіші події, явища і тенденції у суспільно-політичному та соціально-економічному становищі міста передається до 10-ої години кожного робочого дня в управління з питань внутрішньої політики облдержадміністрації відділом регіональної політики.
3. Відповідальним за збереження та захист інформації з цих питань є начальник відділу регіональної політики.
4. Інформація про заплановані та проведені виконавчими органами міської ради заходи передається до організаційного відділу облдержадміністрації кожного робочого дня о 9-00 годині організаційно-кадровим відділом виконкому.
ВИСВІТЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНКОМУ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
1.Веб-сайт Павлоградської міської ради є офіційним носієм інформації, який утворюється для висвітлення діяльності структурних підрозділів Павлоградської міської ради і виконкому та їх інформаційної взаємодії з державними та недержавними організаціями, громадськістю.
2.Структура, дизайн веб-сайта та регламент його функціонування затверджується міським головою. Обмеження доступу до веб-сайта або його відключення може бути здійснене за розпорядженням міського голови.
3.Інформація для розміщення на веб-сайті Павлоградського міської ради формується безпосередньо у структурних підрозділах ради і виконкому згідно з вимогами до якості текстової інформації.
4.Розміщення інформації на веб-сайті здійснюється за погодженням з заступником міського голови за напрямком діяльності.
5.На веб-сайті обов’язково розміщується така інформація:
— основні завдання та нормативно-правові засади діяльності міськвиконкому;
— структура та керівництво міськвиконкому;
— місцезнаходження структурних підрозділів Павлоградської міської ради і виконкому (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти), основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів їх керівників;
— порядок та графік особистого прийому громадян керівництвом виконкому Павлоградської міської ради;
— розпорядження міського голови;
— рішення міськвиконкому та міської ради;
— дані про депутатів, депутатські фракції, депутатські території;
— інформація про поточні та заплановані заходи за участю керівництва виконкому, про діяльність виконкому та його структурних підрозділів;
— стан виконання програм і планів міськвиконкому;
— порядок реєстрації, ліцензування окремих видів діяльності у відповідній сфері (зразки документів, розрахункові рахунки для сплати необхідних платежів, розмір цих платежів тощо);
— зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян до міськвиконкому;
— виконання бюджету;
— відомості про наявні в міськвиконкомі вакансії, тощо.
6.Проекти розпоряджень міського голови, що стосуються життєвих інтересів усіх верств населення обов’язково розміщаються на веб-сайті.
7.Підрозділ, який подає інформацію на веб-сайт, несе повну відповідальність за її достовірність.
8.З метою недопущення граматичних і стилістичних помилок необхідно узгоджувати тексти документів зі спеціалістами загального відділу міськвиконкому.
9.Підрозділи передають інформацію (документи), підписані керівником підрозділу і затверджені заступником міського голови або уповноваженою ним особою, (у тому числі в електронній формі) до відділу з питань регіональної політики. Матеріали, що розміщуються у стрічці новин веб-сайту, стилістично виправляються головним спеціалістом відділу з питань регіональної політики.
Виправлені та скомпоновані матеріали передаються до сектору інформаційно-комп’ютерного забезпечення міськвиконкому для їх розміщення на веб-сайті.
10.У першу чергу розміщується актуальна оперативна інформація, попередньо погоджена з заступником міського голови (інформація про основні події, що відбулися за участю керівництва міськвиконкому).
Усі спірні питання виносяться на розгляд заступника міського голови або уповноваженої ним особи.
11.На веб-сайті заборонено розміщувати інформацію, яка має відомості, що становлять державну таємницю України, а також конфіденційну інформацію.
АПАРАТ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
1. Структура та чисельність апарату виконавчого комітету затверджується рішенням сесії міської ради. Апарат виконкому здійснює інформаційно-аналітичне, методичне, кадрове, матеріально-технічне та інше організаційне забезпечення діяльності виконкому.
2. Організація роботи апарату виконавчого комітету здійснюється відповідно до цього Регламенту та інструкції з діловодства.
3. Апарат відповідно до покладених на нього завдань:
— опрацьовує документи, що надходять до виконкому, при необхідності готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали;
— здійснює опрацювання проектів розпоряджень, за дорученням міського голови розробляє проекти рішень і розпоряджень з організаційних та кадрових питань;
— перевіряє виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень виконавчих органів міської ради;
— аналізує роботу структурних підрозділів міської ради та надає їм методичну і іншу допомогу у поліпшенні організації їх роботи;
— готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних та кадрових питань, що розглядаються міським головою;
— опрацьовує і подає міському голові проекти планів роботи виконавчого комітету, забезпечує контроль за їх виконанням;
— здійснює організаційне забезпечення засідань виконкому, а також нарад, що проводяться міським головою та його заступниками;
— організує розгляд звернень, що надійшли до виконавчого комітету, і особистий прийом громадян, контролює стан вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин. які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян;
— аналізує разом з відділами та службами соціально — економічне і суспільно — політичне становище на відповідній території, розробляє та вносить міському голові пропозиції щодо його поліпшення; бере участь у підготовці звітів виконкому про виконання програм соціально-економічного і культурного розвитку території, а також реалізацію повноважень, делегованих міською радою;
— вживає заходів щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи працівників виконавчого комітету, проводить відповідно до затвердженого плану підвищення кваліфікації, створює кадровий резерв і веде облік кадрів;
— забезпечує ведення діловодства, дотримання секретності і службової таємниці;
— здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності виконавчого комітету;
— виконує інші функції відповідно до законодавства та за дорученням міського голови.
4. Апарат виконавчого комітету міської ради у процесі покладених на нього завдань взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради.
Керуючий справами виконкому