- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -

Звіт про виконання міського бюджету за 2020 рік

 

Виконання бюджетних показників 2020 року здійснювалось на тлі запровадження з 12.03.2020 року в місті карантинних заходів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби «COVID-19», спричиненої коронавірусом SАRS-COV-2» та рішення Павлоградської міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій №10 від 12.03.2020 року.
Спалах пандемії коронавірусу спричинив падіння економіки, обсягів торгівлі, скорочення персоналу, зменшення фізичних обсягів споживання тощо.
Крім того, з метою забезпечення фінансовими ресурсами комплексу невідкладних заходів спрямованих на запобігання негативних наслідків, спричинених виникненням і поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, Верховною Радою України був прийнятий Закон України від 30 березня 2020 року № 540-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID — 19)», яким внесені зміни до Податкового кодексу України, зокрема не нараховувались та не сплачувались за період з 1 березня по 30 березня 2020 року плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) та податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а також не застосовувалися штрафні санкції за порушення податкового законодавства на період з 1 березня до закінчення карантину, а також протягом даного періоду платникам податків не нараховувалася пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягала списанню.
Очікуючи та реагуючи на наслідки COVID-19 та пов’язану з ним економічну невизначеність, переглянуто макроекономічний прогноз розвитку міста та міський бюджет на 2020 рік у сторону зменшення.

4 квартал на 2020 рік

( Слайд 1)
З метою забезпечення виконання дохідної частини міського бюджету створення умов для своєчасної виплати заробітної плати та інших соціальних виплат, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово — бюджетної дисципліни відповідно до розпорядження міського голови від 24.02.2020 року № 71-р «Про затвердження плану заходів на 2020 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» службами міської ради та контролюючими службами міста проводилися заходи щодо забезпечення планових показників міського бюджету та вишукування додаткових джерел надходжень до міського бюджету (проводились засідання міської комісії з питань податкових надходжень до бюджету, Пенсійного фонду та погашення заборгованості із заробітної плати, обстеження земельних ділянок з метою виявлення землекористувачів, які використовують земельні ділянки без наявності правовстановлюючих документів на землю, перевірки суб’єктів господарської діяльності з питань правильності і повноти перерахування податку на доходи фізичних осіб, мобілізація коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок реалізації майна, вилучення готівки, надходжень за рішеннями суду).

(Слайд 2)
Комплекс заходів, напрацьований виконавчим комітетом міської ради, фінансовим управлінням міської ради, Головним управлінням державної податкової служби дозволив поліпшити стан виконання доходів міського бюджету та за результатами річного звіту в цілому перевиконати планові показники по доходах та задовольнити потребу в видатках міського бюджету.
Так, доходи загального фонду міського бюджету за 2020 рік виконано в обсязі 755,2 млн. грн або на 103,7% до планових показників звітного періоду, сума перевиконання складає 27 млн. грн. У порівнянні з 2019 роком надходження до загального фонду міського бюджету (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) зменшилися на 22,3% або на 217,2 млн.грн в результаті зміни у 2020 році порядку фінансування закладів охорони здоров’я вторинної ланки, пільг, субсидій, державних допомог населенню та впливу вище вказаних карантинних заходів. Доходи спеціального фонду міського бюджету за 2020 рік виконано в обсязі 20 млн.грн або на 103,1% до річних планових показників. У порівнянні з 2019 роком надходження до спеціального фонду зменшилися в 1,8 рази або на 16,2 млн.грн за рахунок зміни порядку зарахування власних надходжень по медичних закладах вторинної ланки в результаті перейменування лікувальних закладів в некомерційні комунальні заклади, а також зменшення надходжень до спеціального фонду міського бюджету в результаті проведення карантинних заходів та призупинення роботи установ.

(Слайд 3)
В загальній сумі доходів загального фонду міського бюджету власні надходження склали 511,4 млн.грн або 67,7%, дотації з державного бюджету – 14,8 млн.грн або 2%, субвенції з державного та інших бюджетів – 229 млн.грн або 30,3%.

(Слайд 4)
За 2020 рік обсяг власних доходів загального фонду міського бюджету склав 511,4 тис. грн, що на 5,6% або на 27,2 млн.грн більше планових призначень звітного періоду. У порівнянні з 2019 роком надходження зменшилися на 2,8% або на 15 млн.грн. Забезпечено виконання планових показників по всім джерелам надходжень.

(Слайд 5)
В загальній сумі власних надходжень доходів загального фонду в 2020 році питома вага податку та збору на доходи фізичних осіб склала 61,6% (315,1млн. грн.), плати за землю – 13,1% (66,7млн. грн), єдиного податку – 13,1% (67млн. грн) .
Надходження податку та збору на доходи фізичних осіб за 2020 рік становили 315,1 млн. грн, або 102,8% до плану, понад план надійшло 8,7 млн. грн. У порівнянні з 2019 роком надходження по цьому податку зменшилися на 13,5 млн. грн. або на 4,1%.
На виконання планових показників по податку на доходи фізичних осіб вплинуло значне скорочення чисельності працюючих на підприємствах і установах міста: ДП НВО «Павлоградський хімічний завод» (338 осіб), відділенні № 6 КП «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» ДОР» — 135 осіб, а також реорганізація Павлоградського управління по монтажу, демонтажу та ремонту гірничошахтного обладнання ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля» (800 осіб переведено до шахтоуправлінь ДТЕК «Павлоградвугілля», які знаходяться на території інших об’єднаних територіальних громад). В результаті чого втрати міського бюджету по податку на доходи фізичних осіб по цих підприємствах за 2020 рік склали у сумі 30,7 млн. грн.

(Слайд 6)
В результаті вище викладених змін та впровадження карантинних заходів у звітному періоді в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшили перерахування до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб ПрАТ ДТЕК «Павлоградвугілля» на 18,1 млн. грн, ДП «НВО «Павлоградський хімічний завод» — 8,7 млн. грн, ТОВ «ДТЕК «Сервіс» — 2 млн. грн, ТОВ «ДДС — Плюс» — 1,1 млн. грн, ПрАТ «Павлоградхліб» — 0,6 млн.грн, ТОВ «Бетонарня «Будмайстер» — 0,5 млн. грн. та інші.
Збільшення перерахувань до бюджету податку на доходи фізичних осіб спостерігалося в основному по установам, які утримуються за рахунок бюджетних коштів (відділ освіти міської ради – 3,3 млн. грн, військова частина 3024 Національної гвардії України – 1,9 млн. грн, КНП «Павлоградська міська лікаря №1» — 1,6 млн. грн, КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» — 1,6 млн. грн, КНП «Павлоградська районна центральна лікарня» ДОР – 0,7 млн грн, КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги – 0,5 млн. грн та інші).
Також збільшили за 2020 рік перерахування до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб АТ «Дніпропетровськгаз» — 1,6 млн. грн, ТОВ «Омега» — 0,9 млн. грн, ТОВ «Молочний Дім» — 0,8 млн. грн, ТОВ «АТБ — Маркет» — 0,7 млн.грн, ПрАТ «Підприємство з експлуатації електричних мереж «Центральна Енергетична Компанія» — 0,5 млн. грн, КП Затишне місто» — 0,4 тис.грн, та інші.
Проблемним залишається питання зарахування податку на доходи фізичних осіб до бюджету м. Павлоград за структурні підрозділи, які не мають статусу юридичної особи, але розташовані на території м. Павлоград. На даний час не всі юридичні особи перераховують податок на доходи до бюджету м. Павлоград за структурні підрозділи, які знаходяться на території міста, а перераховують даний податок в бюджети територіальних громад за своїм місцезнаходженням, що є порушенням пункту 168.4.4 статті 168 Податкового кодексу України. Не перераховують до міського бюджету податок на доходи фізичних осіб Дніпропетровська дирекція ПАТ «Укрпошта», ТОВ «Укртелеком», ТОВ «Окко-Схід», ТОВ «Мета ОІЛ» та інші.
Резервами надходжень податку на доходи фізичних осіб є: проведення відповідними службами міської ради та контролюючими органами заходів щодо виявлення випадків виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її в розмірах нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтації платників на підвищення розміру середньої заробітної плати
до рівня не нижче встановленого законодавством, проведення заходів щодо детінізації доходів громадян, створення нових робочих місць, виконанням суб’єктами господарювання вимог пункту 168.4.4 статті 168 Податкового кодексу України в частині перерахування юридичними особами податку на доходи фізичних осіб, нарахованого на користь фізичних осіб, що працюють у відокремленому підрозділі, за місцем знаходження такого відокремленого підрозділу, тощо.

(Слайд 7)
За 2020 рік міський бюджет від запроваджених міською радою на території міста місцевих податків і зборів отримав 147,2 млн. грн, що на 8,1% або 11 млн.грн більше проти планових показників. У порівнянні з фактичним обсягом за 2019 рік надходження зменшилися на 4,7% або на 7,3 млн. грн.
Найбільшу питому вагу у надходженнях місцевих податків і зборів займає плата за землю (45,4 %) та єдиний податок (45,5%).
Обсяг надходжень плати за землю за 2020 рік склав 66,7 млн.грн, що на 4,1% або на 2,6 млн. грн. більше планових призначень. У порівнянні з 2019 роком надходження по платі за землю зменшилися на 13,9% або на 10,8 млн.грн через звільнення в березні 2020 року платників податків від нарахування і сплати плати за землю на суму 5200 тис. грн. та погашенням у квітні 2019 року підприємством-банкрутом ПАТ «Завод «Палмаш» податкового боргу минулих років у сумі 6,3млн. грн.
Єдиний податок надійшов до міського бюджету в сумі 67 млн. грн, що складає 109,8% планових показників. У порівнянні з 2019 роком дані надходження збільшилися на 2,4% або на 1,6 млн.грн за рахунок підвищення в грошовому виразі ставки податку для платників І та ІІ груп та збільшення обсягу отриманого доходу платниками ІІІ групи.
Протягом звітного періоду до міського бюджету зараховано 13 млн.грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Плановий показник виконано на 122,3%, у порівнянні з 2019 роком обсяг надходжень по даному податку збільшився на 20% або на 2,2 млн.грн за рахунок розширення бази оподаткування та збільшення ставок податку у грошовому виразі через ріст мінімальної заробітної плати.
Також за 2020 рік до міського бюджету надійшли транспортний податок у сумі 103,4 тис. грн, збір за місця для паркування транспортних засобів — 205,5 тис.грн, туристичний збір – 137,3 тис. грн.
За 2020 рік до загального фонду бюджету м. Павлоград надійшов акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у сумі 23,5 млн. грн, що становить 110,9% до запланованих показників та на 2,3 млн. грн, або на 15,1% більше надходжень 2019 року в результаті збільшення вартості підакцизних товарів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.02.2020 №73 «Деякі питання зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду бюджетів місцевого самоврядування у 2020 році» до бюджет м. Павлоград компенсовано з державного бюджету 16 млн. грн акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального. Відсоток виконання планових призначень на 2020 рік склав 138,3%. У порівнянні з 2019 роком загальний обсяг надходження акцизу на пальне в 2020 році збільшився в 1,4 рази або на 4738,7 тис. грн у зв’язку зі збільшенням на 24,8% частки зарахування акцизного податку до бюджету м. Павлоград у 2020 року порівняно з 2019 роком.
За звітний період комунальними підприємствами міста сплачено до бюджету міста податку на прибуток 1228 тис.грн (з них 1197,4 тис. грн. за рахунок фінансової підтримки з міського бюджету) та частину чистого прибутку, що вилучається до бюджету, в сумі 41 тис.грн.
Не зважаючи на виконання планових показників дохідної частини міського бюджету у зв’язку з обмеженням на час карантину прийому у державних установах, які надають адміністративні послуги населенню, за 2020 рік отримано менше проти надходжень за аналогічний період минулого року: адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців — в 1,6 рази, адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно — в 4,7 рази, платі за надання інших адміністративних послуг – в 1,3 рази, державному миту – в 1,3 рази. В результаті міський бюджет недоотримав 1,9 млн. грн.

(Слайд 8)
До спеціального фонду міського бюджету за 2020 рік надійшло 20 млн.грн, в тому числі: власних надходжень бюджетних установ – 15,8 млн.грн (79%), фонду охорони природного навколишнього середовища – 0,9 млн.грн (4,5%), бюджету розвитку — 0,8 млн.грн (4%), цільового фонду міської ради – 2,5 млн.грн (12,5%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року надходження до спеціального фонду зменшилися в 1,8 рази або на 16,2 млн.грн. через зменшення власних надходжень по установам охорони здоров’я у зв’язку з реорганізацією лікувальних закладів вторинної ланки в некомерційні комунальні підприємства та зміною порядку зарахування орендної плати за комунальне майно, по установам відділу освіти — у зв’язку зі зменшенням надходжень за харчування дітей в дитячих дошкільних закладах, іншим установам — у зв’язку з призупиненням їх діяльності із-за проведення карантинних заходів.

(Слайд 9)
В результаті низького рівня платіжної дисципліни окремих платників податків станом на 01.01.2021 року податковий борг по платежах до бюджетів усіх рівнів склав 133,3 млн.грн, в тому числі до міського бюджету — 28,9 млн.грн. Заборгованість до бюджетів усіх рівнів збільшилась на 7,3% або на 9,1 млн. грн, до міського бюджету – 7,8% або на 2,1 млн. грн.

(Слайд 10)
Допустили станом на 01.01.2021 року заборгованість по платежах до міського бюджету КП «Павлоградводоканал» — 6036,4 тис.грн, ПрАТ завод «Павлоградхіммаш» — 11416,9 тис. грн, ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» — 7127,6 тис.грн, ДП ДАК «Хліб України «Павлоградський комбінат хлібопродуктів – 4502,1 тис. грн, ТОВ «Павлоград Буддеталь» — 3548,3 тис.грн, ТОВ «Завод металоконструкцій та нестандартного обладнання» — 3830,6 тис. грн, ТОВ «АСГ-Груп» — 1279,6 тис.грн, КП «Затишне місто» — 378,5 тис.грн, ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого-розвідувальна експедиція — 232,5 тис.грн, ТОВ «Метал-пром» — 185,8 тис.грн, ПАТ «Павлоградське налагоджувальне управління» — 119,4 тис. грн, та інші.

(Слайд 11)
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2020 рік виконана в сумі 647 млн.грн. при плані 668,7 млн.грн., або на 96,8% до плану.
Видатки спеціального фонду міського бюджету виконані в сумі 116,1 млн.грн, або на 99,2 % до плану.
Відзначається зниження видатків міського бюджету порівняно з відповідним показником минулого року на 235,3 млн. грн., у тому числі по загальному фонду – 191,1 млн.грн., спеціальному фонду – 44,2 млн. грн. Зменшення видатків міського бюджету пов’язане з запровадженням з 01 квітня 2020 року ІІ етапу медичної реформи і переведенням на фінансування, згідно укладених договорів за програмою медичних гарантій з Національною Службою здоров’я України, закладів охорони здоров’я, які надають високоспеціалізовану медичну допомогу; проведенням з 01.01.2020 року розрахунків по пільгам і субсидіям населенню, виплатам допомоги сім’ям з дітьми з державного бюджету через Міністерство соціальної політики України; призупиненням освітнього процесу та зменшенням витрат на проведення окремих заходів бюджетними установами міста у зв’язку із запровадженням карантину, з метою запобігання негативному розвитку епідемічної ситуації та протидії поширенню коронавірусу COVID-19; економією витрат на оплату енергоносіїв із-за теплих погодних умов і впровадження енергозберігаючих заходів; економією коштів від зниження вартості товарів і послуг за допомогою їх придбання через торговий майданчик Prozorro; наявністю вакантних посад тощо.

(Слайд 12)
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду міського бюджету розподілені таким чином: на фінансування освіти спрямовано 355,7 млн.грн (55%), соціального захисту населення –22,2 млн.грн (3,4%), охорони здоров’я –80,9 млн.грн (12,5%), житлово-комунального та дорожнього господарства –78 млн.грн. (12,1%), керівництва і управління – 65,9 млн.грн (10,2%), культури –19,1 млн.грн (3%), фізкультури і спорту – 14,6 млн.грн (2,2%), інших програм – 10,6 млн.грн (1,6%).

(Слайд 13)
Структура видатків загального фонду міського бюджету за економічною ознакою характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені статті – 80,7% (522,2 млн.грн.), з них на оплату праці – 68,2% (441,2 млн.грн), соціальні виплати населенню – 3,2% (21,1 млн.грн), придбання медикаментів –1,9% (12,2 млн.грн), придбання продуктів харчування – 1,2% (8 млн.грн), оплату енергоносіїв – 6,1% (39,3 млн.грн), обслуговування боргових зобов’язань – 0,1% (0,4 млн.грн.). Трансферти підприємствам складають 11,8% (76,3 млн.грн), інші витрати – 7,6% (48,5 млн.грн).
Пріоритетними напрямами витрачання бюджетних ресурсів в 2020 році залишалось своєчасне виконання державних гарантій, придбання продуктів харчування, медикаментів, оплата спожитих бюджетними установами енергоносіїв. Протягом звітного періоду захищені видатки повністю забезпечувались плановими призначеннями та фінансовим ресурсом, кредиторська заборгованість по оплаті даних видатків станом на 1 січня 2021 року відсутня.
Але з вищеперелічених причин в порівнянні з 2019 роком захищені видатки зменшились: на оплату праці працівників бюджетної сфери на 15423,2 тис.грн., продукти харчування – 3146,7тис. грн., оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 5448,5тис. грн., трансферти населенню – 175792 тис.грн.
Загалом захищені видатки профінансовані на 96,8% (при плані 539611,3 тис.грн., касові видатки склали 522185тис.грн.).

(Слайд 14)
Для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в 2020 році виділені кошти в сумі 3 699,8 тис.грн., за рахунок яких придбані дидактичні матеріали, комп’ютерна техніки, сучасні меблі для початкових класів, тощо.
Для забезпечення потреб дітей з особливими освітніми потребами виділені кошти на утримання КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» в сумі 1817,3 тис.грн., в тому числі на придбання обладнання – 202,6 тис.грн.
На виконання заходів програми «Розвиток освіти в місті Павлограді на 2018-2020 роки» виділені кошти в сумі 14 114,7 тис.грн., які спрямовані на:
— харчування дітей з малозабезпечених сімей та дітей, які мають пільги згідно рішення міської ради в школах та дошкільних навчальних закладах міста в сумі 2217,4 тис.грн.;
— компенсацію витрат на придбання шкільної та спортивної форми дітям-сиротам – 410,8 тис.грн;
— придбання новорічних подарунків для дітей пільгової категорії – 45,7 тис.грн.;
— організацію безкоштовного підвезення учнів до навчальних закладів та оплату транспортних послуг з перевезення дітей з віддалених районів міста до місць навчання – 598,7 тис. грн.;
— стимулювання педпрацівників за особливі досягнення в навчанні та вихованні дітей – 768 тис.грн.;
— відзначення переможців обласних та всеукраїнських олімпіад, конкурсів, змагань (премії міського голови, грамоти, подарунки) – 21,6 тис.грн;
— поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді – 3,5 тис.грн.;
— придбання засобів індивідуального захисту на боротьбу з COVID — 19 (антисептики, марлеві відрізи, гумові рукавички, паперові рушники) — 2 496,1 тис.грн.;
— зміцнення матеріально-технічної бази установ і закладів освіти – 2 632,4 тис.грн.;
— будівництво і капітальні ремонти закладів освіти – 4 920,5 тис.грн.

(Слайд 15)
На виконання програми «Здоров`я павлоградців на 2020-2022 роки» кошти в сумі 75265,1 тис.грн. спрямовані на:
— придбання туберкуліну, посуду для мокротиння, продовольчих наборів – 820,1 тис. грн.;
— тетс-систем-50 тис.грн.;
— забезпечення дітей молочними та лікувальними сумішами – 322,4 тис.грн.;
— заходи спрямовані на запобігання поширенню та ліквідацію наслідків короно вірусної хвороби COVID-19 (забезпечення засобами індивідуального захисту, медикаментами, антисептиками, медичного одладнання тощо) – 6345,5 тис.грн.;
— пільгове зубопротезування – 305,9 тис.грн.;
— забезпечення утримання лікарської комісії військового комісаріату для медичного догляду кандидатів на військову службу – 484 тис.грн.;
— реактивів для профогляду працівників бюджетних установ- 262 тис. грн.;
— відшкодування лікарських засобів по пільговим рецептам для лікування ветеранів війни та учасників АТО, інвалідів, онкохворих, хворих на цукровий діабет, з психічними розладами, дітей з багатодітних сімей, дітей з вадами розвитку мозку та епілепсією, хворих на ниркову недостатність – 2820,2 тис. грн.;
— забезпечення лікарськими засобами для гемодіалізу – 319,6 тис.грн.;
— забезпечення хворих слуховими апаратами, памперсами –614,6 тис. грн.;
— поліативною допомогою– 621,2 тис. грн.;
— забезпечення імунобіологічними препаратами для лікування правця – 154 тис.грн.;
— утримання та матеріально-технічне оснащення лікувальних закладів – 62145,6 тис. грн.

(Слайд 16)
На виконання програм в галузі соціального захисту населення за звітний період направлені кошти в сумі 22192 тис.грн, із них на: проведення розрахунків по пільгам населенню – 6007,2 тис. грн, утримання Терцентру для надання соціальних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю – 7542,9 тис.грн, утримання центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді – 966,7 тис.грн, КУ «Центр надання соціально-психологічних послуг» — 640,9 тис.грн, заходи з питань сім’ї, дітей, молоді – 450,7 тис.грн, надання соціальних гарантій особам, які надають соціальні послуги – 560,5 тис.грн, соціальний захист ветеранів війни і праці – 362,9 тис.грн, оплату громадських робіт – 120,2 тис.грн, пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 116,4 тис.грн, інші заходи у сфері соціального захисту – 5423,6 тис.грн.
На проведення заходів галузі «Соціальний захист населення» програми «Реалізація державної політики у сфері сім’ї, молоді та спорту у м.Павлоград на 2015-2021 роки» виділені кошти в сумі 544,3 тис.грн, які спрямовані на працевлаштування дітей в літній період – 253,7 тис.грн (98 осіб), заходи з питань сім’ї та молоді – 97 тис.грн, фінансову підтримку молодіжних громадських організацій міста – 100 тис.грн, укріплення матеріально-технічної бази КУ «Центр надання соціально-психологічних послуг» — 93,6 тис.грн.
На виконання заходів міської цільової програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2019-2021 роки“ направлено 11067 тис.грн, за рахунок яких: придбані продовольчі набори для ветеранів війни, громадян похилого віку та осіб з інвалідністю міста з нагоди проведення міських та державних свят (1550 проднаборів) на суму 247,3 тис.грн; здійснено виплату матеріальної допомоги: громадянам міста, які опинились в складних життєвих обставинах, ветеранам та особам з інвалідністю – 1977,5 тис.грн, учасникам, сім’ям загиблих та поранених учасників АТО/ООС на вирішення соціально-побутових проблем (72 особи) – 624 тис.грн, особам з інвалідністю внаслідок АТО/ООС (30 осіб) на лікування – 104 тис.грн, внутрішньопереміщеним громадянам із зони проведення АТО/ООС (28 осіб) – 25 тис.грн, сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідністю (483 сім’ї) – 172,2 тис.грн, на встановлення індивідуального опалення (80 осіб)– 713,3 тис.грн, на проведення капітального ремонту житла (8 осіб) – 120 тис.грн, щомісячно членам сімей загиблих в АТО/ООС та Афганістані (36 членів сімей) — 862,9 тис.грн, щомісячно бійцям – добровольцям та реабілітованим особам (7 осіб) – 46,6 тис.грн, щомісячно членам сімей осіб, зниклих безвісти за особливих обставин у зоні АТО/ООС (1 член сім’ї ) – 12,8 тис.грн; здійснено оплату послуг з поховання загиблих військовослужбовців в зоні АТО/ООС ( 2 особи) – 12,7 тис.грн; виплачено компенсацію витрат на автомобільне паливо (1 чол.) – 15,9 тис. грн, забезпечено санаторно-курортне лікування пільгової категорії громадян (21 особа) – 203 тис. грн; оплату послуг зв’язку пільгової категорії громадян (7 осіб)– 3 тис. грн; відшкодовані компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним та залізничним транспортом (66309 особам) – 5782,2 тис. грн, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи (9 осіб) – 3,1 тис. грн; надано фінансову підтримку громадським організаціям ветеранів та осіб з інвалідністю (Павлоградській міській раді ветеранів на проведення заходів, оплату комунальних послуг, ГО «Павлоградський Легіон» на оплату комунальних послуг з метою створення умов для проведення тематичних заходів, ГО «Павлоградське міське товариство інвалідів» на оздоровлення учасників організації) – 126,7 тис. грн; укріплення матеріально-технічної бази Терцентру (придбання ноутбуку) – 14,8 тис.грн.
Крім того, за рахунок субвенції з обласного бюджету на виконання доручень виборців депутатами обласної ради в 2020 році виділено 743,2 тис.грн. для надання матеріальної допомоги 293 мешканцям міста за бюджетною програмою «Інші заходи у сфері соціального захисту та соціального забезпечення».

(Слайд 17)
Відповідно до заходів програми „Розвитку культури та збереження об`єктів культурної спадщини міста Павлограда на 2015-2020 роки” виділені кошти в сумі 4281,1 тис.грн. на:
— проведення культурно-мистецьких заходів, фестивалів, конкурсів, ярмарок, марафонів, державних свят-1028,7 тис.грн.;
— утримання театру ім. Б.Є.Захави- 2826,2тис.грн;
— заходи спрямовані на запобігання поширенню та ліквідацію наслідків короно вірусної хвороби COVID-19 -48 тис.грн.;
— укріплення матеріально – технічної бази — 378,2 тис.грн.

(Слайд 18)
Видатки на утримання закладів спорту, проведення навчально-тренувальних зборів і змагань за 2020 рік склали 14584,5 тис.грн., з них за програмою «Реалізація державної політики у сфері сім’ї, молоді та спорту у м.Павлоград на 2015-2021 роки» видатки на спортивні заходи виділені в сумі 192 тис.грн, які спрямовані на:
— проведення навчально-тренувальних зборів і змагань – 136,2 тис.грн;
— виплату стипендій міського голови спортсменам міста, які стали переможцями змагань світового рівня, та їх тренерам – 50 тис.грн;
— заходи по боротьбі та профілактиці розповсюдження Covid-19 в установах спорту – 5,8 тис.грн.
Крім того, видатки бюджету розвитку та цільового фонду склали 282,5 тис.грн, у тому числі на:
— виплату стипендії міського голови найкращим учням та студентам міста – 65 тис.грн;
— навчання дітей плаванню – 25 тис.грн;
— укріплення матеріально-технічної бази спортивних споруд – 192,5 тис.грн.

(Слайд 19)
В 2020 році збільшені проти минулого року видатки на благоустрій міста на 9512,7тис.грн., або на 14,2 відсотки і склали 66937,6тис.грн.
За рахунок цих коштів забезпечено: придбання та встановлення огорожі вздовж дитячого майданчика по вул. Молодіжна — 271,2 тис.грн, лавок, урн для збору сміття, прапорів, малих архітектурних форм — 342,7 тис.грн, ігрових елементів та дитячих майданчиків – 146,9 тис.грн, утримання зеленої зони міста – 3967,4 тис.грн. (послуги з садіння та догляду за зеленими насадженнями — 3779,6 тис.грн., спил сухих дерев — 187,8 тис.грн.), покос трави на території парків – 244,9 тис.грн, профілактична дезінфекція майданчиків для збору твердих побутових відходів – 194,8тис. грн, дезінсекцію зелених зон міста — 198,9 тис.грн., захоронення твердих побутових відходів – 1805,6тис.грн., технічне обстеження мостів – 164,1тис.грн, лісопатологічне обстеження зелених насаджень – 47,8 тис.грн, оплату природного газу за «Вічний вогонь» — 89,2 тис. грн., благоустрій кладовищ площею – 4054,5тис.грн, утримання і поточний ремонт доріг – 40013 тис.грн, благоустрій міських пляжів – 228,4тис.грн,утримання безпритульних тварин — 1931,3тис.грн, поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення -7114,9тис.грн, оплату використаної електроенергії по зовнішньому освітленню міста – 6122 тис.грн.

(Слайд 20)
Видатки з бюджету розвитку зменшився проти минулого року на 31,2 млн грн. та склали 96,2 млн грн, в тому числі на:
— придбання обладнання для установ соціально-культурної сфери – 31,4 млн.грн., з них придбано:
• для установ освіти 2,7 млн.грн.: холодильники, пральні машини, м’ясорубки, електричні плити, та комп’ютерна техніка для ДНЗ міста – 0,4 млн.грн.; мультимедійні проєктори, стенди для кабінетів, телевізори, комп’ютерна техніка, обладнання та витратні матеріали для початкової школи і ресурсних кімнат шкіл міста – 2,1 млн.грн.; акустична система, поповнення бібліотечного фонду, обладнання для клімат контролю, логопедичного дзеркала та придбання БФП для ІРЦ, позашкільних навчальних закладах міста, методичного кабінету та КЗ «Центр з обслуговування закладів освіти» — 0,2 млн.грн.;
• для установ охорони здоров’я -23.3 млн.грн.: медичне обладнання спрямованих на запобігання поширенню та ліквідацію наслідків короно вірусної хвороби COVID-19 ( ШВЛ, рентгенодіагностичні установки, електрокардіограф, обладнання для лапароскопічних операцій, ендоскопічна система з відеоендоскопами пристрій неонатальний для фототерапії та інші) – 22,4 млн.грн.; комп’ютерна техніка для лікарів – 0,9 млн.грн.
• для установ соціального захисту населення -4,2 млн.грн: ноутбук для Терцентру; комп’ютери (4шт.), телевізор для проведення занять з психологом, ноутбук, багатофункціональний пристрій для КУ «Центр надання соціально-психологічних послуг» — 0,1 млн.грн; компенсовано витрати на придбання квартир дітям-сиротам — 2,6 млн.грн та ветеранам АТО – 1,3 млн.грн; придбано 13 комплектів (головний пристрій інформування водія, валідатори) для автоматизованої системи обліку пільгових перевезень — 0,2 млн.грн;
• для установ закладів культури -0,2 млн.грн.: комп’ютерна техніка, кондиціонери та поповнення бібліотечного фонду ;
• для установ спорту – 0,2 млн.грн.: матеріали для огорожі для ПНЗ «ДЮСШ», димосос для СОК «Центру», весла для каяка, човни, газонокосарки для КБУ «ФСК ім. В.М Шкуренко»;
• для органів місцевого самоврядування -0,7 млн.грн : комп’ютерна та офісна техніка ;
• для КП «Павлоградська телерадіокомпанія»-0,1 млн.грн. :придбано сервер, системні блоки комутатора та інше ;
— капітальний ремонт, реконструкцію та будівництво об’єктів соціально-культурної сфери – 11,5 млн.грн. (капітальний ремонт: системи протипожежного захисту ДНЗ 16, ЗШ 4,5,7,11,17 і НВК 2 – 5 млн.грн.; системи опалення ліцею – 1,7 млн.грн.; встановлення лічильників тепла в ДНЗ 1,3,8, ЗШ 2,3, гімназія з інтернатним відділенням – 0,5 млн.грн.; посиленням фундаменту та аварійних стін в ДНЗ № 65 – 0,1 млн.грн.; електричних мереж основної будівлі КПНЗ «Палац творчості дітей та юнацтва» – 0,2 млн.грн.; виготовлення ПКД на встановлення електроопалення ЦБС, капітальний ремонт м’якої покрівлі ДМШ №1, реконструкція приміщень театру- 0,2 млн.грн.; виготовлення ПКД по реконструкція системи киснезабезпечення з подачею кисню в інфекційне відділення та по обладнанню системи протипожежного захисту приміщень ПЛІЛ, ПКД для проведення капітального ремонту будівлі пологового будинку – 1,3 млн.грн.; будівництво спортивного майданчику на території ЗШ № 16 – 2,5 млн.грн., тощо);
— капітальний ремонт об’єктів житлово-комунального господарства — 4,7 млн.грн. (покрівель-0,7млн.грн., ліфтів- 0,1млн.грн., кабельних ліній- 2,6млн.грн., придбання дитячо- спортивних майданчиків-0,6млн.грн.,павільйонів на зупинки громадського транспорту – 0,2 млн. грн.., обладнання для проведення робіт із благоустрою -0,4 млн.грн., тощо);
— будівництво та реконструкцію об’єктів житлово-комунального господарства-9,8 млн.грн. (реконструкцію: системи теплопостачання мкр. «Північний», «Західний», «Новий» — 0,6 млн. грн., скверу ім.Т.Г.Шевченка- 2,6 млн.грн., частини стадіону «Прометей»- 3,9 млн.грн., фонтану на Соборній площі – 0,1 млн. грн., капремонт площі Соборна – 2,4 млн. тощо);
— утримання дорожньої інфраструктури – 7,7 млн. грн. (капремонт доріг 4,5 млн.грн., реконструкція доріг – 3,1 млн. грн. тощо );
— фінансову підтримку комунальних підприємств міста- 31,1 млн.грн. (КП «Павлоградтеплоенерго» — 14,1 млн.грн., КП «Павлоградводоканал» — 13,1 млн.грн., КП «Павлограджитлосервіс» — 1,9 тис.грн., КП «Стадіон Прометей» — 0,1 млн.грн., КП «Затишне місто» — 0,2 млн.грн., КП «Павлоградтрансенерго» — 1 млн.грн., КП «Павлоградська телерадіокомпанія» — 0,6 млн.грн., КП «Павлоград-Світло» — 0,1 млн.грн.

(Слайд 21)
Недостатньо та несвоєчасно здійснювались заходи головними розпорядниками бюджетних коштів по освоєнню коштів міського бюджету. Як наслідок сума недоосвоєних коштів на 01.01.2021року складає 22,2 млн.грн., в тому числі коштів загального фонду- 21,7 млн.грн., фонду охорони навколишнього природного середовища – 0,02 млн.грн., цільового фонду – 0,1 млн.грн., бюджету розвитку- 0,4млн.грн.

(Слайд 22)
В результаті теплих погодних умов та запровадження у місті карантинних заходів за 2020 рік отримано економію по споживанню енергоносіїв в порівнянні з 2019 роком в сумі 7,4 млн. грн, а саме по: споживанню послуг теплопостачання – 1,3 тис. Гкал або на 2350,9 тис. грн, водопостачанню та водовідведенню – 21,7 тис.м3 або на 844,8 тис. грн, електричній енергії – 955,5 тис. кВт/год або на 2388,8 тис. грн, газопостачанню – 206,8 тис. м3 або на 1813,9 тис. грн.

З метою сприяння прозорості бюджетного процесу та підзвітності громадськості на офіційному сайті Павлоградської міської ради та на державних публічних сайтах еdata і data.gov.ua розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів протягом року розміщувалась інформація про використання коштів міського бюджету за 2020 рік. Протягом року інформація про виконання міського бюджету регулярно висвітлювалась в засобах масової інформації. Інформацію щодо виконання міського бюджету за 2020 рік розміщено на офіційному сайті Павлоградської міської ради, в газеті «ТН-ЕКСПРЕС».