Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Январь 10th, 2024 Інформація щодо закупівель Вывести на печать

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(Послуги з ремонту, технічного обслуговування та миття автомобілів (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), за лотами:

Лот 1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання);

Лот 2 — Послуги з миття автомобілів (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання))

 

Найменування замовника: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради.

Місцезнаходження: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, 95.

Код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 04052229.

Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту, технічного обслуговування та миття автомобілів (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), за лотами: Лот 1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання); Лот 2 — Послуги з миття автомобілів (ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги, UA-2024-01-05-004789-a.

Очікувана вартість закупівлі: 222 000,00 грн, в тому числі Лот 1 – 168000,00 грн, Лот 2 – 54000,00 грн.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

 Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами з урахуванням вартості подібних послуг в минулих періодах.

Розмір бюджетного призначення: 222 000,00 грн. відповідно до рішення міської ради від 05 грудня 2023 року № 1343-46/VIII «Про  бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2024 рік».

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Термін постачання: з дати укладання договору по 31.12.2024 р.

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості послуг визначені з урахуванням реальних потреб установи та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Лот 1

    1. Для скорочення витрат коштів, якими фінансується Замовник, станція технічного обслуговування (далі-СТО) повинна бути розташована на відстані не більш 5 км від місця розташування автомобілів Замовника (м. Павлоград, вул. Соборна, 95).
    2. Замовник самостійно доставляє колісний транспортний засіб на СТО, в разі необхідності Учасник здійснює безкоштовну доставку автомобілів Замовника для виконання послуг на СТО.
    3. В ціну проведення ремонту автомобілів Виконавець включає використані запчастини та матеріали.
    4. Матеріали, що використовуються повинні бути новими, оригінальними, заводського виготовлення, що не були у вжитку.
    5. Відповідальність за збереження автомобіля на час послуг по технічному обслуговувані транспортних засобів покладається на виконавця, згідно акту прийому – передачі.
    6. Технічний стан ТЗ (надалі-транспортний засіб) після надання Виконавцем послуг з ремонту повинен відповідати вимогам законодавства у сфері автомобільного транспорту та інструкціям заводів-виробників ТЗ.
    7. Виконавець зобов’язаний надавати Замовнику можливість візуально контролювати виконання діагностичних та ремонтних робіт безпосередньо біля автомобіля за умови дотримання вимог безпеки з охорони праці, передбачених чинним законодавством України.
    8. Гарантійний строк на надані послуги має складати не менше 12 (дванадцять) місяців з моменту передачі ТЗ власнику.
    9. У разі виявлення недоліків у наданих послугах під час прийняття автотранспорту Замовником або під час експлуатації в гарантійний термін: безоплатне усунення недоліків; зменшення вартості наданих послуг відповідно до завданих збитків чи повернення коштів замовнику; безоплатне надання послуг чи відшкодування замовнику витрат, пов’язаних з усуненням недоліків з наданих послуг; забезпечити виконання інших обов’язків виконавця, встановлених законодавством про захист прав споживачів.
    10. У разі якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.

1. Вимоги до станції технічного обслуговування Учасника

1.1 СТО повинна здійснювати діагностику, технічне обслуговування та ремонт  транспортних засобів замовника:

Toyota Camry ASV-50, 2016 року випуску;

— RENAULT Logan, 2019 року випуску;

— Opel Omega, 1994 року випуску;

— Opel Omega, 1997 року випуску;

— ЗАЗ  31011,  2004 року випуску;

 

1.2 Наявність  стендів, підйомників,  спецінструменту,  обладнання та  діагностичних приладів.
2. ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ
2.1 Послуги СТО Учасника повинні бути акредитовані на технічну компетенцію та незалежність з правом проведення технічної діагностики та всіх видів обслуговування і ремонту  транспортних засобів, набір послуг узгоджується калькуляцією.
3. КІЛЬКІСНІ ПОЛОЖЕННЯ
3.1. Учасник повинен забезпечити надання послуг Замовнику, згідно виробничої потреби. Види послуг та запасних частин які можуть бути надані замовнику, повинні відповідати каталожній назві заводу виробника ТЗ, а їх кількість буде визначатись відповідно до реальних потреб Замовника в межах загальної суми Договору.
4. ЯКІСНІ ПОЛОЖЕННЯ
4.1. Технічний стан ТЗ після надання Учасником — переможцем торгів повинен відповідати вимогам законодавства у сфері автомобільного транспорту та інструкціям заводів-виробників ТЗ .
4.2 Запчастини повинні бути нові, виготовлені заводським способом та відповідати вимогам, що висуваються до даного виду товару. Вартість використаних запасних частин не повинна перевищувати середньо ринкову вартість на момент ремонту.
4.3 Якість послуг з технічного обслуговування і ремонту ТЗ повинні відповідати вимогам Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386, Положенню про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.04.1998 за № 268/2708 та інструкцій заводів — виробників ТЗ.
4.4 Гарантійні зобов’язання на надані послуги повинні відповідати вимогам розділу VIII Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 за № 1609/26386.

Лот 2

 

  1. Місце надання послуг: послуги з миття автомобілів Замовника, повинні надаватися на об’єкті Учасника або установи, яка має право надавати послуги зазначеного виду діяльності.
  2. Послуги повинні надаватися не пізніше трьох годин з моменту звернення Замовника та подання Замовником транспортного засобу.
  3. Для скорочення витрат коштів, якими фінансується Замовник, дотримання принципу максимальної економії та ефективності відстань від будівлі Замовника (м. Павлоград, вул. Соборна, 95) до об’єкта Учасника не повинна перевищувати 5 км.
  4. Послуги з миття автомобілів повинні надаватися:

— щодня без попереднього запису у разі виникнення потреби Замовника, не пізніше трьох годин з моменту звернення Замовника та подання Замовником транспортного засобу.

— з використанням миючих засобів відповідної якості, які використовуються для миття кузовів, скла автомобілів та чистки салонів транспортних засобів, що не шкодять навколишньому середовищу та безпечні для пластикових, гумових і скляних деталей транспортного засобу;

— відповідно до технічних рекомендацій, визначених виробником транспортного засобу Замовника у відповідних нормативних (експлуатаційних) документах;

— в присутності представника Замовника.

      1. Переможець (Виконавець) повинен гарантувати, що під час надання послуг він:

—           забезпечить дбайливе ставлення до транспортних засобів Замовника та повернення їх у належному (непошкодженому) стані;

—           зобов’язується  під час надання послуг не передавати автотранспортні засоби третім особам, в тому числі не допускати користування автомобілями Замовника сторонніми особами;

—           буде дотримуватись вимог законодавства України у сфері охорони праці, екологічної та пожежної безпеки.

—           обсяг послуг, необхідних для надання послуг з мийки автомобілів, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатися у процесі виконання договору, але не більше загальної суми, зазначеної в договорі.

 

Найменування

послуги

Од.

виміру

К-сть, об’єм Якісні характеристики/опис предмету закупівлі
Послуги з миття автомобілів

 

послуга 180 1 послуга з миття автомобіля включає в себе :

Зовнішня мийка

—          у т.ч. мийка кузова, килимків обрамлення прибирання пилососом салону автомобіля

—          Прибирання багажника

—          Полірування усіх деталей салону

—          Натирання пластику салону поліролем, воском

—          вологе прибирання салону автомобіля

—          протирання скла зсередини

—          миття гуми та дисків коліс автомобіля

—          чорніння гуми

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті