Основними завданнями відділу є:
1) забезпечення безперешкодного здійснення конституційних прав громадян звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів;
2) реєстрація і облік письмових звернень громадян;
3) організація проведення особистого прийому громадян міським головою, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, в т. ч. і виїзних, телефонного зв’язку з населенням;
4) контроль за додержанням термінів розгляду звернень громадян;
5) проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах, структурних підрозділіх виконкому, відділах і управліннях міської ради, на підприємствах різної форми власності;
6) надання методичної та практичної допомоги з питань роботи зі зверненнями громадян, координація роботи із зверненнями громадян у відділах виконавчого комітету міської ради, комунальних підприємствах Павлоградської міської ради, установах і організаціях, розташованих на території міста;
7) аналіз діяльності з питань розгляду звернень громадян, складання статистичної звітності та інформаційно-аналітичних довідок;
8) проведення моніторингу діяльності та удосконалення роботи із зверненнями громадян;
9) реєстрація та ведення баз даних громадян згідно діючого законодавства;
10) інформування громадськості з питань розгляду звернень громадян.
Начальник відділу: Плющова Наталія Володимирівна
Адреса відділу: м. Павлоград, вул.Соборна, 95
Графік роботи: з 8-00 до 17-00, перерва з 12-00 до 13-00
Тел: 20-44-21
Тел: 066 378 52 29