Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Корисна інформація

Звернення громадян до міської влади

Шановний користувачу, до Вашої уваги поштова адреса  відділу роботи зі зверненнями громадян Павлоградського міськвиконкому
Поштова адреса: Виконавчий комітет Павлоградської Міської ради
Відділ по роботі зі зверненнями громадян
51400, м. Павлоград,вул.Соборна, 95
Телефон: 20-44-21, 066-378-52-29

Звернутися з письмовим зверненням до керівництва міськвиконкому (згідно з Законом України “Про звернення громадян”) Ви можете через приймальню відділу по роботі зі зверненнями громадян, яка розташована за адресою: м. Павлоград, вул Соборна,95 (будівля Павлоградської міської ради). Телефон: 20-44-21, 066-378-52-29. Ви також можете надіслати листа поштою за адресою: 51400, м. Павлоград, вул. Соборна,95.

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) — звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально- культурноїта інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) — звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавстом їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання — письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга — звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, посадових осіб. (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»)

Звернення громадян – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. За формами розрізняють усне або письмове, індивідуальне або колективне звернення.

Для того, щоб звернення могло бути розглянуте і на нього було дано відповідь, воно має бути оформлене належним чином. У зверненні треба зазначити прізвище, ім’я, по батькові громадянина, який звернувся; місце його проживання; суть порушеного питання; зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги.

На письмовому зверненні також обов’язково ставиться підпис заявника (заявників) із зазначенням дати. Не підписане звернення або підписане таким чином, що з нього неможливо встановити авторство, вважається анонімним і не підлягає розгляду. Громадяни можуть додавати до звернень різні довідкові матеріали в оригіналах або копіях.

Звернення, оформлене без дотримання перелічених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями, як правило, не пізніше ніж через 10 днів з дня його надходження.

Зі зверненнями громадяни мають звертатися саме до тих органів, установ і посадових осіб, від яких залежить вирішення цього питання. Якщо питання, порушені в отриманому зверненні, не входять до повноважень адресата, звернення пересилається за належністю відповідному органу або посадовій особі у строк не більше п’яти днів. Про це має повідомлятися громадянину, що подав звернення. При цьому скарги не можуть направлятися для розгляду тому органу (посадовій особі), дії або рішення якого підлягають оскарженню.

Якщо заявник не отримав відповідь на своє звернення, він відповідно до статті 55 Конституції України має право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Відповідно до ст. 23 Закону України від 02.07.2015р. № 577-VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції громадяни можуть звернутись до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт органу.

В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) електронної петиції, адресу електронної пошти. На веб-сайті відповідного органу або громадського об’єднання, що здійснює збір підписів, обов’язково зазначаються дата початку збору підписів та інформація та інформація щодо загальної кількості та переліку осіб, які підписали електронну петицію.

Електронна петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання межетичної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.

Відповідальність за зміст електронної петиції несе автор (ініціатор) електронної петиції.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Церемонія вшанування талановитих та обдарованих дітей міста
  • Поточний ремонт дороги по вул. Верстатобудівників в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-28-011142-a
  • Оголошення про вакантну посаду
  • ПОВІДОМЛЕННЯ про намір здійснити встановлення тарифів на централізоване водопостачання КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО»
  • Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» Павлоградської міської ради
  • Відбулася зустріч ветеранів та військових капеланів
  • Про втрату чинності рішень виконкому від ********* р. № *** “Про призначення опікуна над житлом малолітньої дитини”, від ******** р. № *** “Про внесення змін до рішення виконкому від ******** р. № *** “Про призначення опікуна над житлом малолітньої дитини”
  • Про втрату чинності рішень виконкому від *********** р. № *** “Про надання малолітній дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування” та від ********* р. № ***“Про внесення змін до рішення виконкому від ******** р. № *** “Про надання малолітній дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування”
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Про погодження на виїзд за межі України дитини
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про призначення над малолітньою дитиною опікуна
  • Про призначення опікуна над житлом малолітньої дитини