Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Март 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Інформація про архівний відділ

Май 12th, 2011 Архів міста Вывести на печать

Архівний відділ Павлоградської міської ради

Адреса відділу: м.Павлоград, вул. Шевченка, 61-А
Телефон: 0995516661
Графік роботи :
Щоденно 8.00 – 17.00 (субота та неділя – вихідні),
П”ятниця 8.00 – 16.00
Прийом громадян:
Понеділок – четвер  9.00 – 12.00
E-mail: arxiv_pavl@ukr.net

Начальник відділу: Малюкова Лариса Василівна
 Архив2

Архівний відділ виконкому Павлоградської міської ради є  виконавчим органом міської ради, підзвітний і підконтрольний раді, яка його утворила, підпорядкований її виконавчому комітету та міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень органів виконавчої влади у галузі архівної справи і діловодства також підпорядкований відповідно Державному архіву Дніпропетровської області, Державному комітету архівів України в порядку, встановленому законом.

Основними завданнями відділу є:

реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства у межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста;

забезпечення дотримання законодавства України про Національний архівний фонд та архівні установи;

забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.

Архівний відділ:

Забезпечує облік, зберігання та охорону документів Національного архівного фонду, що нагромадилися за час діяльності існуючих і тих, що діяли раніше на сучасній території міста, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, профспілкових, кооперативних, творчих та інших об’єднань громадян, переданих за їхньою згодою до відділу, друкованих, ілюстративних та інших матеріалів, що доповнюють документи відділу і використовуються для довідково-інформаційної роботи, облікових документів і довідкового апарату до документів.

Організовує роботу з внесення документів до Національного архівного фонду або вилучення документів з нього фізичних осіб і юридичних осіб незалежно від форм власності, що перебувають у зоні комплектування відділу.

Проводить у встановленому порядку облік, обстеження та аналіз діяльності архівних установ, які створені на території міста, незалежно від форми власності та підпорядкування.

За дорученням  Держкомархіву контролює дотримання власниками документів Національного архівного фонду вимог законодавства щодо здійснення права власності на зазначені документи.

Складає і за погодженням з державним архівом області подає на затвердження міському голові список підприємств, установ і організацій, документи яких підлягають зберіганню у відділі, готує пропозиції щодо уточнення цього списку.

В межах чинного законодавства перевіряє роботу архівних підрозділів і служб  діловодства на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у зоні комплектування відділу, незалежно від форм власності з метою здійснення контролю за дотриманням строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберіганні документів.

Інформує органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації про склад і зміст документів, що зберігаються у відділі, надає документи Національного архівного фонду для користування фізичним та юридичним особам; публікує, експонує та в іншій формі популяризує архівні документи, а також виконує інші функції, спрямовані на ефективне використання відомостей, що містяться в документах Національного архівного фонду.

Видає підприємствам, установам і організаціям архівні довідки, копії та витяги з документів, що зберігаються у відділі, а громадянам – довідки соціально-правового характеру, а також іншим шляхом задовольняє запити юридичних і фізичних осіб, щодо використання архівної інформації.

Вивчає, узагальнює і поширює досвід роботи архівних установ.

Перелік послуг

Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, на запити органів державної влади, органів місцевого самоврядування, депутатських звернень.

Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, юридичним та фізичним особам на тематичні запити.

Надання архівних копій, витягів з документів, що зберігаються в архіві, юридичним та фізичним особам на запити щодо підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно.

Надання архівних довідок, що підтверджують загальний трудовий стаж  на підприємствах, документи яких зберігаються в архіві.

Надання архівних довідок про заробітну плату на підприємствах, документи яких зберігаються в архіві.

Надання архівних довідок на запити щодо призначення пільгових пенсій.

Інформаційне обслуговування користувачів в архівному відділі.

Видавання документів у тимчасове користування за межами архіву.

Приймання в установленому порядку документів Національного архівного фонду на зберігання в архівний відділ.

Приймання на зберігання архівні документи органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ та організацій, що ліквідуються без визначення правонаступників.

Організація роботи експертної комісії при архівному відділі.

Схвалення положень про архівні підрозділи, про експертні комісії; номенклатури справ підприємств, установ, організацій міста; актів про вилучення для знищення документів; описів справ тривалого зберігання та з особового складу підприємств, установ, організацій міста, в діяльності яких не утворюються документи НАФ.

В архівному відділі налічується 29 фондів постійного  зберігання документів Національного архівного фонду та 286 фондів – документів  з особового складу ліквідованих підприємств, організацій, установ.

Документи, що зберігаються у сховищах архівного відділу  охоплюють періоди:

— з 1959 року по 2020 рік – документи постійного зберігання;

— з 1943 по 2023 рік – документи з кадрових питань (собового складу).

У сховищах архівного відділу станом на 1 січня 2024 року зберігається 20687 одиниць зберігання, з них 9273 справи  – документи постійного зберігання (Національний архівний фонд) та 11414 – документи з кадрових питань ліквідованих підприємств.

Інформація архівного відділу:

Перелік підприємств,  документи з особового складу яких, зберігаються в архівному відділі;

Відомості про місцезнаходження документів з особового складу ліквідованих підприємств, установ, організацій, які знаходяться в зоні комплектування архівного відділу Павлоградської міської ради;

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Соціальні послуги в місті Павлоград
  • Обгрунтування продуктові набори
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • Круглий стіл з міським головою та молодими підприємцями
  • До уваги законних представників дітей!
  • Всеукраїнські змагання з акробатичного рок-н-ролу
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу нежитлового приміщення по вул.Дніпровська,348/33
  • Про утворення аукціонної комісії для продажу будівлі сараю по вул.Центральна,47г
  • Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді
  • Про затвердження Положення про конкурсний комітет
  • Про затвердження переможця конкурсу проєктів, розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів та осіб з інвалідністю, яким буде надаваться фінансова підтримка в 2024 році
  • Стартувала серія тренінг-ігор під назвою «Грошовий Потік»
  • Вітання до Дня працівника житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення
  • Засідання робочої групи по боротьбі з незаконною торгівлею підакцизними товарами
  • До уваги мешканців міста! Зміни в графіку на маршрутах!