Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Корисна інформація

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік

 

У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради робота зі зверненнями громадян спрямована на виконання вимог Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
Реалізуя конституційне право на звернення громадян 02.01.2020р. прийнято розпорядження міського голови №1-р “Про проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом виконкому”.
На засіданні виконавчого комітету 08.01.2020 року розглянуто питання “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік” та прийнято відповідне рішення.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2020р. розглянуті на засіданні виконкому 08.07.2020р. та прийнято рішення № 428, яким зобов”язано заступників міського голови, начальників управлінь та відділів міської ради, керівників комунальних підприємств міста забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених питань, задоволення законних прав та інтересів громадян.
Протягом 2020 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 11053 звернення громадян, що на 142,6 % або на 6498 більше, ніж у 2019 році (4555 звернень).
Кількість повторних звернень у порівнянні з 2019 роком зменшилась на 47,8%. Значна увага приділялась роботі «Гарячої лінії міського голови м. Павлоград», яка створена для оперативного реагування та вирішення питань, з якими звертаються мешканці міста.
За 2020 рік таких звернень надійшло- 7433, з них: 4648 – на отримання продовольчих наборів, які потребували соціально не захищені категорії громадян у зв’язку з обмеженнями, які виникли в країні з вірусом COVID-19.
На «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград» найбільш звертаються громадяни, які потребують допомоги та соціальної підтримки. Незважаючи на вірусну пандемію на захворювання «COVID-19», мобільна бригада створена за розпорядженням міського голови, забезпечила продовольчими наборами 4648 мешканців, які перебували в тяжких життєвих умовах під час карантину.
Велике значення має зворотній зв’язок з громадянами. Щоденно проводиться робота щодо надання роз’яснення мешканцям з питань, що турбують. Протягом 2020 року найбільш актуальними були питання комунального господарства, соціальної сфери та охорони здоров’я.

Всі звернення, які надійшли на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград», ретельно розглядалися в короткі терміни завдяки швидкому реагуванню відповідних служб, підприємств та структурних підрозділів Павлоградської міської ради.
З метою оперативного визначення актуальних проблемних питань мешканців міста, які потребують втручання керівництва виконкому та прийняття дієвих заходів щодо їх вирішення, постійно проводиться аналіз інформації про розгляд звернень громадян у рамках встановленого програмного забезпечення та за допомогою «Єдиної бази реєстрації «Звернення громадян».

Від контролюючих та інших органів надійшло 1725 звернень, зокрема:

— Обласна державна адміністрація — 33
— Обласна рада — 2
— Верховна рада України — 1
— Урядова телефонна “ гаряча лінія” — 1054
— “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” — 630
— Павлоградська місцева прокуратура — 5

Основні питання, з якими звернулися громадяни, стосуються житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, транспорту, будівництва та земельного господарства.
Протягом січня-грудня 2020 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради з Урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло 1054 звернення, що на 28 звернень, або 2,7 % більше, ніж у 2019 році (1026), питання з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства — 540 (52,3%); соціального захисту населення — 112 (10,8%); охорони здоров`я — 213 (20,6%); освіти — 52(5,0%); праці та заробітної плати — 8 (0,7%); транспорту — 19 (1,8%); земельного господарства та будівництва — 26 (2,5%); житлової політики — 21(2,0%); екології та природних ресурсів — 13 (1,2%); сім”ї, молоді, дітей- 6 (0,6%); економіки- 13 (1,2%); інші- 21(2,0%).
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -895 громадян. Вирішено позитивно — 119 питань, знаходяться на виконанні — 38, відправлено за належністю -1 звернення.
На “Гарячу лінію голови облдержадміністрації-” звернулось 630 мешканців міста, що на 21 (або 3,3%) менше, ніж у 2019 році (651).
Питання з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства – 328 (52,0%); соціального захисту населення-127 (20,1%); охорони здоров`я- 88 (13,9%); освіти -9(1,4%); праці та заробітної плати -4(0,6%); транспорту -12 (1,9%); земельного господарства та будівництва- 10(1,6%); житлової політики – 4(0,6%); екології та природних ресурсів -8 (1,3%); сім’ї, молоді, дітей -1(0,6%); інші- 21(3,3%).
Вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством отримали 559 громадян. Вирішено позитивно – 40 звернень, знаходяться на виконанні — 24, відправлено за належністю -7.

Протягом 2020 року з Дніпропетровської облдержадміністрації до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 33 звернення, що на 34 (або 50,7%) менше, ніж у 2019 році (67).
Питання з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства-13(39,3%); житлової політики — 3 (9,0%); земельного господарства та будівництва -7(21,2);екології-7 (21,2%), сім’ї, молоді, дітей-1(3,0%), праці та заробітної плати-1(3,0%), інші — 1 (3,0%).
Протягом січня-грудня 2019 року з Павлоградської місцевої прокуратури до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло -5 звернень громадян. Питання, з якими звернулися громадяни, переважно стосуються комунального господарства.
У 2020р. на офіційному сайті Павлоградської міської ради оприлюднено 7 петицій. Петиції, які не набрали належну кількість голосів, зареєстровані та розглянуті як звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
За характером основних питань, що порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради протягом 2020 року, найбільш актуальними були
питання, які відносяться до сфери житлово-комунального господарства, що складають 49,6% від усіх звернень.
Основними є питання будівництва і ремонту доріг, ремонту покрівель, освітлення вулиць, санітарної обрізки дерев, благоустрою прибудинкових територій, оплата житлово- комунальних послуг.
Значна кількість звернень надійшла на розгляд з питань землекористування та приватизації земельних ділянок – 280 (7,7%) від загальної кількості ( в 2019 році – 329 звернення, 7,2%).
Кількість звернень громадян з питань роботи пасажирського транспорту, перевезення пільгових категорій громадян у порівнянні з минулорічними показниками збільшилась на 29 звернень ( 88 (2,4%) у 2020 році; 1,29% — 59 у 2019 році).
Кількість звернень стосовно охорони здоров’я збільшилась на 95 звернень, 324(8,9%), у 2019 році-258, (5,66%). Причиною такого збільшення, зокрема, є значне підвищення цін на ліки. І, як наслідок, громадяни звертаються по допомогу за виділенням ліків на безкоштовній основі за програмою «Доступні ліки». Крім того, вплинула ситуація, яка виникла в складний період для країни з захворіванням людей на вірусну пневмонію COVID-19.
У 2020 році 3075 громадян, які які потребують соціальної підтримки отримали на лікування матеріальну допомогу на загальну суму – 4 616,1 грн., 50 громадянам, які звернулися за допомогою на поховання родичів, які на момент смерті не були пенсіонерами і ніде не працювали, надано допомогу на загальну суму — 50000грн.
Кількість звернень з питань освіти, виховання і навчання дітей, роботи навчально-виховних закладів залишилась практично на одному рівні ( 2019р.- 102(2,2%), 2020р.- 90 (2,5%).
Слід зазначити, що всі звернення, які надходять до міськвиконкому, уважно розглядаються. Викладені в них факти ретельно перевіряються та докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань.
Крім того, протягом 2020 року на ім’я міського голови надійшло 46 звернень від громадян зі словами подяки за надану допомогу у вирішенні порушених ними питань.
Однак, існують і не вирішені проблеми, які хвилюють городян. Але на це є вагомі причини — відсутність коштів у міському бюджеті. При формуванні міського бюджету на 2021 рік пропозиції та заяви павлоградців частково враховані.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за 2020 рік проведено 10 особистих прийомів, на яких прийнято 61 громадянина.
Скасування проведення особистих прийомів громадян з початку березня
2020р. було спричинено ситуацією, яка виникла в країні з вірусом COVID-19.
З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому міської ради за звітний період:
— систематично надавались консультації спеціалістам виконавчих органів міської ради та установ міста з питань підготовки відповідей на звернення;
— постійно проводились роботи з нагадування відповідальним посадовим особам щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян та підготовки якісних відповідей;
— проводився щотижневий моніторинг та аналіз зареєстрованих звернень громадян з порушених питань, для виявлення повторних звернень;
— щоденно надавались консультації громадянам щодо їх прав та порядку розгляду звернень.
Протягом 2020 року, відповідно до затвердженого графіку, проведено дванадцять засідань постійно діючої комісії та дванадцять Днів контролю.
Згідно з планом роботи проведено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”, ПП ”К-П-1”, відділі охорони здоров”я, відділі містобудування та архітектури, відділі земельно- ринкових відносин, управлінні соціального захисту населення, юридичному відділі міської ради.
В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян. За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства. Це питання постійно знаходиться на контролі виконавчого комітету. Щотижнево на апаратних нарадах порушується питання щодо стану розгляду звернень громадян.
Згідно з розпорядженням міського голови від 18.07.2019р. № 581 «Про організацію роботи з питань оприлюднення та оновлення відкритих даних» відділом по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних щомісяця, в повному обсязі, розміщуються і оновлюються відкриті дані стосовно електронних петицій та звернень на «гарячі лінії».
Інформування павлоградців щодо стану роботи зі зверненнями громадян проводиться через офіційний сайт Павлоградської міської ради та ПТРК.
Не зважаючи на карантинні обмеження павлоградці мали можливість звертатися до міської влади з будь-яким питанням за допомогою різних сучасних електронних сервісів: електронна пошта виконавчого комітету Павлоградської міської ради-info@pavlogradmrada.dp.gov.ua, офіційний сайт Павлоградської міської ради — https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/napisat-pismo-mehru, інтерактивна платформа «Відкрите місто» за посиланням — https://opencity.e-dem.ua, платформа «Єдина система місцевих петицій» — https://petition.e-dem.ua/pavlograd.
Для розширення та спрощення можливостей спілкування городян із владою в місті діє Єдиний диспетчерський центр та «Гаряча» лінія міського голови з безкоштовним телефонним номером. Дана комплексна система управління надає можливість оперативно та максимально ефективно реагувати на звернення громадян та контролювати хід їх виконання. Також
свої нагальні питання мешканці мають можливість вирішувати за допомогою
сучасних електронних додатків — Viber, WhatsApp та Telegram, що є
ефективною комунікацією влади та громади.
Робота зі зверненнями громадян залишається на постійному контролі виконавчого комітету Павлоградської міської ради і спрямовується на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.

Начальник відділу по роботі
зі зверненнями громадян Н.В. Плющова

трансляції з web камер


























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Репертуар театру на березень

Останні надходження