У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради робота зі зверненнями громадян спрямована на виконання вимог Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про звернення громадян”.
Протягом першого півріччя 2024 року відділом по роботі зі зверненнями громадян проводився систематичний аналіз стану справ у місті з питань виконання вимог зазначеного законодавства України. Своєчасно були підготовлені та направлені до обласної державної адміністрації статистичні звіти щодо стану роботи із зверненнями громадян.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення виконавчим комітетом вжито ряд заходів.
На засіданні виконавчого комітету 10.01.2024 року розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік» та прийнято відповідне рішення.
Прийнято розпорядження міського голови від 17.06.2024р. № Р-78/0/4-24 “Про затвердження Положення про роботу «гарячої» лінії міського голови».
Протягом першого півріччя 2024 року відповідно до затвердженого графіку проведено шість засідань постійно діючої комісії та шість Днів контролю.
Згідно з планом роботи перевірено роботу зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, управління соціального захисту населення, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”.
В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян. За даними перевірок встановлено, що в цілому робота зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради із залученням відповідних спеціалістів комунальних підприємств та структурних підрозділів за звітний період проведено 33 особистих прийоми, на яких прийнято 190 громадян.
Громадяни міста, життєві питання яких потребують розгляду виключно міським головою, записуються до нього на особистий прийом.
Після запису, всі питання розподіляються за напрямками роботи, проводиться робота з підготовки необхідних матеріалів стосовно порушених питань.
Проведення самого прийому здійснюється з додержанням суворого контролю за встановленими термінами виконання доручень міського голови.
2
Протягом першого півріччя 2024 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 3053 звернення громадян.
З них надійшло:
— 1796 — на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград;
— 190 — на особистому прийомі;
— 1067 — письмові звернення, в т.ч. надійшли електронною поштою -43.
Головним напрямком роботи є робота «Гарячої лінії міського голови м. Павлоград», яка створена для термінового вирішення питань, з якими звертаються мешканці міста.
За результатами роботи «Гарячої лінії міського голови м. Павлоград» за звітний період було прийнято та опрацьовано 1796 звернень від мешканців міста, в більшості випадків відповідь по суті надана в телефонному режимі, останні звернення громадян передано для розгляду самостійним структурним підрозділам. Основні питання, порушені у зверненнях, які надійшли на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград» за вказаний період, найбільш стосувалися: комунального господарства — 991, транспорту- 107
Всі звернення, які надійшли на «Гарячу лінію міського голови м. Павлоград», ретельно розглядалися в короткі терміни завдяки швидкому реагуванню відповідних служб, підприємств та структурних підрозділів Павлоградської міської ради.
За результатами опрацювання позитивно вирішені питання по наступним зверненням громадян:
— гр. Козьменко Л.І. (вул. Бузкова 2 кв.24) звернулася 22.03.2024 року з приводу виконання робіт з прибирання сміття навколо дитячого садка за адресою: вул. Підгірна 9-а. Вказані роботи виконані працівниками КП «Затишне місто».
— гр. Єрмакова Н.С. (вул. Мазепи Івана,103) звернулась 24.04.2024 року з приводу вивезення твердих побутових відходів ТОВ «ДАЯР». Роботи з вивезення сміття за вказаною адресою виконані працівниками ТОВ «ДАЯР».
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 394 звернення, зокрема:
— Обласна державна адміністрація — 23
— Урядова телефонна “ гаряча лінія” — 191
— “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” — 179
— Павлоградська окружна прокуратура — 1
Всі зверення розглянуті та виконані вчасно. Відповіді на адресу заявників та облдержадміністрації направлені без порушення встановлених термінів.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства — 477 (38,0%); соціального захисту населення — 167 (13,3%);
3
охорони здоров`я — 83 (6,6%); освіти — 17 (1,3%); транспорту — 36 (2,8%); земельного господарства та будівництва — 95 (7,5%); житлової політики – 89 (7,0%); екології та природних ресурсів — 20 (1,6%); сім”ї, молоді, дітей — 25(2,0%); економіки — 7 (0,5%); культури-5 (0,4%), інші- 89(7,0%).
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -1164, вирішено позитивно 27, знаходяться на виконанні — 61, відправлено за належністю – 5.
Кількість повторних звернень становить 2,6 % від загальної кількості.
Аналіз свідчить, що основною причиною повторних звернень залишається незгода заявників з наданими роз’ясненнями щодо порядку вирішення їх проблем, в тому числі і тих питань, що не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.
За звітний період на Веб-сайті оприлюднено 1 петицію, яка розглядається відповідно до затвердженого Порядку.
Слід зазначити, що протягом першого півріччя 2024 року на ім’я міського
голови надійшло 22 звернення від громадян зі словами подяки за надану допомогу у вирішенні порушених ними питань.
Однак, існують і не вирішені проблеми.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України від 24.02.22р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» в Україні введено воєнний стан в країні, залишаються невирішеними питання житлово-комунального господарства, які були внесені до плану робіт у весняно-літній період.
Але поступово питання вирішуються. А саме, у I півріччі 2024 р. виконані роботи:
Дезінсекція зелених зон міста
Для попередження випадків захворювань на хворобу Лайма та з метою забезпечення належного санітарно-епідеміологічного благополуччя населення міста, спеціалізованою організацією КП «Медична профілактична дезінфекція» Павлоградської районної ради виконані роботи з дезінсекції зелених зон міста Павлоград на суму 254,8 тис. грн.:
— Парк ім. 1 Травня;
— Дитячий парк;
— Сквер ім. Т.Г. Шевченка;
— Парк ім.18 Вересня;
— Парк ім. Комарова;
— Парк ім. Машинобудівників.
Деларвація та дератизація берегової лінії річок
З метою унеможливлювання виплоду комарів та розмноження пацюків
КП «Медична профілактична дезінфекція» Павлоградської районної ради проводяться роботи з деларвації та дератизації берегової лінії річок Вовча, Кочерга, Гніздка. Виконані роботи на суму 25,0 тис. грн.
4
Покос трави на території міських парків
На 2024рік з міського бюджету передбачено кошти на виконання робіт з покосу трави на території м. Павлограда в розмірі 4740,0 тис. грн.
Станом на 01.07.2024 року виконані роботи з покосу трави на території парків:
— парк ім. 1 Травня
— парк ім.18 Вересня;
— парк ім. Комарова;
— парк ім. Машинобудівників та вулиць міста на суму 2999,9 тис. грн.
Спилювання сухих дерев
За рахунок коштів міського бюджету в розмірі 983,0 тис. грн. у 2024 році виконано роботи зі спилювання сухих та аварійних дерев на території міста в кількості 164 од.
Ремонт доріг
В 2024 році заплановано виконати поточний ремонт дорожнього покриття на 39 вулицях міста (вул. Леоніда Каденюка, вул. Водопровідна, вул. Шкільна, вул. Поштова вул. Новоселицька, вул. Європейська, вул. Будівельна, вул. Підгірна, вул. Валерія Лобановського, вул. Корольова Сергія, вул. Плосконоса Ігоря, вул. Дмитра Бочарнікова, вул. Вокзальна, вул. Мазепи Івана, вул. Сірка Івана, вул. Богуна Івана, вул. Яворницького Дмитра, вул. Нова, вул. Відродження, вул. Хуторська, вул. Грушевського Михайла, вул. Сумська, вул. Тимофіївська, вул. Виноградна, вул. Світличної Ганни, вул. Рєпіна, вул. Озерна, вул. Миру, вул. Луганська, вул. Шевченка, вул. Героїв-рятувальників, вул. Полтавська, вул. Черешнева, вул. Берегова, вул. Харківська, проїзд від вул. Відродження до вул. Західнодонбаська, проїзд від вул. Леоніда Каденюка до вул. Милосердова Володимира, проїзд від вул. Богуна Івана до вул. Миколи Лисенка, проїзд від вул. Щастя до вул. Хуторська) на загальну суму 45 174,0 тис. грн.
Станом на 01.07.2024 року виконано роботи з поточного ремонту доріг на суму 22 890,0 тис. грн.
«Реконструкція гуртожитку на вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)».
Станом на 01.07.2024 року по об’єкту «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» проведено тендерну закупівлю та укладено договір. Ведуться будівельно-монтажні роботи.
Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значного мірою втратили здоров’я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери,члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, учасники ООС, одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.
5
Звернення щодо надання матеріальної допомоги розглядались згідно з міською програмою «Соціальний захист окремих категорій населення» на 2022-2024рр.
Всього надано матеріальну допомогу 3382 мешканцям міста на загальну суму — 26,0 млн. грн. Крім того, надано продуктових наборів (64 шт.) на загальну суму — 25, 4 тис. грн.
Всі звернення, які надходять до міськвиконкому, уважно розглядаються. Викладені в них факти ретельно перевіряються та докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань згідно з вимогами чинного законодавства України. Фактів порушення вимог законодавства при роботі зі зверненнями громадян не було.
З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян відділом по роботі зі зверненнями громадян виконкому міської ради за звітний період:
— систематично надавались консультації спеціалістам виконавчих органів міської ради та установ міста з питань підготовки відповіді на звернення, її форми та адресування;
— щотижнево надсилались індивідуальні нагадування щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян;
— проводився щотижневий аналіз зареєстрованих звернень громадян з тематики порушених питань, тематики повторних звернень;
— щоденно надавались консультації громадянам щодо їх прав та порядку розгляду звернень.
Постійно проводиться робота з інформування павлоградців про роботу виконавчого комітету зі зверненнями громадян. Так, на офіційному сайті Павлоградської міської ради оприлюднюється інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчому комітету Павлоградської міської ради за 2023 рік.
Згідно з розпорядженням міського голови від 18.07.2019р. № 581 «Про організацію роботи з питань оприлюднення та оновлення відкритих даних» відділом по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних щомісяця, в повному обсязі, розміщуються і оновлюються відкриті дані стосовно електронних петицій та гарячих ліній.
Не зважаючи на воєнний стан в країні, павлоградці та переселенці з районів, де ведуться активні бойові дії, мали можливість звертатися до міської влади з будь-яким питанням за допомогою різних сучасних електронних сервісів: електронна пошта виконавчого комітету Павлоградської міської ради-info@pavlogradmrada.dp.gov.ua, офіційний сайт Павлоградської міської ради — https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/napisat-pismo-mehru, інтерактивна платформа «Відкрите місто» за посиланням — https://opencity.e-dem.ua, платформа «Єдина система місцевих петицій» https://petition.e-dem.ua/pavlograd.
Для розширення та спрощення можливостей спілкування городян із владою в місті діє Єдиний диспетчерський центр та «Гаряча» лінія міського
6
голови з безкоштовним телефонним номером. Дана комплексна система управління надає можливість оперативно та максимально ефективно реагувати на звернення громадян та контролювати хід їх виконання. Також свої нагальні питання мешканці мають можливість вирішувати за допомогою сучасних електронних додатків — Viber, WhatsApp та Telegram, що є ефективною комунікацією влади та громади.
Робота зі зверненнями громадян і надалі залишається одним із пріоритетних напрямків виконавчих органів Павлоградської міської ради.
Начальник відділу по роботі
зі зверненнями громадян Наталія ПЛЮЩОВА