Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Март 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Корисна інформація

Інформація про управління

Апрель 18th, 2011 Служби соціального захисту Вывести на печать

Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради

Основними завданнями Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради є:

— реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, дітей, внутрішньо переміщених осіб, підтримки сімей з дітьми, багатодітних, молодих сімей, запобігання домашньому насильству, забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми;

— призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством;

— організація надання соціальних послуг, проведення соціальної роботи шляхом розвитку комунальних закладів, установ і служб;

— забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, підтримання умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;

— реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в тому числі учасників АТО/ООС), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань».

 Як уповноважений орган Павлоградської міської ради Управління:

—  проводить призначення та виплату державних допомог сім’ям з дітьми; малозабезпеченим сім’ям; державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю з дитинства, особам, які не мають право на пенсію та особам з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме; щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею; щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг; допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях; щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також особою, яка досягла 80-річного віку; компенсації фізичним особам за надання соціальних послуг; одноразову винагороду жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати‑героїня»; відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»; державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;

—  веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою;

—   організовує в межах своєї компетенції роботу щодо приймання заяв з необхідними документами для надання населенню субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, та інших пільг, передбачених законодавством;

—  організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом «єдиного вікна» в тому числі надісланих поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування);

— забезпечує розгляд заяв і прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;

—  забезпечує організацію пільгового проїзду для окремих категорій населення в міському автомобільному транспорті загального користування та здійснює компенсаційні виплати автоперевізникам міста за пільгове перевезення окремих категорій громадян відповідно до законодавства України;

—   організовує прийом документів для надання одноразової матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем особам з  інвалідністю та особам, які опинились в складних життєвих умовах  та здійснює її виплату;

—   організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до законодавства України;

—  здійснює підготовку документів щодо визначення Дніпропетровською обласною державною адміністрацією статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

— організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників бойових дій з числа АТО/ООС, постраждалих учасників Революції Гідності, та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;

— організовує психологічну реабілітацію, соціальну та професійну адаптацію учасників АТО/ООС;

—  організовує реабілітацію дітей з інвалідністю;

—  веде облік внутрішньо переміщених осіб;

— видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

— організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;

— сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю.

Управління в межах своєї компетенції організовує роботу із визначення потреби у соціальних послугах, готує і подає пропозиції до міської ради щодо організації надання соціальних послуг, розглядає заяви осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг і приймає рішення щодо їх надання; забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їхню якість і своєчасність надання відповідно до законодавства України.

 У сфері соціальної інтеграції осіб з  інвалідністю Управління:

веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації,  протезно-ортопедичними виробами;

визначає потребу у забезпеченні осіб з  інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації;

інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах і про послуги державної служби зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;

забезпечує ведення та  підтримку  єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення, централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі.

 

Начальник управління —  ГЕРАСИМЕНКО Олена Олександрівна

Адреса – 51400, м. Павлоград, вул. Центральна,47

Відділ прийому громадян та відділ у справах ветеранів розташовані за адресою вул. Шевченко, 128, корп. Б, ТЦ» Гулівер», офіс 1,2,3

Телефони:

  • інформаційно-довідковий – (050) 7702925
  • з питань ВПО – (095) 7991439
  • з питань консультації та запису на прийом – (050) 0114390
  • з питань прийому документів – (050) 7702895 (050) 7702993
  • з питань пільг, матеріальної допомоги, пільгового проїзду, санаторно- курортного лікування, ЧАЕС, реабілітації осіб з інвалідністю, технічні засоби реабілітації      (050) 7702809   (050)0115732

Прийом громадян з  9:00 до 16:00

Офіційна сторінка управління у fasebook @usznpavlograd

Електронна адреса управління   uszn_pavlograd1216@ukr.net

Повідомити про корупцію в Управлінні соціального захисту населення Павлоградської міської ради можна за телефоном +380507702925

 

 


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтрансенерго» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Робоча зустріч з німецькими партнерами
  • Про хід виконання державних соціальних програм та міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки” за 2024 рік
  • Результат проведення рейду „Сім’я”
  • Повідомлення про позачергову 61 сесію Павлоградської міської ради
  • Про хід виконання Програми для забезпечення виконання рішень суду на 2021-2025 роки у 2024році
  • Проекти 61 сесії
  • Умови та вартість приєднання до системи теплопостачання КП «Павлоградтеплоенерго»
  • Звіт про використання бюджетних коштів відділу культури за 2024 рік та результати оцінки ефективності бюджетних програм
  • Грантові можливості!
  • Виконком від 26.02.2025 р
  • У бою за Україну загинув павлоградець Андрій ВЛАСЕНКО
  • Торгівля рослинами, занесеними до Червоної книги України заборонена!
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – лютий 2025 року
  • Робоча зустріч з аташе Посольства Швейцарії в Україні